2021-10-17, 11:05
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Har aldrig varit med om en kvinna som stirrar på min kuk när vi knullar.

Brukar kvinnorna titta på ditt kön innan ni har sex? Jättekonstigt i min värld. Har aldrig varit med om att någon stirrar på min kuk innan vi sexar. Är det vanligt i din värld?

En modell lite större kan ju ofta lite lättare inspirera till s.k. cock worship….
Där ingår ju att titta och njuta av/dyrka penisen på olika sätt osv. Inte ”stirra”, som du säger. Är väl mer att man tittar längtansfullt, liksom. På ett naturligt sätt, eftersom man ändå ägnar penisen mkt uppmärksamhet.

(Jag är straight kvinna, så det är ingen kvinna som tittar på mitt kön).
Citera
2021-10-17, 11:09
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Har aldrig varit med om en kvinna som stirrar på min kuk när vi knullar.

Brukar kvinnorna titta på ditt kön innan ni har sex? Jättekonstigt i min värld. Har aldrig varit med om att någon stirrar på min kuk innan vi sexar. Är det vanligt i din värld?

Stirra är väl att ta i

Men ja, det finns mer eller mindra snygga kukar, men jag stirrar ju inte på den hela tiden för det.
Citera
2021-10-17, 11:09
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
En modell lite större kan ju ofta lite lättare inspirera till s.k. cock worship….
Där ingår ju att titta och njuta av/dyrka penisen på olika sätt osv. Inte ”stirra”, som du säger. Är väl mer att man tittar längtansfullt, liksom. På ett naturligt sätt, eftersom man ändå ägnar penisen mkt uppmärksamhet.

(Jag är straight kvinna, så det är ingen kvinna som tittar på mitt kön).
Har aldrig varit med om att en kvinna tittar suktet på min kuk.

Men du gör alltså det Stirrar och fantiserar om kuken du ska få i dig?
Citera
2021-10-17, 11:14
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lililiLinda
Stirra är väl att ta i

Men ja, det finns mer eller mindra snygga kukar, men jag stirrar ju inte på den hela tiden för det.
Har aldrig varit med om att en kvinna suktandes tittar på min kuk.
Citera
2021-10-17, 11:15
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Har aldrig varit med om att en kvinna suktandes tittar på min kuk.

Det var ju tråkigt...
Citera
2021-10-17, 11:17
Medlem
Det är väl inte svårare än att du använder dejtingappar, där en större andel bara är ute efter ligg. Lite drygt om snubben man träffar pular fram en pillesnopp när man vill ha en ordentlig omgång. Däremot tror jag inte det är särskilt effektivt att fråga, då i princip alla under medeln kommer att ljuga om saken.

Självklart kan en kvinna ha preferenser på storleken, och säkert i dagens porrskadade mongostatus-samhälle basera hela sitt liv på liknande attribut. Vem bryr sig?

Vill man ha en stor och hård djävel så kan man väl få det. Inte direkt svårt att snärja en sådan då vi finns i överflöd.
Citera
2021-10-17, 11:19
Medlem
Det är bara ett klassiskt shit test
Dom vet ändå att du inte svarar sanningsenligt
Bäst är att inte svara alls
Citera
2021-10-17, 11:21
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lililiLinda
Det var ju tråkigt...

Att titta på kuken är väl inte det viktigaste varken före, under eller efter en häftig sexakt. Tycker det är ytligt påstående.
Citera
2021-10-17, 11:26
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Att titta på kuken är väl inte det viktigaste varken före, under eller efter en häftig sexakt. Tycker det är ytligt påstående.

Det håller jag med om

Det enda jag sagt är att jag tycker det finns mer eller mindre snygga, inte att det är viktigt.

Sedan svarade jag bara constant som verkar tro att bara för att ingen tittat suktande på honom så existerar det inte.
Citera
2021-10-17, 11:29
Medlem
Citat:

Hur hårt ska man örfila en kvinna för att hon(Du)ska bli kåt?

Och en sak till, kan det vara så att din man har en stor men du tror inte det betyder något?

Ungefär som en rik som säger att "pengar betyder ingenting". Lätt att säga när man har det man vill.
Citera
2021-10-17, 11:38
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finansvargen
Hur hårt ska man örfila en kvinna för att hon(Du)ska bli kåt?

Och en sak till, kan det vara så att din man har en stor men du tror inte det betyder något?

Ungefär som en rik som säger att "pengar betyder ingenting". Lätt att säga när man har det man vill.

Vad menar du med att tro att jag vill bli örfilad? Och fråga mej hur hårt man skall slå för att bli kåt? Leta reda på en tråd som handlar om detta istället.

Vad min pojkvän har för storlek på sin kuk är inget som jag redogör för på detta forum.
Citera
2021-10-17, 11:39
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Tror inte det minsta att du fått frågan. Det är bara ett provokativt försök till trams.
Själv skiter jag fullständigt i killars kukstorlek. Det är inte storleken som gör en kåt

Tjejer är väldigt paketfixerade.
De gillar när de är stora o tjocka.

Det är därför asiatiska män går bort. O de svarta välutrustade hanarna är populära.

Förr så påstod tjejerna att det finns ett samband mellan storleken på mannens organ o storleken på händerna. Vet ej om det är vetenskapligt bevisat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in