2021-10-24, 02:38
Medlem
Grisigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Rozh

Långt från lika känd som Einar. Dom flesta visste inte vem Rozh var.
Citera
2021-10-24, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Rozh
Går inte ens att jämföra. Inte ens efter sin död kommer han i närheten av hur känd Einar var. Men det är talande att det är det enda exemplet folk kommer på när frågan ställs.
Citera
2021-10-24, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Kan det vara detta? Postades här igår.

https://youtu.be/wuHaq5xYRTY

Det finns en hel del klipp om konflikten på Youtube, jag orkar tyvärr inte forska djupare i det själv då jag känner mig mer och mer hjärndöd av att betrakta dessa människor och deras retorik.

Ibland känns det på riktigt som att följa 40 drogade downies på en öde ö.
Jag förstår inte. Om han skulle ha beordrat ett mord. Varför skulle han då gå ut och ta på sig det? Det är svårt att se någon logik överhuvudtaget.
Citera
2021-10-24, 02:49
Medlem
Kan Einar ha varit trött efter allt som hänt och fått nog?

Han kände till hotbilden men rörde sig ändå helt öppet. Han ska ha försökt ta vapnet av en polis, var det ett försök till suicide by cop? Han började hänga med Dumle som han säkert visste var en jävla orm.

Han kanske var självmordsbenägen men inte ville lämna på det sättet, så han gjorde allt för att göra det enkelt för fienderna i slutet? Om han gjorde det själv hade minnet av honom blivit att Vårby fick honom att ta livet av sig, en grej han vägrade ge dem.

Det skulle förklara många skumma frågetecken.
Citera
2021-10-24, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Rohz who? Aldrig hört talas om. Vad var priset på honom? Ett par chokladkakor å en energidryck?
Fråga Dumle, han goade. Därav så anmärkningsvärt att Einar dör veckorna efter de börjar hänga.
Citera
2021-10-24, 02:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Du gör dina egna val i livet och kan inte skylla på andra för vilken väg du går. Visst kan miljö och annat ha en inverkan, men i grund och botten vet du vilken väg du väljer att gå. Annars är du efterbliven och ska inte vara i det fria.

Jag tycker Mehdi förklarar det enkelt.
https://youtu.be/4nnzm3Mw6Jc?t=452

Vägen man väljer kanske verkar ball men är kass hur ska man veta det som ung wtf
Citera
2021-10-24, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Rohz who? Aldrig hört talas om. Vad var priset på honom? Ett par chokladkakor å en energidryck?

Dumle fick antagligen lite droger efter att goat ut honom.

Rozh hann bara släppa en låt innan han vart ihjälskjuten, dock så har fler färdiga låtar släppts senare.
Hans mord hade med största sannolikhet kopplingar till hans bröder som också dom två är döda, dock har jag för mig att det bara var 1 av dom som vart mördad.

finns en hel tråd om honom: (FB) Rozh Shamal f. -95 ihjälskjuten, Blackeberg Sthlm 2019-06-30
Citera
2021-10-24, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTAFan
https://www.youtube.com/watch?v=J-innQH71As

Gå till 1:01 och lyssna en par gånger så kommer du förstå.
Förstår ingenting.

Skulle detta vara ett normalt beteende inom kriminella kretsar att offentligt ta på sig ett mord och därmed göra sig själv till en måltavla? Om detta stämmer - Finns det någon logik bakom?
Citera
2021-10-24, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejjjaSD
Vet ej hur man lägger ut bild, men 2 killar som är på klippet te en Einarlåt å laddar en pistol och så står de ”SMOKED” 🤮

Jag har länkat en tiktok med dom klippen längre bak.
Citera
2021-10-24, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Går inte ens att jämföra. Inte ens efter sin död kommer han i närheten av hur känd Einar var. Men det är talande att det är det enda exemplet folk kommer på när frågan ställs.

Rozh dog 2019 och sen var Einár svensk så du har rätt,det går inte att jämföra..
Citera
2021-10-24, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiacalen
Jag har länkat en tiktok med dom klippen längre bak.

Smoked videon är gammal. Det konstaterades för sisådär 500 inlägg sen.
Citera
2021-10-24, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Rozh dog 2019 och sen var Einár svensk så du har rätt,det går inte att jämföra..
Vad har året han dog med saken att göra? Einar var större redan då. Ja, han blev så stor han blev trots att han var svensk, tänk om han var en äkta blatte då hade väl Sverige varit för litet och Einar hade spelat på Coachella istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in