2021-10-20, 23:24
Medlem
Älskar att Gabbe träffat en vettig tjej.!
Citera
2021-10-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnaofsweden
Inte troligt men kanske för underhållsstöd senare men jag ser inte det som en möjlighet då jag gissar på att de antingen redan har gift sig eller kommer gifta sig inom en snart framtid.
Eller bostadsbidrag för hans del
Citera
2021-10-21, 07:45
Medlem
Dangerzone2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Båda två har aviserat att de ska ha frågestund idag. Jag har slängt iväg ett gäng frågor från den här tråden som lätt skulle kunna bemötas. Vad tror vi kommer hända:
?

Vi?
Citera
2021-10-21, 08:24
Medlem
Jag tycker det är Så komiskt att Linn skrev en hel uppsats om hur hennes blivande kille skulle vara och se ut ….

Vips så träffas honom och Simon
Via ”gemensamma vänner” (detta tror inte jag på) ….jag tror snarare de träffades via nätet, men det är väl pinsamt att erkänna …..

Och nu försöker ”stackars” Simon efterleva allt det där som Linn stolpade upp att hon ville ha !..

Det är ju sååå tydligt hur Simon ändrat sig för att passa in i Linns perfekta värld ..

Från början va han ju ganska ”grabbig” och chill på varje video / inlägg … till nu när han med är mer i Linns rosa fluffvärld- helt utan egen identitet !!!!!….
Citera
2021-10-21, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Jag tycker det är Så komiskt att Linn skrev en hel uppsats om hur hennes blivande kille skulle vara och se ut ….

Vips så träffas honom och Simon
Via ”gemensamma vänner” (detta tror inte jag på) ….jag tror snarare de träffades via nätet, men det är väl pinsamt att erkänna …..

Och nu försöker ”stackars” Simon efterleva allt det där som Linn stolpade upp att hon ville ha !..

Det är ju sååå tydligt hur Simon ändrat sig för att passa in i Linns perfekta värld ..

Från början va han ju ganska ”grabbig” och chill på varje video / inlägg … till nu när han med är mer i Linns rosa fluffvärld- helt utan egen identitet !!!!!….
Han har ju sagt att Linn tyglar och att han behöver det
Citera
2021-10-21, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DADz21
Någon som sett Simons story där han har fått frågan om hur hans relation med flickorna är? Där han svarat något i stil med att han på sistone kommit dem nära, speciellt J. Nu är jag ingen expert men kan det vara så att T, som ju är äldre och mer medveten om saker och ting, dragit sig tillbaka från Simon då hon kanske är lite förvirrad pga alla dessa killar som kommer in och ut ur hennes liv? Eller inte riktigt vill knyta an till honom pga rädsla att han ska försvinna precis som Gabriel gjorde?

Jag tror att han har bättre kontakt med den lilla pga det är lättare att ta hand om ett litet barn. Jag tror att Tindra är bortskämd och besvärlig och att Simon har svårt att knyta an till henne.
När nya bebisen kommer så kommer han att favorisera sitt eget barn, eftersom känslorna för de andra 2 aldrig någonsin kommer vara lika starka. Detta är något som Linn kommer att störa sig på
Både Linn och Simon är omogna men Linn vet vad det innebär att ha barn och vilket ansvar det kräver, det vet inte Simon och han kommer förmodligen få en chock.
Relationen kommer inte hålla mer än 2 år.
Citera
2021-10-21, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Jag tror att han har bättre kontakt med den lilla pga det är lättare att ta hand om ett litet barn. Jag tror att Tindra är bortskämd och besvärlig och att Simon har svårt att knyta an till henne.
När nya bebisen kommer så kommer han att favorisera sitt eget barn, eftersom känslorna för de andra 2 aldrig någonsin kommer vara lika starka. Detta är något som Linn kommer att störa sig på
Både Linn och Simon är omogna men Linn vet vad det innebär att ha barn och vilket ansvar det kräver, det vet inte Simon och han kommer förmodligen få en chock.
Relationen kommer inte hålla mer än 2 år.

Tror som du!

Simon är ju oerhört omogen märker man ju i alla videos etc

Lever just nu ett liv som inte är hans ….
Citera
2021-10-21, 13:12
Medlem
Citat:
Och nu är det stylade bilder på hennes IG på hennes ”gravid cravings”…..

Alltså …!!!!!!!!…………??????

Mer och mer inser man ju att ALLT hon gör görs för att få likes på sociala medier !

Inser nu för första gången oxå varför hon att publicera världens genom tiderna mest pinsamma vlogg, den där gabbe gjort slut !!!!!………

P.s sjukare än sjukaste uträkning :

Hon och gabbe gjorde slut i mars 2021 - ett förhållande där det skaffade barn !

Oktober 2021 har hon nytt förhållande , hunnit bli sambo och är gravid sedan 3 månader tillbaka ?…

Alltså Hallå! VEM nyseparerad med 2 små barn hade ens hunnit med att skaffa nytt förhållande i oktober ??????????
Vem hade knappt hunnit / orkat dejta ????

Detta är ju så jävla SKRÄMMANDE.

Alltså på loppet av mindre än ett år separera, träffa två nya pojkvänner, bli gravid och det lär ju strax komma ett giftermål också….!!

Jag tänker på stackars Tindra. Det kommer karlar eller förlåt mig (pojkar) hem till mamma kors och tvärs och vet aldrig hur länge de finns hos dem i deras liv.

Hon målar upp hela hennes drömrosa glittrande disneyprinsess-värld inte bara för dig själv och Simon. Men också för hennes egna döttrar. Vad ska de tro när de kommer ut i den riktiga världen? Hur ska de klara sig när de inser att de levt hela sin uppväxt i en stor lögn?

Som någon också skrev tidigare. Tindra 4 (el 5 år?) så pass ung har redan snappat upp att sin mamma får en bebis så fort det flyttar in en ny kille. Riktigt skrämmande.

Detta är lååångt sjukare än vad många tror.
Citera
2021-10-21, 13:22
Medlem
Linn verkar dessutom ha en besatthet av av att vara en ung mamma. Hon har nämnt detta ett otal gånger. Är det därför hon stressar så förbannat att fortplanta sig?

Vad tycker hon det är så himla bra/läckert/fantastiskt/tufft ?

Det är nog 9/10 gånger bara dumt! Hon är ju ett barn själv det kan ju vem som helst se.

Jag fick min första (och hittills enda) son när jag var 25 och många gånger känner jag att jag är för ung för att vara mamma.

Herregud vad hon ställer till det för sina barn!
Citera
2021-10-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Linn verkar dessutom ha en besatthet av av att vara en ung mamma. Hon har nämnt detta ett otal gånger. Är det därför hon stressar så förbannat att fortplanta sig?

Vad tycker hon det är så himla bra/läckert/fantastiskt/tufft ?

Det är nog 9/10 gånger bara dumt! Hon är ju ett barn själv det kan ju vem som helst se.

Jag fick min första (och hittills enda) son när jag var 25 och många gånger känner jag att jag är för ung för att vara mamma.

Herregud vad hon ställer till det för sina barn!

Och jag kan fortfarande inte fatta hur alla i hennes närhet verkar tycka detta är bra idéer ????????😱😱😱🤔🤷‍♀️
Citera
2021-10-21, 14:10
Medlem
Tittade och hon ser bra ut.
Girl next door?

Men jag vet inget om henne som person.
Det skulle kunna få mig att springa eller
vara kvar.... Öppet!
Citera
2021-10-21, 14:10
Medlem
Citat:
Och jag kan fortfarande inte fatta hur alla i hennes närhet verkar tycka detta är bra idéer ????????😱😱😱🤔🤷‍♀️

Nej det är heeelt sjukt att ingen sätter stopp för hennes vansinnesidéer. Att skaffa barn med någon man känt i 1,5 månad?! Jag ger mig sjutton på att hon inte vet vad karln heter i mellannamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in