2021-10-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
Tror ni lägger alldeles för mycket vikt kring dessa bilder. Hur många kändisar har inte fått liknande bilder exponerade vid det här laget utan större efterskalv?

Skulle det bli ett större hallå kring dom (vilket inte kommer hända) så kan hon antingen förneka att dom är äkta eller helt sonika inte säga nånting vilket verkar vara hennes nuvarande strategi. Fungerar utmärkt. Det är inte direkt så att medelsvensson sitter o söker upp dom här bilderna.

Allt går vidare som vanligt och det finns egentligen inget konstigt med det.
Hur har det gått för sångerskor som visat allt de har? Vilka är Zaras fans? Är det småtjejer lär deras föräldrar inte gilla att de har henne som idol.
2021-10-25, 13:53
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Hur har det gått för sångerskor som visat allt de har? Vilka är Zaras fans? Är det småtjejer lär deras föräldrar inte gilla att de har henne som idol.

Hon visar ju inte anus i sina musikvideos direkt så jag förstår inte problemet? Småtjejerna kan fortsätta att lyssna och titta på Zara Larsson utan att tappa hakan och morsorna kan lugna ner sig.
2021-10-25, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon visar ju inte anus i sina musikvideos direkt så jag förstår inte problemet? Småtjejerna kan fortsätta att lyssna och titta på Zara Larsson utan att tappa hakan och morsorna kan lugna ner sig.
Alla ser allt nuförtiden. Innan året är slut kommer minst halva Sveriges befolkning ha sett dessa bilder.
2021-10-25, 14:10
Medlem
Clawdices avatar
Jag gissar att detta inte bara är ett random ex eller random hacker som bara vill jävlas.
ZL är en av de representanter för etablissemanget som gått längst i sin Kulturmarxistiska approach, samarbetat med Huawei osv. Det är nästan Hunter Biden-nivå, och jag tolkar denna läcka som en varning till henne.
2021-10-25, 14:13
Medlem
Feministiskt agiterande och porrigt agerande känns väl som en helt rätt kombo nuförtiden? Eller kanske på väg ut? Hursomhelst - om hon framöver satsar mer på det sistnämnda tycker jag artistnamnet Arze Larsson klingar fint.
2021-10-25, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten

Ptja, Miley Cirus och Selena Gomez är väl i allra högsta grad poppis hos småtjejer och dom visade allt och lite mer i ett land där porr är mycket mer tabu än i Sverige.

Händer väl säkert att föräldrar förbjuder sina barn att följa en kändis som visat rövhålet på någon obskyr site men det hör väl knappast till vad som gäller generellt med tanke på att ingen av ovannämnda drabbades speciellt hårt.
2021-10-25, 14:20
Medlem
Spotlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ditalltpekar
Feministiskt agiterande och porrigt agerande känns väl som en helt rätt kombo nuförtiden? Eller kanske på väg ut? Hursomhelst - om hon framöver satsar mer på det sistnämnda tycker jag artistnamnet Arze Larsson klingar fint.

Feminism och porr är inget motsatsförhållande!
Faktum är att i sperman ligger feminismens grunder. Ingen sagge inga feminister. Så därför är sperma applicerandet också en feministisk angelägenhet. Allt annat är förminskande av mannens betydelse och uppblåsandet av den patrialkala dildon som sociologiskt tuggmotstånd för objektifierande av manshatet.

Zara Larsson är feminist och visar vart de goa simmarna ska kunna ta vägen. Osminkad och fin fitta.
2021-10-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnusen
Lite väl långdragen gissning. Om du läst rapporten om hans gripande hade du vetat att han blev påkommen med en liten oskyldig påse grönt. Onödig parallell, håll dig till ämnet.
Man måste väl få brodera ut lite i en kändisskvallertråd, för hur många ggr ska vi upprepa att ZL är en äcklig, jävla hora kontra fin, skön brud?

Visste inte att det handlade om en påse grönt. Oskyldigt må det vara i mångas ögon men inte i snutens eller för all del i politikernas ögon.
2021-10-25, 16:43
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdice
Jag gissar att detta inte bara är ett random ex eller random hacker som bara vill jävlas.
ZL är en av de representanter för etablissemanget som gått längst i sin Kulturmarxistiska approach, samarbetat med Huawei osv. Det är nästan Hunter Biden-nivå, och jag tolkar denna läcka som en varning till henne.

Eller också är det bara en understimulerad man i 30-årsåldern som vill tjäna en redig slant. Han borde ha lagt sin kunskap på att söka ett jobb. Han hade kunnat välja mellan många jobb.
2021-10-25, 16:43
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
Tror ni lägger alldeles för mycket vikt kring dessa bilder. Hur många kändisar har inte fått liknande bilder exponerade vid det här laget utan större efterskalv?

Skulle det bli ett större hallå kring dom (vilket inte kommer hända) så kan hon antingen förneka att dom är äkta eller helt sonika inte säga nånting vilket verkar vara hennes nuvarande strategi. Fungerar utmärkt. Det är inte direkt så att medelsvensson sitter o söker upp dom här bilderna.

Allt går vidare som vanligt och det finns egentligen inget konstigt med det.

Tycker bilderna påminner om den där Hunger Games-bruden Jennifer Lawrence läckta bilder. Det påverkade inte hennes karriär alls. Det är nog väldigt många som önskar att Zara Larssons karriär är över pga detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Teflon-Juden
"Vi"? Vem fan bad dig föra talan för andra? Bad jag ens om din åsikt? Nej precis. Take a hike.

Du trillar eller så är du den absolut dummaste som jag interagerat med på flashback (och då har jag haft konto sedan 2009). Du är ju så uppenbart slut i huvudet att det är ett mirakel om du ens kan betala en räkning.

- Du skrev ”ni” så jag svarade ”vi”.
- Du citerar mig på ett forum så då svarar jag. Är det jobbigt så take a hike.
- Vad är det för argument? ”Blööö pratade jag ens med dig?!”. Är du 12?
- Vad har man egentligen för självbild om man skriver ovanstående argument på Flashback?
- Höj nivån, Teflon-Juden. Du är faktiskt lite pinsam.
2021-10-25, 17:10
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Tycker bilderna påminner om den där Hunger Games-bruden Jennifer Lawrence läckta bilder. Det påverkade inte hennes karriär alls. Det är nog väldigt många som önskar att Zara Larssons karriär är över pga detta.

Helt korrekt.

Det enda det här kommer resultera i är att fansen börjar pulla sig i röven för att Zara gör det.
Senast redigerad av Miy 2021-10-25 kl. 17:14.
2021-10-25, 17:21
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
WHOOOHOOOO YES YES YES! GRYMT! FAN VAD LIVET ÄR KUNG NÄR SÅNT HÄR HÄNDER!!

Ursäkta mitt skrik, men fan, så otroligt att se Zara Larsson med två (2!!!) fingrar deep up in her assHOLE. Sån känsla att få äga henne. Att hon nu tillhör mig och många andra wankers där ute. Känn dig billig din hora!

Ska runka kuken blå imorgon. Älskar verkligen hennes tuttar. Så jävla goa. Man kan se att hennes anus har tagit mycket. Ett oanvänt asshole har inte så tjock ring.

Hehehe Im with ya!! riktigt het brud!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in