2021-10-16, 01:05
Medlem
BoxInBags avatar
Jag träffade en snubbe för en dejt häromdagen. Vi gjorde inget sexuellt, bara åt och pratade. Han var väldigt trevlig och rolig och sådär, skitsnyggt ansikte och vältränad kropp, men så var det ju detta med kuken..

När vi ätit klart och skulle ställa oss upp så tog jag en snabbtitt på hans skrev och "den" såg helt obefintlig ut.

Jag vet inte om det var brallornas fel eller om den verkligen var så liten som den såg ut att vara...

Hur ska jag göra för att ta reda på storleken utan att behöva ligga med honom först? Kan jag fråga rätt ut (innan jag går med på att träffa honom en gång till) eller är det ohyfsat?
Senast redigerad av BoxInBag 2021-10-16 kl. 01:08.
Citera
2021-10-16, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Jag träffade en snubbe för en dejt häromdagen. Vi gjorde inget sexuellt, bara åt och pratade. Han var väldigt trevlig och rolig och sådär, skitsnyggt ansikte och vältränad kropp, men så var det ju detta med kuken..

När vi ätit klart och skulle ställa oss upp så tog jag en snabbtitt på hans skrev och "den" såg helt obefintlig ut.

Jag vet inte om det var brallornas fel eller om den verkligen var så liten som den såg ut att vara...

Hur ska jag göra för att ta reda på storleken utan att behöva ligga med honom först? Kan jag fråga rätt ut (innan jag går med på att träffa honom en gång till) eller är det ohyfsat?
Om du är ute efter något seriöst så ska du inte fråga såklart. Han kanske är en grower. Vilken storlek är det minsta du kan leva med och vilken storlek vill du helst ha om du fick välja?
Citera
2021-10-16, 04:36
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Om du är ute efter något seriöst så ska du inte fråga såklart. Han kanske är en grower. Vilken storlek är det minsta du kan leva med och vilken storlek vill du helst ha om du fick välja?
Det har du kanske rätt i.

Jag vill inte att den är mindre än 15 cm. Det är absolut minimum.

Hur stor chans är det att den bara är 15 cm eller till och med ännu mindre? Är det bäst att bara skita i det hela och hitta på någon ursäkt för varför jag inte kan fortsätta träffas?
Citera
2021-10-16, 04:43
Medlem
Citat:

Hur stor chans är det att den bara är 15 cm eller till och med ännu mindre? Är det bäst att bara skita i det hela och hitta på någon ursäkt för varför jag inte kan fortsätta träffas?
Skicka en bild på fettan din och se om du får en kukbild tillbaka?
Citera
2021-10-16, 10:36
Medlem
Citat:

50/50 skulle jag säga.
Testa och återrapportera hit.
Citera
2021-10-16, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badpope
Skicka en bild på fettan din och se om du får en kukbild tillbaka?
Bra tips men inte så seriöst.
Citera
2021-10-16, 14:42
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

vissa har en liten snopp när den inte är hård, då är det svårt avgöra, du får väl fråga enklast om du vågar var träffade du snubben tinder eller nån sexsida?
Citera
2021-10-16, 17:53
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:

Som nämnts så finns konceptet "Grower" vs "Shower".
Showers är dom som är nästan lika stora när dom är slaka som när dom får erektion. Growers är, well, dom som växer och dom kan växa rätt mycket.
Det är också inte helt ovanligt att Showers snarare är väldigt noga med att packa undan slangen när dom är ute bland folk just för att undvika pinsamma situationer där bulan syns. Det brukar vara fint när en tjej har Push-up BH för att visa sin balkong men det är inte lika accepterat med en kille som går runt med kukbulan tydligt synlig! Så avsaknad av bula behöver inte betyda något.

Citat:

Det förvånar mig alltid hur Hetero-världen funkar.. Bland bögar hade det inte varit jätteproblematiskt att bara fråga rakt ut, om det nu primärt är sex som är målet. Det är alltid tråkigt att bli nobbad, oavsett anledning, men det kanske är mer öppet att några verkligen älskar stora kukar medan andra föredrar mindre. Några älskar långsmala, andra föredrar korta men grova.

Men för att försöka ge ett praktiskt svar: Om samtalet hintar att det kanske är dags för att ligga snart så dra till med en rövare om att du gärna skulle vilja ligga för att du uppskattar att han varit trevlig och tycker han är söt och snygg kropp mm, men att du dejtade någon kille för ett år sedan som var väldigt liten! Så liten att du knappt kände något alls och ville bespara både honom och dig pinsamheten att du ligger där utan att känna något och därför undrar du hur stor han har. Tänk på både längden och omkretsen, då många killar bara mäter längd! Kanske kan du nämna att du har en leksak hemma som är si och så stor och att den funkar finfint för dig så du vill bara veta om han är i närheten av den leksakens storlek (så slipper han säga sin exakta storlek).
Sedan kan ju killar gärna tro att dom är större än vad dom är. Avrundar uppåt, så att säga. Eller att dom tror att dom är så bra ändå att det kanske inte spelar roll! Men i det här fallet så har du ju ändå förvarnat lite och om ni skulle träffas på ett test-knull så har du ändå förvarnat.
Citera
2021-10-17, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Nu är ju 15 medel, så antar fler än jag skulle räkna 14 och mindre som liten, men nu svarade jag faktiskt på denna fråga:

Nej, 14,7 är "medel" i Sverige enligt den källa du troligen hänvisar till (RFSL). 7 mm skiljer 14,7 cm från 14 cm. I Finland har de 13,8, i USA ungefär 14 etc.

Du förefaller närmast autistisk i ditt tjat om centimetrar hit och dit. Det är som om jag skulle påstå att ett bröst magiskt blir litet för att det innehåller 3 % mindre volym än ett som ligger exakt på medel.

"Men så till siffran som du egentligen ville veta. Sverige hamnar på delad 35:e plats på den 80 namn långa listan, med snittlängden 5,8 tum, motsvarande drygt 14,73 centimeter. Större än medelsnittet alltså. Det är en sämre placering än vad Danmark presterar, men bättre än både Norge och Finland."

https://www.gp.se/nyheter/2.208/studie-svenskens-penis-st%C3%B6rre-%C3%A4n-genomsnittet-1.3688727
Citera
2021-10-17, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Nej, 14,7 är "medel" i Sverige enligt den källa du troligen hänvisar till (RFSL). 7 mm skiljer 14,7 cm från 14 cm. I Finland har de 13,8, i USA ungefär 14 etc.

Du förefaller närmast autistisk i ditt tjat om centimetrar hit och dit. Det är som om jag skulle påstå att ett bröst magiskt blir litet för att det innehåller 3 % mindre volym än ett som ligger exakt på medel.

"Men så till siffran som du egentligen ville veta. Sverige hamnar på delad 35:e plats på den 80 namn långa listan, med snittlängden 5,8 tum, motsvarande drygt 14,73 centimeter. Större än medelsnittet alltså. Det är en sämre placering än vad Danmark presterar, men bättre än både Norge och Finland."

https://www.gp.se/nyheter/2.208/studie-svenskens-penis-st%C3%B6rre-%C3%A4n-genomsnittet-1.3688727

Men du får väl tycka vad du vill är litet, och om vad du vill.

Jag fick en fråga om vad jag tycker är liten och jag svarade.

Dessutom kom jag på nu varför jag sluta dejta de med liten, för att det inte är bra alls.

Så bättre vänta länge på något som är bra istället. 😋
Senast redigerad av Jendy 2021-10-17 kl. 01:00.
Citera
2021-10-17, 04:20
Medlem
Citat:
Typ 14 och mindre.

För att de jag dejtar alltid brukar ha liten?

Hur länge ska jag vänta på stor egentligen? 😝 det får räcka, eftersom jag inte kommer hitta sån ändå.
Jag får fortsätta dejta de med liten, vill ju ge ett försök till och se om det funkar.
okej. Men måste fråga, tar du den i tvåan?
De med liten kan du ju ta där bak tills du finner en stor =)
Citera
2021-10-17, 09:25
Medlem
Citat:
Nu är ju 15 medel, så antar fler än jag skulle räkna 14 och mindre som liten, men nu svarade jag faktiskt på denna fråga:

Och dessa sju millimetrar gör exakt... vad? De syns ju inte ens, annat än marginellt på en måttstock, och är den grov kan penisen ändå vara betydligt större volymmässigt än en längre men smalare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in