Citat:
Ursprungligen postat av
Jendy
Typ 14 och mindre.
För att de jag dejtar alltid brukar ha liten?
Hur länge ska jag vänta på stor egentligen? 😝
Tanken har aldrig slagit dig att det kanske är din vagina som är stor?
Låter osannolikt att alla du träffar ska ha sådana små snoppar och att ingen kan tillfredställa dig?
Jag kan garantera dig att om du hittar din drömkuk som var 18/13 om jag minns rätt inte kommer att kännas ett dugg större än en nån cm mindre.
Är vaginan stor så blir det ingen friktion.. Dvs din slida har inge förmågan att klämma åt så att penis stimuleras vilket naturligtvis resulterar i att penis slaknar mer och mer.
Har du en trång vagina så ska du lyckas omsluta mannen och ge honom njutning oavsett om penis mäter 10 - 15 cm runt om.
Jag vet vad jag pratar om och även om jag anses vara "grov" enligt alla undersökningar ( över 14 cm) så blir det ändå ingen friktion eller åtminstone inte alls lika skönt med en kvinna som är väldigt stor.
Detta trots att kvinnan kniper eller haft analplugg samtidigt.
Detta blir tråkigt för båda två men mest för dig eftersom du förmodligen aldrig komemr att hitta en man som uppfyller dina krav. Dessutom så tvivlar jag på att männen som är väldigt grova, runt 15-16 kommer att tycka det är lika skönt eftersom vaginan töjer sig än mer.
Gå till en gynekolog och be dom kolla detta. Det finns t om operationer som kan göra vaginan tightare. Kostar endast 6-7 tusen kronor tror jag.
lycka till