Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-27, 19:13
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lalaurie
Inget fel på henne eller hennes kropp.
Ni som klagar på hennes fitta eller röv kommer aldrig att ligga med någon som kommer ens i närheten av hennes kaliber.
Ja, hon är osminkad och ja tjejer ser annorlunda ut utan smink jämfört med med när de är sminkade för photoshoots eller musikvideos!
Kul att hon gillar att pilla i tvåan, inte helt självklart. Tvåan är najs och tycker man det är läskigt med risk för lite bajs på snoppen får man fan ta och växa upp eller hålla käften och acceptera att alla inte har samma preferenser...

Du skulle väl lägga ut din morsas privata bilder och hylla henne för att hon har två fingrar i skithålet.Ooo vad modigt mamma,ja skiter i om det sitter än massa snubbar och bedömer ditt bajshål och drar en tarzan,du är så nyskapande mamma.
2021-12-27, 20:30
Medlem
lalauries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Du skulle väl lägga ut din morsas privata bilder och hylla henne för att hon har två fingrar i skithålet.Ooo vad modigt mamma,ja skiter i om det sitter än massa snubbar och bedömer ditt bajshål och drar en tarzan,du är så nyskapande mamma.

Va? Du snackar i nattmössan och skriver som en fjortonåring.

Hennes privata bilder har LÄCKT. Varför ska man fördöma någon som tar nakenbilder och skickar till sin kille? Det gör väl alla tjejer som är något att hänga i julgranen.
2021-12-28, 00:22
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Va? Du snackar i nattmössan och skriver som en fjortonåring.

Hennes privata bilder har LÄCKT. Varför ska man fördöma någon som tar nakenbilder och skickar till sin kille? Det gör väl alla tjejer som är något att hänga i julgranen.

Nej, det gör verkligen inte alla tjejer och Bajsa Larssons bilder med hårigt anus, är riktigt avskyvärda, även för en pojkvän.
2021-12-28, 16:23
Medlem
bobo909s avatar
Vilken jävla pangbrud! Hur fan kunde jag ha missat denna tråd? Fan, jag som precis skrivit in mig i nofap tråden och redan har två veckor fria i bagaget

Helt perfekta tuttar, och ja, allt var perfekt! Ni som skriver "WT, sliten, äcklig" osv. måste garanterat vara homosexuella.

10/10!
2021-12-28, 17:46
Medlem
lalauries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nej, det gör verkligen inte alla tjejer och Bajsa Larssons bilder med hårigt anus, är riktigt avskyvärda, även för en pojkvän.

Jo, ALLA tjejer som inte är dötrista kalla fiskar i sängen tar nudes.
Men det låter inte som att du har så stor erfarenhet av tjejer IRL.
2021-12-28, 17:49
Medlem
Det är till 99.99% FEJK!
Vad säger hon själv?
Med dagens bildverktyg kan man redigera vad som helst till att se äkta ut.
Det enda hon kan göra är att erkänna det öppet så vet man sen och tar ställning till det.
2021-12-28, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Vilken jävla pangbrud! Hur fan kunde jag ha missat denna tråd? Fan, jag som precis skrivit in mig i nofap tråden och redan har två veckor fria i bagaget

Helt perfekta tuttar, och ja, allt var perfekt! Ni som skriver "WT, sliten, äcklig" osv. måste garanterat vara homosexuella.

10/10!

Hon är ljusår från perfekt. Din smak är helt uppåt väggarna. Jag tycker hon är vidrig. Rent skräp!
2021-12-28, 17:57
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F
Hon är ljusår från perfekt. Din smak är helt uppåt väggarna. Jag tycker hon är vidrig. Rent skräp!

Håller med, hon har blivit fruktansvärt ful och bredrövad.

Anala Larsson👍tummen opp i rövhålet.
2021-12-28, 18:06
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F

Äh.. Har alltid tyckt att Sara Larsson sett bra ut när jag väl sett henne. Men inte fan kunde jag i min vildaste fantasi tro att denna perfekta kropp befann sig under klädseln

Föreställ dig att man ligger där hemma i sängen, sakta öppnas dörren och där står denna nakna donna. Hon poserar med att ta tag i dörrkarmen samtidigt som hon putar ut med den underbara och stora rumpan på den lilla midjan. Därefter börjar hon smeka sina bröst samtidigt som hon börjar sjunga för att sedan komma krypandes mot sängen sakta.

Hade börjat spruta utav bara helvete förens hon kommit fram eller att jag ens hade hunnit få handen i byxan.
2021-12-28, 18:52
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Jo, ALLA tjejer som inte är dötrista kalla fiskar i sängen tar nudes.
Men det låter inte som att du har så stor erfarenhet av tjejer IRL.

Möjligtvis när man är 18 år!
2021-12-28, 19:05
Medlem
lalauries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Möjligtvis när man är 18 år!
Självklart tar inte tantaluringar nakenbilder i samma utsträckning som kids 16-30, men det säger väl sig självt.
2021-12-28, 19:16
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Självklart tar inte tantaluringar nakenbilder i samma utsträckning som kids 16-30, men det säger väl sig självt.

Är man 30 går man inte under begreppet "kids". De är enbart omogna snorungar som håller på att ta nakenbilder på sig själva och så Bajsa Larsson såklart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in