Citat:
Ursprungligen postat av
_420_
Tror ni lägger alldeles för mycket vikt kring dessa bilder. Hur många kändisar har inte fått liknande bilder exponerade vid det här laget utan större efterskalv?
Skulle det bli ett större hallå kring dom (vilket inte kommer hända) så kan hon antingen förneka att dom är äkta eller helt sonika inte säga nånting vilket verkar vara hennes nuvarande strategi. Fungerar utmärkt. Det är inte direkt så att medelsvensson sitter o söker upp dom här bilderna.
Allt går vidare som vanligt och det finns egentligen inget konstigt med det.
Tycker bilderna påminner om den där Hunger Games-bruden Jennifer Lawrence läckta bilder. Det påverkade inte hennes karriär alls. Det är nog väldigt många som
önskar att Zara Larssons karriär är över pga detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Teflon-Juden
"Vi"? Vem fan bad dig föra talan för andra? Bad jag ens om din åsikt? Nej precis. Take a hike.
Du trillar eller så är du den absolut dummaste som jag interagerat med på flashback (och då har jag haft konto sedan 2009). Du är ju så uppenbart slut i huvudet att det är ett mirakel om du ens kan betala en räkning.
- Du skrev ”ni” så jag svarade ”vi”.
- Du citerar mig på ett forum så då svarar jag. Är det jobbigt så take a hike.
- Vad är det för argument? ”Blööö pratade jag ens med dig?!”. Är du 12?
- Vad har man egentligen för självbild om man skriver ovanstående argument på Flashback?
- Höj nivån, Teflon-Juden. Du är faktiskt lite pinsam.