2021-10-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Det är uppenbart att du föredrar en lång penis, det har vi vi förstått.

Men en kuk på 16x14 cm har 249 kubikcentimeter medans en som är 20cm och har 12cm omkrets har 229 kubikcentimeter. Nästan 10% större.

Den kortare har mer massa och skulle fylla upp dig mer, eller är det viktigaste att man kommer djupt in i dig?

Om jag får hoppa in här, så tror jag inte att en penis på 20x12 cm ens existerar så det är en kass jämförelse. För kan vi tänka lite realistiskt här. Möjligtvis att en på 20 cm har omkretsen 13 cm men högst troligen 14-16 cm, och då blir massan eller vad tusan ni kallar det för, större än det andra exemplet du tar upp.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-17 kl. 19:06.
Citera
2021-10-17, 18:58
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Varför skulle det vara mer "moget"?

Vissa kvinnor vill ha en stor kuk, precis som vissa män vill ha en kvinna som är i viss ålder, stora bröst och arsle mm.

Att ignorera sina sexuella preferenser är mer omoget.

Att en och annan udda individ vill ha stor kuk kan så vara. Men det är inte storleken som ni män tror att vi kvinnor trånar efter. Att tro vi kvinnor i allmänhet glor efter kukstorlek är mer än omoget.
Citera
2021-10-17, 19:04
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensindriven
I en mogen relation mellan vuxna människor brukar kvinnan aldrig ta upp kukstorleken. Varför skulle hon göra det?

Gör de inte? Det är extremt tändande för en man när en kvinna berömmer hans pitt. Att den är grov och ådrig och fyller upp henne etc.

För övrigt brukar jag säga till mina dambekanta att om de vill behålla en man för livet, så säg åt honom att han har en stor snopp. Gärna den största de sett.

Detta fungerar garanterat. Det manliga egot kan bara inte motstå sånt. Totalt kåtslag.
Senast redigerad av Black-butts-matter 2021-10-17 kl. 19:09.
Citera
2021-10-17, 19:53
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Att en och annan udda individ vill ha stor kuk kan så vara. Men det är inte storleken som ni män tror att vi kvinnor trånar efter. Att tro vi kvinnor i allmänhet glor efter kukstorlek är mer än omoget.

Ja olika förekommer. Det kan röra sig om ett intresse av stor kuk men det kan också vara en metod att göra en man osäker om denne råkar ha komplex.

Om en kvinna däremot har ett genuint intresse av stor kuk och har det som ett kriterie så ser jag inget fel att hon frågar. Det är egentligen ok om en man frågade om bröststorlek också även om det inte riktigt är socialt accepterat.

Om en person enbart är ute efter ett visst attribut kan man vara ärlig med det. Är det bara skitsnack utan substans är det däremot slöseri med tid. Troligtvis är det någon kvinna som trollar med TS.
Citera
2021-10-17, 22:32
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Har aldrig varit med om en kvinna som stirrar på min kuk när vi knullar.

Brukar kvinnorna titta på ditt kön innan ni har sex? Jättekonstigt i min värld. Har aldrig varit med om att någon stirrar på min kuk innan vi sexar. Är det vanligt i din värld?

Hon tar på den med handen åtminstone, oftast stoppar i munnen och ser och känner direkt att hon har att göra med en liten penis, det kan vara avtändande, ge lägre förhoppningar om bra samlag.
Klart att kvinnor är nyfikna vad som stoppas i de.
Citera
2021-10-17, 22:34
Medlem
karamazows avatar
Ovanligt. Har man precis börjat chattskriva kan jag tycka det är rätt burdus "modern girl power" och ganska avtändande "in-your-face"-slampighet att fråga rakt ut istället för att låta samtalet flyta och antydningshinta när man kalibrerat och fått lite grepp om personen. Sabbar stämningen där storleken får dyka upp som en glad överraskning och så går det vidare därifrån - om man nu inte är tindermentaliserad och för allt liv i världen måste ha stor kuk i sig inom x antal timmar.
Citera
2021-10-17, 22:40
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Hur många ”slappa vaginor” har du stött på i dina dar? Tycker de flesta är förvillande lika, och då har jag haft förmånen att få sätta på fruntimmer från jordens alla hörn.
De enda som sticker ut är negresser, tajtare går inte att tänka sig.
Küken sitter som i ett skruvstäd.

Svenskor sticker i och för sig också ut, men i bemärkelse dålig hygien. Verkar trivas bra med att lukta ost.

Under barn födsel tänjs livmodern och vaginan enormt mycket och den blir aldrig densamma igen, elasticiteten minskar och jo fler barn desto sämre blir det.
Sedan finns individuella skillnader.

Varför tror du att så många kvinnor vägrar föda vaginalt? För att det skulle förstöra äktenskapet, de är rädda att deras man lämnar de, då han kommer inte uppleva samma njutning vid samlag.

Sedan finns det genetiskt stora fittor, djupa och vida, trots att de inte fött nåt barn.
Citera
2021-10-17, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Bara för att man inte håller med eller har en annan åsikt så betyder det inte att man inte förstår vad du skriver.

Jag tycker en på 14 är liten ja, även fast det är nära medel.
Vad andra tycker om det vet jag inte.

Nej, men när dina svar tycks helt väsensskilda från innehållet i mina inlägg blir det en aning underligt. Jag har inte någonstans påstått att man inte får ha preferenser. Det jag riktar in mig på är de sju millimeter som du anser utgör en skiljelinje mellan litet och medel. Detta tycks avgörande för dig i dina partnerval, då du inte vill bli knullad av personer som är sju millimeter kortare än medel. Det måste ju därför vara något väl genomtänkt, tänker jag mig. Något du kommit fram till genom en benhård logisk-deduktiv metodik, baserat på dina upplevelser av att hantera kuk. För det vore väl lite konstigt annars, om du bara bestämt dig för att hysa denna åsikt, utan vidare. Eller?

En snabb räkning visar att det skiljer 4,8 % i volym mellan dessa kukar, dvs mindre än en tjugondel, förutsatt att omkretsen är samma.
Citera
2021-10-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Nej, men när dina svar tycks helt väsensskilda från innehållet i mina inlägg blir det en aning underligt. Jag har inte någonstans påstått att man inte får ha preferenser. Det jag riktar in mig på är de sju millimeter som du anser utgör en skiljelinje mellan litet och medel. Detta tycks avgörande för dig i dina partnerval, då du inte vill bli knullad av personer som är sju millimeter kortare än medel. Det måste ju därför vara något väl genomtänkt, tänker jag mig. Något du kommit fram till genom en benhård logisk-deduktiv metodik, baserat på dina upplevelser av att hantera kuk. För det vore väl lite konstigt annars, om du bara bestämt dig för att hysa denna åsikt, utan vidare. Eller?

En snabb räkning visar att det skiljer 4,8 % i volym mellan dessa kukar, dvs mindre än en tjugondel, förutsatt att omkretsen är samma.

Fast jag dejtar inte heller de med medel. Jag skrev att jag tänkte dejta de med liten, men så kom jag på att då blire väl som tidigare.
För av någon anledning så träffar jag sällan på de med stor. Fast man kan ju ha tur 😋
Citera
2021-10-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Fast jag dejtar inte heller de med medel. Jag skrev att jag tänkte dejta de med liten, men så kom jag på att då blire väl som tidigare.
För av någon anledning så träffar jag sällan på de med stor. Fast man kan ju ha tur 😋

Det är väl bara att ragga på killarna som skriver här på Flashback?
Citera
2021-10-17, 23:42
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps

Det är inte särskilt ”udda” individer som föredrar en penis av modell större. En studie vid två universitet har faktiskt visat att kvinnor föredrar modell större…

It’s official! Women prefer their man to have a larger penis

Kvinnor fick välja mellan olika penisar i studien. En penis för förhållande och en för kortare förbindelse. I båda fallen föredrog dock kvinnorna generellt en penis över medel: citat från artikeln:

Both of these penises were on the larger end of the spectrum.

Så du bör nog inte döma alltför snabbt, då det lika gärna skulle kunna vara du som kan anses ”udda”.

Din inställning kan snarare vara en rest av ett konservativt tänkande möjligen, ifrån en tid när kvinnor inte hade samma möjlighet att uttrycka önskemål kring sex osv. Det är min tanke utifrån det du skriver, som är ganska skambeläggande gentemot kvinnor som gillar större…

https://metro.co.uk/2016/12/06/its-official-women-prefer-their-man-to-have-a-larger-penis-6304587/#mv-b
Citera
2021-10-18, 10:07
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Under barn födsel tänjs livmodern och vaginan enormt mycket och den blir aldrig densamma igen, elasticiteten minskar och jo fler barn desto sämre blir det.
Sedan finns individuella skillnader.

Varför tror du att så många kvinnor vägrar föda vaginalt? För att det skulle förstöra äktenskapet, de är rädda att deras man lämnar de, då han kommer inte uppleva samma njutning vid samlag.

Sedan finns det genetiskt stora fittor, djupa och vida, trots att de inte fött nåt barn.

Jo, det lär väl knappast vara en nyhet för någon. Men den här ”slappheten” överdrivs något fantastiskt. Vaginor är skapta för barnafödande och utan samlag inga barn - med andra ord är de allra flesta nog så spänstiga därnere även efter ett par ungar. Finns många som kan intyga detta.

Vad gäller förlossningsskräck så vet varken du eller jag vad det beror på. Att det skulle ha att göra med rädsla för att förlora mannen snarare än rädsla för smärta, är en nyhet åtminstone för mig.

Jag kan ha fel. Det kanske finns en epidemisk rädsla för att bli uttöjd därnere. Men troligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in