2021-10-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Dom har väl liten 🤔

Jag måste lära mig känna igen de med stor, det var en som sa att man kunde se det.

Kan man inte.
Det måste se roligt ut förresten om en dvärg har 20cm grov penis 🙈😂
Citera
2021-10-18, 13:17
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Gör de inte? Det är extremt tändande för en man när en kvinna berömmer hans pitt. Att den är grov och ådrig och fyller upp henne etc.

För övrigt brukar jag säga till mina dambekanta att om de vill behålla en man för livet, så säg åt honom att han har en stor snopp. Gärna den största de sett.

Detta fungerar garanterat. Det manliga egot kan bara inte motstå sånt. Totalt kåtslag.

Det säger väl alla kvinnor på frågan ? Måste han fråga så är han osäker och då kanske han inte har så stor.
Citera
2021-10-18, 14:32
Medlem
systems avatar
Citat:
Dom har väl liten 🤔

Jag måste lära mig känna igen de med stor, det var en som sa att man kunde se det.
Jag tror inte det syns på oss.
Citera
2021-10-18, 15:40
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Typ 14 och mindre.

För att de jag dejtar alltid brukar ha liten?

Hur länge ska jag vänta på stor egentligen? 😝

Tanken har aldrig slagit dig att det kanske är din vagina som är stor?
Låter osannolikt att alla du träffar ska ha sådana små snoppar och att ingen kan tillfredställa dig?

Jag kan garantera dig att om du hittar din drömkuk som var 18/13 om jag minns rätt inte kommer att kännas ett dugg större än en nån cm mindre.
Är vaginan stor så blir det ingen friktion.. Dvs din slida har inge förmågan att klämma åt så att penis stimuleras vilket naturligtvis resulterar i att penis slaknar mer och mer.

Har du en trång vagina så ska du lyckas omsluta mannen och ge honom njutning oavsett om penis mäter 10 - 15 cm runt om.

Jag vet vad jag pratar om och även om jag anses vara "grov" enligt alla undersökningar ( över 14 cm) så blir det ändå ingen friktion eller åtminstone inte alls lika skönt med en kvinna som är väldigt stor.
Detta trots att kvinnan kniper eller haft analplugg samtidigt.

Detta blir tråkigt för båda två men mest för dig eftersom du förmodligen aldrig komemr att hitta en man som uppfyller dina krav. Dessutom så tvivlar jag på att männen som är väldigt grova, runt 15-16 kommer att tycka det är lika skönt eftersom vaginan töjer sig än mer.
Gå till en gynekolog och be dom kolla detta. Det finns t om operationer som kan göra vaginan tightare. Kostar endast 6-7 tusen kronor tror jag.

lycka till
Citera
2021-10-18, 15:51
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Om jag får hoppa in här, så tror jag inte att en penis på 20x12 cm ens existerar så det är en kass jämförelse. För kan vi tänka lite realistiskt här. Möjligtvis att en på 20 cm har omkretsen 13 cm men högst troligen 14-16 cm, och då blir massan eller vad tusan ni kallar det för, större än det andra exemplet du tar upp.

Det existerar..

När jag och X swingade med ett annat par så slängde killen fram en kuk som såg ut som en slang.
Jag har aldrig sett en längre kuk i hela mitt liv men den kanske så så lång ut eftersom den var så smal.

Tyckte x det var skönt?

Nej, det gjorde bara ont. Som om nån stuckit in ett kvastskaft eller nåt.
Citera
2021-10-18, 16:58
Medlem
JamesFs avatar
Helt ointressant med kukstorlek. Räcker den inte till kan man använda handen
Citera
2021-10-18, 18:00
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
It’s official! Women prefer their man to have a larger penis

Kvinnor fick välja mellan olika penisar i studien. En penis för förhållande och en för kortare förbindelse. I båda fallen föredrog dock kvinnorna generellt en penis över medel: citat från artikeln:

Both of these penises were on the larger end of the spectrum.

Ska tilläggas att det är vad de valde visuellt.

Idealet hade varit en studie där de provade. Det kan utan problem genomföras med dildos, tror faktiskt jag sett en sån och där var snittresultatet också något över medel.
Citera
2021-10-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Det känns som att Jendy är någon bitter tjejs trollkonto.

Vadå bitter?

Nej. Jag berättade bara att jag brukar fråga om storleken innan och då blir jag inte så sugen när jag får veta dom har liten.

Vad är konstigt med det?

De flesta tjejer föredrar stor, det är bara kolla undersökningar.

Men det ska alltid komma med bortförklaringar av killar med liten.

Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Det är inte särskilt ”udda” individer som föredrar en penis av modell större. En studie vid två universitet har faktiskt visat att kvinnor föredrar modell större…

It’s official! Women prefer their man to have a larger penis

Kvinnor fick välja mellan olika penisar i studien. En penis för förhållande och en för kortare förbindelse. I båda fallen föredrog dock kvinnorna generellt en penis över medel: citat från artikeln:

Both of these penises were on the larger end of the spectrum.

Din inställning kan snarare vara en rest av ett konservativt tänkande möjligen, ifrån en tid när kvinnor inte hade samma möjlighet att uttrycka önskemål kring sex osv. Det är min tanke utifrån det du skriver, som är ganska skambeläggande gentemot kvinnor som gillar större…

https://metro.co.uk/2016/12/06/its-official-women-prefer-their-man-to-have-a-larger-penis-6304587/#mv-b

Ja jag tror många tjejer tror att det är så fortfarande, men det har ju dom med liten kommit på, och dom ska även få det låta som att gillar man stor är det nå fel på tjejen, och många går på det.
Det var nyss en som rekommenderade mig operation för att jag föredrar stor.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-18 kl. 18:38.
Citera
2021-10-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ja jag tror många tjejer tror att det är så fortfarande, men det har ju dom med liten kommit på, och dom ska även få det låta som att gillar man stor är det nå fel på tjejen, och många går på det.
Det var nyss en som rekommenderade mig operation för att jag föredrar stor.

Ja det var sjukt, lyssna inte på idioten som bara ville nedvärdera dig. Kanske han som behöver en operation för att göra sin dick längre om han känner sig såpass osäker över ämnet.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-18 kl. 19:27.
Citera
2021-10-18, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Har aldrig varit med om att en kvinna suktandes tittar på min kuk.
Min sambo tittar ofta på min kuk och tar på den och berömmer den. Inte bara under sex utan även i vardagen när vi är nakna. Hon kommenterar bulan när jag ska till jobbet och kommer ofta fram och smeker utanpå byxorna. I tv soffan så ber hon ofta om att få suga och då tittar hon beundrande på den. Hon älskar verkligen min kuk och jag älskar att hon gör det.
Citera
2021-10-18, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Min sambo tittar ofta på min kuk och tar på den och berömmer den. Inte bara under sex utan även i vardagen när vi är nakna. Hon kommenterar bulan när jag ska till jobbet och kommer ofta fram och smeker utanpå byxorna.

Det där har jag också gjort några gånger, ja föga förvånande kanske. En gång i bilen också, alltså känt och smekt lite på skoj för att se om han skulle tappa koncentrationen över körningen. lol Inget mer än så man är ju inte någon slampa. Samt kommenterat, och ja dessa 2 killar hade modell större, 18 cm samt 19,5 cm. Gav a hell of a komplimang till han med den största pitten, efter att vi slutat dejta dock. (Så även om han lider av ett allmänt dåligt självförtroende så fick han nog en egoboost på det planet). För jag funderade på att kanske träffa honom oseriöst men kom på bättre tankar sen. En falsk komplimang hade jag personligen aldrig kunnat ge då det tar emot att ljuga i största allmänhet så undviker det om jag kan. Det hade nog även synts på mig att jag inte är ärlig. Det var ju även så trevligt att lägga handen där när det rörde sig om en modell större, men det behöver jag inte gå in på igen. Plus att det ökade nog min sexlust iaf, jämfört med tidigare förhållanden.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-18 kl. 20:57.
Citera
2021-10-18, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det där har jag också gjort några gånger, ja föga förvånande kanske. En gång i bilen också, alltså känt och smekt. Inget mer än så man är ju inte någon slampa. Samt kommenterat, och ja dessa 2 killar hade modell större. 18 cm samt 19,5 cm. Gav a hell of a komplimang till han med den största pitten, efter att vi slutat dejta dock. En falsk komplimang hade jag personligen aldrig kunnat ge då det tar emot att ljuga i största allmänhet så undviker det.
Jag tror hennes beundran i första hand kommer av att hon genuint tycker om mig och vet att jag gillar det.
Men givetvis spelar utseendet och storleken stor roll också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in