2021-10-22, 21:12
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Alltså tänk dig situationen. Du kidnappar Sveriges största rappare. Förnedrar, misshandlar och våldtar honom analt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Dom dildoknulla han i prutten.

Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Våldtog dom honom verkligen? Usch

NEJ! Inga bilder som ev visade våldtäkt kunde Einar identifieras på. Polisen skrev även i FUP att det finns inga belägg för att något sådant inträffade heller efter ha utrett saker. Ingen GM åtalades heller för våldtäkt.

Ett rykte som spreds på sociala medier.
Senast redigerad av Xfiles 2021-10-22 kl. 21:15.
Citera
Medlem
Haha vilken jävla soppa i kioskrånet med DL på tal om inget.

Dom två butiksbiträdena drog idag tillbaka sina vittnesmål och skyllde på både psykisk ohälsa, dåligt minne och svenska.

Kan tydligen bete sig hur dom vill gängen
Citera
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
HA är mäktigast i Sverige, de finns i så många andra länder också om de behöver förstärkning.

Och de har rappare med!

Maskinisten!
Citera
Medlem
Citat:

Dom dildoknulla han i prutten.
Dom är smygbögar allihopa, men i synnerhet han som höll i dildon.
Dom hade inte ens en Putin-Pinne med dildon på, så dom fic nog bajs på händerna.
Citera
2021-10-22, 21:13
Medlem
[quote=Xfiles|77675402]vem har bollar i ”hans gäng” att utföra ett sånt här mord[quote]
Ingen, det är därför div droger är mer än vanliga, ingen av dom klarar av det i "nyktert" tillstånd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejjjaSD
Dom står nog stadigare än somalier av ben som väger 60kg

Spelar ingen roll direkt när allt handlar om att skjuta folk i bakhuvudet och åka iväg på elsparkcyklar.

Det här är inte 1990-talet längre, invandrarna har tagit över den undre världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Hade lyckats missa den här stjärnans musik tills nu. Men kan, efter att ha plågat mig igenom katt-låten med pisse-Nisse, konstatera att det musikaliska geniet inte talade till mig.

En svensk tonåring med ett uttal som om han precis har kommit med bananbåten och fått en snabbkurs i svenska av valfri förortshuding. Till råga på allt viftande med pistoler, omgärdad av taniga negrer, diverse andra hudingar och annat tölpigt. Vilken ursäkt till människosläktet ...

Ironiskt nog fimpad, precis som du säger, av sina idoler med rötter i hederskultur och klanmentalitet.

Jag kan inte ens bemöda mig med att se det som tragiskt utan jag kan skadeglatt konstatera att hans attityd och hans abrupta avslut, ger positiva ringar på vattnet så att fler och fler börjar inse vad hudingar är för skrot och korn. Jag antar att hans mamma är stolt!

Slutet gott allting gott.

Jag håller på sätt och vis med dig. Jag sörjer inte heller denne Einar, utan tycker i ganska stor utsträckning att han får skylla sig själv. Han valde gangstermiljön och fick ta konsekvenserna. Möjligen kan jag känna en viss medkänsla p.g.a. hans unga ålder.

Det verkligt tragiska är att vi har ett samhälle där hundratusentals ungdomar lyssnar på artister som Einar, Yasin och liknande, att en stor del av dessa ungdomar troligen ser de gängkriminella rapparna som idoler och förebilder, och att det bland dessa ungdomar troligen finns åtskilliga som (precis som Einar) försöker efterlikna det kriminella blatteslöddret.
Citera
2021-10-22, 21:14
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Med en dildo, ja.

Detta är för övrigt vad Haval sysslat med före Einar.

https://www.friatider.se/gruppvaldtog-flicka-tills-hon-nastan-forblodde-slipper-fangelse

Tror faktiskt även att Einar beställde mordet på Havals bror. Han kunde inte ta en sån extrem förnedring utan att göra något åt saken. Respektblatte-mentalitet, samt att han vill behålla sin gangster image.
Citera
2021-10-22, 21:15
Medlem
Citat:
Med en dildo, ja.

Detta är för övrigt vad Haval sysslat med före Einar.

https://www.friatider.se/gruppvaldtog-flicka-tills-hon-nastan-forblodde-slipper-fangelse

Tror faktiskt även att Einar beställde mordet på Havals bror. Han kunde inte ta en sån extrem förnedring utan att göra något åt saken. Respektblatte-mentalitet, samt att han vill behålla sin gangster image.

Vad gör hennes släktingar egentligen? Hur kan man inte vilja hämnas när något sånt här fruktansvärt händer?
Citera
2021-10-22, 21:16
Medlem
Livremmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strogarn
Nja, du kan ju inte se hela skjutandet i videon men du hör ju skotten
Ja men fram med den då!
Citera
2021-10-22, 21:16
Medlem
Kuk9s avatar
Citat:
Stor sannolikhet tror jag. Alltså tänk dig situationen. Du kidnappar Sveriges största rappare. Förnedrar, misshandlar och våldtar honom analt. Han fortsätter umgås i gäng-kretsar, och vips så dör din bror medans du sitter inne för brottet. Han släpper även en låt som kan tolkas som att han var ansvarig för mordet. Jag skulle säga att Haval är högst ansvarig för detta
Han blev inte våldtagen. Sluta sprida desinformation. Användare som dig förstör varenda jäkla tråd rörande gängbrottslighet. Alltid en massa lögner, bisarra spekulationer och oväsentliga anekdoter om invandring och politik. Det borde finnas en tråd för folk som vill diskutera fall på riktigt.
Citera
2021-10-22, 21:17
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Med en dildo, ja.

Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Samma som fick en dildo i rumpan när han blev kidnappad?

Sluta snacka skit.

Inga bilder som ev visade våldtäkt kunde Einar identifieras på. Polisen skrev även i FUP att det finns inga belägg för att något sådant inträffade heller efter ha utrett saker. Ingen GM åtalades heller för våldtäkt.

Ett rykte som startade på sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in