2021-10-21, 21:55
Medlem
dundersnusens avatar
Stötte tidigare idag på en hel drös bilder på den världsomslagna Zara Larsson samt henne fullt blottade kropp utan några som helst undantag för skygghet. Det var med andra ord bilder på henne (med tatueringar som matchar hennes egna) i alla möjliga positioner; i ena gick det att beskåda de vackra brösten och i den andra hade hon två fingrar i chokladstjärnan.

Jag hade gärna bifogat några bilder som bevis då jag vet att ni flashbackare inte bara är VÄLDIGT kritiska när det kommer till sådant men också VÄLDIGT sugna på att se den guldvärda erotiska samlingen jag innehar.

Med de varmaste och ödmjukaste hälsningar en sådan som jag kan ge; får jag önska er en riktigt fin kväll.

Mvh. Dundersnusen
Senast redigerad av dundersnusen 2021-10-21 kl. 22:47.
2021-10-21, 22:02
Medlem
(FB) Zara Larsson - fyll på!
2021-10-21, 22:02
Bannlyst
Zara sa i avsnittet med fördomspodden att hon glott väldigt mycket på porr.

Usch!
2021-10-21, 22:05
Medlem
Negerhjons avatar
Är det verkligen hon med två fingrar upp i rövhålet?

Skulle va gött om det verkligen var det ha ha. Jävla feminsthora..
2021-10-21, 22:05
Medlem
Masingas avatar
Hon har gjort många DP.
2021-10-21, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhjon
Är det verkligen hon med två fingrar upp i rövhålet?

Skulle va gött om det verkligen var det ha ha. Jävla feminsthora..

Nej det är inte hon, jävla incelhora.
2021-10-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
I came

NU! Är hon en riktig hora hos alla ortenbor och irrelevant för skivbolagen.

Hej Då! Zara!
2021-10-21, 22:17
Medlem
Inte många unga tjejer i Sverige som
1: är tillräckligt intressanta som personer att dom vågar skicka såna här bilder (Om det inte är från förorten dvs.)
2: Kör två fingrar i röven dessutom.

Önskar fler tjejer var som henne. Lite sköna, roliga, snuskiga. De flesta 18-30 är ju tråkigare än lättmjölk. Kommer vara så många kvinnor som går barnlösa om några år, vänta bara. De roliga tjejerna skaffar barn i 30års åldern nu och sedan gör dom slut efter typ 4-5 år och träffar en ny ungkarl som inte har barn och skaffar barn med honom - så männen går ut som "vinnare" medans kvinnor som är tråkiga och sätter för höga ribbor på sig själva går barnlösa och resten av sina liv kommer dom vara olyckliga.
2021-10-21, 22:17
Medlem
KingHisss avatar
Tycker hon kan bekosta sig en anusblekning. Annars helt ok kropp. Slank och späd men rätt formlös.
2021-10-21, 22:18
Medlem
dundersnusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FISK-MASKIN
Nej det är inte hon, jävla incelhora.

Zara Larsson har ett H ingaddat på sidan av bröstkorgen.

https://preview.redd.it/9t3j2au03ri5...=webp&e1414ab6

Om du- min gode herre, tar och jämför med mina bifogade bilder under länken i trådstarten kan
du med egna ögon se att det minsann ÄR samma person.

Tack och hej.
2021-10-21, 22:20
Medlem
Det är inte hon, den första bilden ser ut och vara hon och kanske 2 men resterande är någon som är lik tror jag. Folk brukar ta en look a like och sen hävda att det är en kändis nakenbilder. Finns mängder med sådana.
2021-10-21, 22:23
Medlem
WHOOOHOOOO YES YES YES! GRYMT! FAN VAD LIVET ÄR KUNG NÄR SÅNT HÄR HÄNDER!!

Ursäkta mitt skrik, men fan, så otroligt att se Zara Larsson med två (2!!!) fingrar deep up in her assHOLE. Sån känsla att få äga henne. Att hon nu tillhör mig och många andra wankers där ute. Känn dig billig din hora!

Ska runka kuken blå imorgon. Älskar verkligen hennes tuttar. Så jävla goa. Man kan se att hennes anus har tagit mycket. Ett oanvänt asshole har inte så tjock ring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in