2021-09-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnsvaravsnA
Min är lite över medel och slår mao inga storleksrekord, men den är väldigt snygg har jag fått höra.

Så runt 17 kanske.

Hur då snygg?
Citera
2021-09-04, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Är hon en riktig size queen så kan ju 19cm gör henne besviken med. Könen måste funka ihop men det är inget att nojja över men generellt funkar ju stor med stor och liten med liten och medel med medel så man får ha lite tur i könslotteriet.

Din inbox är full btw!

Haha var bra trött där, slängt lite, PMar rätt lite faktiskt men åren går..

Men jag förstår killar som ljuger om sin kukstorlek. Jag har lite som regel att ljuga om den, fast helt tvärtom då jag hellre låtsas ha en liten och bruden blir positivt överraskad.

Att ljuga om att man skulle ha en stor kuk känns lite som att skjuta sig själv i foten. För det är rätt svårt att komma undan med...

Typ som killar som ljuger om längd eller kvinnor som döljer ett ölfat med div vinklar...
Citera
2021-09-04, 14:34
Medlem
Jag brukar bli skitnödig men det är ju inget man vill säga under en sexakt så man ligger mest bara och fokuserar på att inte skita på sig tills det hela är över.
Citera
2021-09-04, 14:38
Avslutad
En brud förklarade det hela lite konstigt.
Att skita en normalstor korv känns ju skönt
Tänk istället att du ska skita ut en enorm korv.

Eller att äta en tjock korv går ju fint.
Men tänk att det är en falukorv istället
Citera
2021-09-04, 15:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Haha var bra trött där, slängt lite, PMar rätt lite faktiskt men åren går..

Men jag förstår killar som ljuger om sin kukstorlek. Jag har lite som regel att ljuga om den, fast helt tvärtom då jag hellre låtsas ha en liten och bruden blir positivt överraskad.

Att ljuga om att man skulle ha en stor kuk känns lite som att skjuta sig själv i foten. För det är rätt svårt att komma undan med...

Typ som killar som ljuger om längd eller kvinnor som döljer ett ölfat med div vinklar...

Ja ljuga om 10 cm när du har 10 cm som i andra tråden är ju så jävla dömt att misslyckas så hur sådana snubbar tänker har jag ingen aning om. Inte sådana som photoshoppar och grejar för att göra den större på bild heller, känns som ett väldigt brudigt och konstigt beteende. Nu för tiden så har hon ju alltid sett kuken innan vi träffas för vet inte om det säger mer om mig och dom kvinnor jag pratar med men redan innan man träffats har det blivit snuskigt så frågar hon om bild på kuken så får hon bild på kuken.
Citera
2021-09-05, 17:01
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Mm kanske det. Men i deras favör kan jag säga att det kan inte vara kul att ha en liten som man/kille, just eftersom storleken spelar roll för vissa tjejer. Det kan vara en jättebra person på alla sätt och vis annars (charmig/rolig/ärlig/omtänksam), jag skulle nog vilja ha honom ändå för hans andra kvalitéer (och om jag var attraherad) om den inte var för liten vill säga. Måste vara tufft att bli bortvald för en sån sak iaf om det är det enda "minuset".

Blir typ glad när jag läser det här att man inte har en jätte stor kuk så kvinnan inte är en sizequeen utan väljer en för hon älskar en på riktigt.
Citera
2021-09-05, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Blir typ glad när jag läser det här att man inte har en jätte stor kuk så kvinnan inte är en sizequeen utan väljer en för hon älskar en på riktigt.

Vad glad jag blir att du blir glad av att höra det.

Läs inte mina tidigare inlägg i tråden bara haha, skrev dem när jag blev påhoppad och kände mig provocerad av vissa inlägg. Mitt första ex hade förmodligen något under medel och jag älskade honom ändå. Han var även mån om att tillfredsställa kvinnan. De 3 efter det råkade vara välutrustade vilket har sina fördelar rent estetiskt också men om jag var kär så skulle det nog inte spela så stor roll ändå, om allt var bra i övrigt. Sanningen är att jag föredrar runt 18-19 cm ja, men annars så får man gilla läget. Tänk också på att en del kvinnor aktivt föredrar en mindre storlek eller att de har ingen preferens alls.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-09-05 kl. 17:12.
Citera
2021-09-05, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket

Hur stor har du?
Citera
2021-09-05, 18:09
Medlem
Tycker man ofta hör från tjejer att "storleken har ingen betydelse". Men i samma mening vill dom helst ha en med stor kuk än liten?
Så hur ska ni ha det?
De känns som tjejer vill ha en kille med stor kuk för att kunna skryta för sina vänner att "jag har hittat värsta hingsten" då säger dom "nää allvarligt hur stor är den på ett ungefär om du visar med händerna"
Varför vill tjejens vänner veta hur stor kuk dennes kille har om det ändå inte spelar någonroll?
Har nog inte stött på ett enda tjejgäng som inte frågat om dennes partners kuk.
Ändå så säger ni att det har ingen betydelse, men om nästan alla tjejer med kompisar frågar det, vilka är det då som säger "storleken har ingen betydelse"
Citera
2021-09-05, 21:16
Medlem
tarek90s avatar
Roligt när man läser FB att alla killar med stor kuk drar sig till FB😂😂
Citera
2021-09-06, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linaak
Tro nog man ser faktist när äns kuk e liten eller stor tbh. Har man 18 så vet man att den e stor och har man 9 vet man att det är "small". Killar gemför varandra i dushen från tidig ålder o vet var dem ligger allt som oftast.
Har man tex 25cm som är det största enlit vissa hemsidor så går man inte runnt o tror man har "liten".

Vet inte vart du fått det ifrån, jag har aldrig jämfört mig med någon i duschen och skulle bli irriterad om någon stod o stirrade på min kuk faktiskt.
Citera
2021-09-06, 18:17
Medlem
Min ar faktiskt 15 slak. Bildbevis finnes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in