2021-10-20, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berge1
Det jag funderar som är intressant. Bor personen i fråga i Boden eller Luleå nu? Ensam på boende, eller lägenhet? Är det en pojk eller flickvän KMJ har? Man vill ju veta, vill inte ha henne som granne så att säga.

Ja, han bor i Boden. Han har en autistisk flickvän. De rör sig på stan; går på restauranger och sånt precis som andra människor.
Får du fanskapet som granne lär du väl märka det om du håller koll på dina grannars namn :P
Citera
2021-10-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Ja, han bor i Boden. Han har en autistisk flickvän. De rör sig på stan; går på restauranger och sånt precis som andra människor.
Får du fanskapet som granne lär du väl märka det om du håller koll på dina grannars namn :P

Eller inte, har hon fortfarande skyddade personuppgifter så lär hon ha något annat efternamn på dörren.
Och det går inte häller att söka sig fram till en adress på internet🤔

Så vill du inte komma i kontakt med personen i fråga så kan du ju flytta ner till oss i Örebro istället 👍
Citera
2021-10-20, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheShadowMaster
Eller inte, har hon fortfarande skyddade personuppgifter så lär hon ha något annat efternamn på dörren.
Och det går inte häller att söka sig fram till en adress på internet🤔

Så vill du inte komma i kontakt med personen i fråga så kan du ju flytta ner till oss i Örebro istället 👍

Precis! Som hon kör bil, man vill inte vara i närheten. 😱
Tänkte att om hon har en flickvän så borde den träffats på kvinnofängelset. När relationen upptäcktes så fick ju någon utav dom byta avdelning.
Flickvännen i fråga satt ju inne för att ha mördat en våldtäktsman, Borde ju inte vara så svårt att ta reda på vem det är? 🧐 (ja! Jag är nyfiken..)
Citera
2021-10-20, 20:08
Medlem
Citat:
Tänkte att om hon har en flickvän så borde den träffats på kvinnofängelset. När relationen upptäcktes så fick ju någon utav dom byta avdelning.
Flickvännen i fråga satt ju inne för att ha mördat en våldtäktsman, Borde ju inte vara så svårt att ta reda på vem det är? 🧐 (ja! Jag är nyfiken..)

Vad kör hon för bil och varför vill man inte vara i närheten?
Citera
2021-10-20, 20:25
Medlem
Citat:

Vet inte vad det är för bil nu. Men innan mordet ägde rum så var det vida känt att hon körde som en galning! Över hastighetsbegränsningar, omkörningar som var helt galna samt körde rakt över övergångsställen. Så man fick passa sig.
Citera
2021-10-21, 02:23
Medlem
Här är en ny youtube video om fallet.
Mycket nöje!
https://youtu.be/Se73B5K7xmw
Citera
2021-10-21, 10:58
Medlem
Citat:

Det är helt ny information för mig att flickvännen suttit inne för att hon dödat en våldtäktsman!

Får väl försöka leta fram uppgifter om det brottet - om du inte har några små ledtrådar att ge...?
Citera
2021-10-21, 11:29
Medlem
Citat:
Här är en nyligt publicerad studie i kriminologi från Stockholm universitet ifall alla här på tråden är trött på att läsa samma gamla material om KMJ.

https://www.criminology.su.se/polopoly_fs/1.574651.1632566513!/menu/standard/file/Annerstedt_Jessica_och_Ardelius_Sofia.pdf

Riktigt banbrytande vetenskaplig studie...
Citera
2021-10-21, 12:34
Medlem
Citat:
Själv erkänt i förhör som var filmsde att han kört i fyllan.
Iofs lite motsägelsefullt. Enl egen utsago ville han inte köra hem Ploy pga han druckit 1 öl. Men för att skaffa alibi så sa han att han svepte 5-6 öl på mindre än 60min för att hälsa på sin bror. Dock var ju ploys telefon på samma ställe hela tiden.
Citera
2021-10-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Det är helt ny information för mig att flickvännen suttit inne för att hon dödat en våldtäktsman!

Får väl försöka leta fram uppgifter om det brottet - om du inte har några små ledtrådar att ge...?

Hej! Var tydligen en pojkvän han hade innan. Därför jag blev förvånad nu när folk ser henne ihop med en tjej. Men antar att mannen förstod vilken psykisk instabil person KMJ är. Så han har uppenbarligen hittat någon annan nu?
Citera
2021-10-21, 23:16
Medlem
fearreapers avatar
Han är t.om "pappa", Båda är transor.

Citat:
Hej! Var tydligen en pojkvän han hade innan. Därför jag blev förvånad nu när folk ser henne ihop med en tjej. Men antar att mannen förstod vilken psykisk instabil person KMJ är. Så han har uppenbarligen hittat någon annan nu?
Citera
2021-10-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Själv erkänt i förhör som var filmsde att han kört i fyllan.
Iofs lite motsägelsefullt. Enl egen utsago ville han inte köra hem Ploy pga han druckit 1 öl. Men för att skaffa alibi så sa han att han svepte 5-6 öl på mindre än 60min för att hälsa på sin bror. Dock var ju ploys telefon på samma ställe hela tiden.

Tror du måste läsa om förhörs delen i FUP då det står att det var VB som inte ville att KJ skulle köra hem henne pga KJ hade druckit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in