2021-10-24, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Hahahahaha tack för morgonens garv. Jag förväntade mig lite mer men förstår nu att det inte finns förutsättningar. Jag stannar där.

Detta svaret visar på hur inkapabel du är när det kommer till att tänka.
Citera
2021-10-24, 07:20
Medlem
Sen visst elvis inte om att den var skarp, allt var bara ett ”hot” med en skenavrättning som gick fel. Därav 2 skott i efterhand i hjärtat för tjejen Denise skull.

Att hela denna tråd inte kommit längre, jag gav er en ledtråd nu. Gör jobbet.

GM: Elvis
MGM: Gurkis
MGM2: livetpåsödralatin
MGM3: Socialtjänsten
Citera
2021-10-24, 07:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Vad gör du för ungdomar som trampar snett. Inget

Vad gör du själv?

Människor oavsett ålder som "trampar snett" får ta eget ansvar för det. Men i vänsterextrema Sverige behandlas alla dessa som offer.

Marxismen är sådan.
Citera
2021-10-24, 07:24
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heligeande
Sen visst elvis inte om att den var skarp, allt var bara ett ”hot” med en skenavrättning som gick fel. Därav 2 skott i efterhand i hjärtat för tjejen Denise skull.

Att hela denna tråd inte kommit längre, jag gav er en ledtråd nu. Gör jobbet.

GM: Elvis
MGM: Gurkis
MGM2: livetpåsödralatin
MGM3: Socialtjänsten

Skenavrättning? Ett i huvudet och två i bröstet? Och jakt på det….men snokar på dina ledtrådar.

Stay safe
Citera
2021-10-24, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Vad gör du själv?

Människor oavsett ålder som "trampar snett" får ta eget ansvar för det. Men i vänsterextrema Sverige behandlas alla dessa som offer.

Marxismen är sådan.

Samhället skapar en självgående maskin.
Du eller någon annan ville leka viktig Pelle.

Och då är frågan vad gör ni för dessa människor.

Jag vet själv var jag står gällande den biten.

Men åtminstone vet jag att
De som leker oskyldiga är lika skyldig som de skyldiga.
Citera
2021-10-24, 07:27
Medlem
Allt var iscensatt, den skulle inte ha en i loppet. Elvis skulle bara markera med en ”fake”-avrättning.
Elvis har nog redan lämnat landet, Gurkis sitter i förvar och Denise har fastnat hemma hos Don V med en ihoprullad femhundring..

Bild på offret och gm:
https://preview.redd.it/zbgzwqsgxqg5...=webp&ac7c07c8
Citera
2021-10-24, 07:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Tack för dina svar.

Vilka svar?
Citera
2021-10-24, 07:45
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Förklara för mig på vilket sätt det här mordet är mitt fel som svensk? Inser du inte vilket idiotiskt uttalande det är? Vakna ut din psykos och låt de som faktiskt utför brott ta lite ansvar för en gångs skull.

Har du missat att det i Sverige finns otroligt generösa bidrag och helt fri skola och utbildning ? Bara två exempel som gör att Sverige sticker ut som ett av världens bästa länder när det kommer till att jämna ut villkor i livet för människor. Att det inte fungerar perfekt förstår ju en åsna men kom inte och säg att det är Svenskars fel att sådana här idiotföretelser sker, om något bäddar Sverige för alternativ för kriminella om de så så skulle önska.

Är varken patriot eller nationalist men måste motarbeta rasism och hjärndödhet när jag ser det.

Ja, Sverige är det land som skämmer bort allra mest. Mängder med bidrag, daltande och knappt några riktiga straff. Klarar man inte att leva här så klarar man det ingenstans.
Citera
2021-10-24, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salama-Blixt
För att man använde kniv istället. Och den kraftiga ökning som kulminerade under 60-talet, var kopplat till arbetskraftinvandrande finländare. Då fanns det så kallade "no go" zoner. Landsfiskalen (polisen) vågade inte gå inte i dessa kåkstäder, utan att den skadade tog själv eller med hjälp av andra ut till en väntade polis. Självbevarandedriften säger sig självt att man inte bråkar med hundra knivbeväpnade fyllskallar. Sen ska man betänka att efter kriget, så var man van med döden. Det blev bara en liten rubrik i tidningen om man var kriminell (det var olagligt att ta självmord), men idag som blir många extremt upprörda av självdestruktiva kriminella människor dör.

Men herregud vilken historierevision du försöker dig på😄 Menar du på allvar att det fanns no-go-zoner i Sverige på 50- och 60-talet???

Om nu Landsfiskalen inte åkte till ett ställe kan ju bero på att han var själv och att han inte hade något skjutvapen.

Sen att vi hade problem med alkoholen innan motboken var en helt annan grej.
Citera
2021-10-24, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonkart
Söker man på Snapchat namnet som visas i filmen så kommer namnet fram på en kille vid namn Ziad. Namnet Gdee och pengar emojin stämmer väl överens med sökresultatet i Snapchat. Förutom pengar emojin så visas en saudi arabisk flagga bredvid namnet. Kan den saudiarabiske springisen Ziad vara GM?

Intressant iakttagelse!
Citera
2021-10-24, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Intressant iakttagelse!

Vad gjorde elvis vid mordtillfället?
Jag har fått höra att han också var arg på Einar för att ha lurat honom på en brick Kreatin.

Allt uppdagades när Elvis hämtade bricken och drog en näbb. Gurkis är också en stor spelare i denna fas så att säga. Denise valde ju Elvis, så vem har cashen?
Einar var endast en tom coffason bankare sista tiden, stabil förut..

Nya tider, Elvis släpper snart en ny låt ” two for the heart one for the head, denise wild in bed boom boom.

Tacka mig.

Greekazo då?
1.Cuz?

Vet ni inte om listan? Elvis är hungrig i dessa dagar. Så stay strapped artister!
Citera
2021-10-24, 08:02
Medlem
Salama-Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Men herregud vilken historierevision du försöker dig på😄 Menar du på allvar att det fanns no-go-zoner i Sverige på 50- och 60-talet???

Om nu Landsfiskalen inte åkte till ett ställe kan ju bero på att han var själv och att han inte hade något skjutvapen.

Sen att vi hade problem med alkoholen innan motboken var en helt annan grej.

Jag kan inte svara för din kunskapsnivå, men fråga gärna en gammal farbror till dig, som kan förklara hur livet var förr, om du inte orkar läsa böcker och leta i gamla arkiv. Sen har BRÅ bra statistik från närtid (30-50 år).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in