2021-10-24, 08:13
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Tror han hade komplex för att han ser så barnslig ut.
Kort muffins mullig och inte ett fjun i facet.

Svenska och västerlänningar mognar senare än negrer och araber. De hamnar i puberteten senare osv. De har längre barndom. Inte ovanligt bland svenskar att deras skägg utvecklas förrän de fyllt 25.

Högre IQ kräver nämligen en längre barndom då hjärnan utvecklas. Det gäller alla djur och människor.
Citera
2021-10-24, 08:18
Medlem
En av de misstänkta mördarna heter Ziad om vi ska utgå från de läckta Snapchat filmerna.
Citera
2021-10-24, 08:19
Medlem
https://samnytt.se/foraldrar-som-lat...borde-skammas/
Länken leder till Samhällsnytt och en krönika skriven av Mats Dagerlind om Einar och hans gangsta rap osv...Mats Dagerlind hävdar att han själv har blivit blockad när han kommenterat om detta på annat ställe.
Går ni in och skriver på Samnytt så kommer samma sak hända er....
Citera
2021-10-24, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
En av de misstänkta mördarna heter Ziad om vi ska utgå från de läckta Snapchat filmerna.

Är han en kolsäck?
Var kan man se filmerna?
Citera
2021-10-24, 08:44
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokoluring
Gruppen ”svenskar” är inte direkt homogen. Det välutbildade rödvinsvänstersvenskarna, födda på spetslakan, gillar idén med en generös flyktingpolitik, har gjort det sen Palme, men har en väldigt fluffig idé om vad som skall hända då stora mängder människor med väldigt blandade förutsättningar anländer. Då tystnar de. De svenskar som man ser typ här har nog oftast en bra mycket bättre förståelse för situationen i besvärliga sociala miljöer. Svenskarna, 90%, var fattiga år 1900, och har inte glömt, även om folkhemmet gav oss en lugn och fin resa till ett bättre liv.
Intressant! 68-rörelsen ändrade förutsättningarna och nu ser vi resultatet.
Citera
2021-10-24, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Är han en kolsäck?
Var kan man se filmerna?

Killen (Ziad) är en kolsäck medans hans ”vapendragare” är vit som filmjölk.

https://streamable.com/3c5kby
Citera
2021-10-24, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vänstertrollen jobbar på, det fanns inga no go zoner på 60 talet.
Knivvåldet var i huvudsak mellan missbrukare.

Dagens skjutvåld är helt unikt.
Fast de som skjuter idag är också missbrukare. Det rör sig bara om knark, inte alkohol.
Citera
2021-10-24, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salama-Blixt
Jag kan inte svara för din kunskapsnivå, men fråga gärna en gammal farbror till dig, som kan förklara hur livet var förr, om du inte orkar läsa böcker och leta i gamla arkiv. Sen har BRÅ bra statistik från närtid (30-50 år).

Varför är polisen beväpnad till tänderna idag jämfört med 60-talet?
Citera
2021-10-24, 09:07
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imrichbitch
WC?! Och varför en apostrof?
Det stavas så. Din tönt! https://en.wikipedia.org/wiki/Barr%C3%A9_(automobile)
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vet inte heller hur hon kommer att leva framöver. Finns en risk att de är ute efter henne också tillslut.
Vem snackar du om? Morsan eller dottern?
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det finns inga "no go-zoner" idag heller, du är välkommen att åka till trevliga Rinkeby eller Rosengård och köpa dig lite spännande mat till kvällen, och kanske hälsa på invånarna.
Nej. Man är inte välkommen till de områden du nämner. Det första man möts av när man kommer dit är unga män med hotfull uppsyn och idrottskläder som tittar på en misstänksamt och eventuellt pissrånar en.
Citera
2021-10-24, 09:12
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heligeande
Du sätter inte mot elvis å gurkis hursomhelst. Dumma svenne

Kan du förklara vilka dem är, när jag googlar så är det 2 snorungar i 14årsåldern som håller på med YouTube?
Citera
2021-10-24, 09:12
Medlem
Snubchurps avatar
Hyllningarna av Einár duggar tätt bland vänstermedierna. Har de ens lyssnat på texterna? P3 Guld hyllar grovt kriminella, varför är vårt land så sjukt frågar jag mig.
Citera
2021-10-24, 09:14
Medlem
DamnDiddies avatar
Jag tror nog denna Einar tog sig lite väl mycket vatten över huvudet - han borde nog ha hållit en liiiiiiite lägre profil, och flyttat bort från förorten och skrivit låtar om nått bättre.. Eminem är ju annorlunda, tycker jag - mer det Amerikanska, där man inte i första hand ska vara en gangster, utan Eminem skrev liksom låtar utanför hela det spectrat - ANVÄND LITE FANTASI istället för att bara va värsta kaxiga bad-boien som dessutom inte vet vad han snackar om, när allt kommer kring...inte vet nånting om LIVET, 19 år...

Det är OTROLIGT tragiskt - men jag kan inte låta bli att känna att det är TRAGIRONISKT.

...Snöpligt, är ordet för detta...och det är så jävla sorgligt...19 år... Han kommer aldrig gifta sig, kommer aldrig se nån soluppgång mer, aldrig knulla, aldrig skratta - det är inte bara tragiskt, det är bara sorgligt alltsammans..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in