Citat:
Ursprungligen postat av
Prussiluskan85
Och nu är det stylade bilder på hennes IG på hennes ”gravid cravings”…..
Alltså …!!!!!!!!…………??????
Mer och mer inser man ju att ALLT hon gör görs för att få likes på sociala medier !
Inser nu för första gången oxå varför hon att publicera världens genom tiderna mest pinsamma vlogg, den där gabbe gjort slut !!!!!………
P.s sjukare än sjukaste uträkning :
Hon och gabbe gjorde slut i mars 2021 - ett förhållande där det skaffade barn !
Oktober 2021 har hon nytt förhållande , hunnit bli sambo och är gravid sedan 3 månader tillbaka ?…
Alltså Hallå! VEM nyseparerad med 2 små barn hade ens hunnit med att skaffa nytt förhållande i oktober ??????????
Vem hade knappt hunnit / orkat dejta ????
Detta är ju så jävla SKRÄMMANDE.
Alltså på loppet av mindre än ett år separera, träffa två nya pojkvänner, bli gravid och det lär ju strax komma ett giftermål också….!!
Jag tänker på stackars Tindra. Det kommer karlar eller förlåt mig (pojkar) hem till mamma kors och tvärs och vet aldrig hur länge de finns hos dem i deras liv.
Hon målar upp hela hennes drömrosa glittrande disneyprinsess-värld inte bara för dig själv och Simon. Men också för hennes egna döttrar. Vad ska de tro när de kommer ut i den riktiga världen? Hur ska de klara sig när de inser att de levt hela sin uppväxt i en stor lögn?
Som någon också skrev tidigare. Tindra 4 (el 5 år?) så pass ung har redan snappat upp att sin mamma får en bebis så fort det flyttar in en ny kille. Riktigt skrämmande.
Detta är lååångt sjukare än vad många tror.