Stötte tidigare idag på en hel drös bilder på den världsomslagna Zara Larsson samt henne fullt blottade kropp utan några som helst undantag för skygghet. Det var med andra ord bilder på henne (med tatueringar som matchar hennes egna) i alla möjliga positioner; i ena gick det att beskåda de vackra brösten och i den andra hade hon två fingrar i chokladstjärnan.
Jag hade gärna bifogat några bilder som bevis då jag vet att ni flashbackare inte bara är VÄLDIGT kritiska när det kommer till sådant men också VÄLDIGT sugna på att se den guldvärda erotiska samlingen jag innehar.
Med de varmaste och ödmjukaste hälsningar en sådan som jag kan ge; får jag önska er en riktigt fin kväll.
Mvh. Dundersnusen
Senast redigerad av dundersnusen 2021-10-21 kl. 22:47.
Inte många unga tjejer i Sverige som
1: är tillräckligt intressanta som personer att dom vågar skicka såna här bilder (Om det inte är från förorten dvs.)
2: Kör två fingrar i röven dessutom.
Önskar fler tjejer var som henne. Lite sköna, roliga, snuskiga. De flesta 18-30 är ju tråkigare än lättmjölk. Kommer vara så många kvinnor som går barnlösa om några år, vänta bara. De roliga tjejerna skaffar barn i 30års åldern nu och sedan gör dom slut efter typ 4-5 år och träffar en ny ungkarl som inte har barn och skaffar barn med honom - så männen går ut som "vinnare" medans kvinnor som är tråkiga och sätter för höga ribbor på sig själva går barnlösa och resten av sina liv kommer dom vara olyckliga.
Det är inte hon, den första bilden ser ut och vara hon och kanske 2 men resterande är någon som är lik tror jag. Folk brukar ta en look a like och sen hävda att det är en kändis nakenbilder. Finns mängder med sådana.
WHOOOHOOOO YES YES YES! GRYMT! FAN VAD LIVET ÄR KUNG NÄR SÅNT HÄR HÄNDER!!
Ursäkta mitt skrik, men fan, så otroligt att se Zara Larsson med två (2!!!) fingrar deep up in her assHOLE. Sån känsla att få äga henne. Att hon nu tillhör mig och många andra wankers där ute. Känn dig billig din hora!
Ska runka kuken blå imorgon. Älskar verkligen hennes tuttar. Så jävla goa. Man kan se att hennes anus har tagit mycket. Ett oanvänt asshole har inte så tjock ring.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!