Citat:
Ursprungligen postat av
BoxInBag
Jag träffade en snubbe för en dejt häromdagen. Vi gjorde inget sexuellt, bara åt och pratade. Han var väldigt trevlig och rolig och sådär, skitsnyggt ansikte och vältränad kropp, men så var det ju detta med kuken..
När vi ätit klart och skulle ställa oss upp så tog jag en snabbtitt på hans skrev och "den" såg helt obefintlig ut.
Jag vet inte om det var brallornas fel eller om den verkligen var så liten som den såg ut att vara...
Hur ska jag göra för att ta reda på storleken utan att behöva ligga med honom först? Kan jag fråga rätt ut (innan jag går med på att träffa honom en gång till) eller är det ohyfsat?
Som nämnts så finns konceptet "Grower" vs "Shower".
Showers är dom som är nästan lika stora när dom är slaka som när dom får erektion. Growers är, well, dom som växer och dom kan växa rätt mycket.
Det är också inte helt ovanligt att Showers snarare är väldigt noga med att packa undan slangen när dom är ute bland folk just för att undvika pinsamma situationer där bulan syns. Det brukar vara fint när en tjej har Push-up BH för att visa sin balkong men det är inte lika accepterat med en kille som går runt med kukbulan tydligt synlig! Så avsaknad av bula behöver inte betyda något.
Citat:
Ursprungligen postat av
BoxInBag
Det har du kanske rätt i.
Jag vill inte att den är mindre än 15 cm. Det är absolut minimum.
Hur stor chans är det att den bara är 15 cm eller till och med ännu mindre? Är det bäst att bara skita i det hela och hitta på någon ursäkt för varför jag inte kan fortsätta träffas?
Det förvånar mig alltid hur Hetero-världen funkar.. Bland bögar hade det inte varit jätteproblematiskt att bara fråga rakt ut, om det nu primärt är sex som är målet. Det är alltid tråkigt att bli nobbad, oavsett anledning, men det kanske är mer öppet att några verkligen älskar stora kukar medan andra föredrar mindre. Några älskar långsmala, andra föredrar korta men grova.
Men för att försöka ge ett praktiskt svar: Om samtalet hintar att det kanske är dags för att ligga snart så dra till med en rövare om att du gärna skulle vilja ligga för att du uppskattar att han varit trevlig och tycker han är söt och snygg kropp mm, men att du dejtade någon kille för ett år sedan som var väldigt liten! Så liten att du knappt kände något alls och ville bespara både honom och dig pinsamheten att du ligger där utan att känna något och därför undrar du hur stor han har. Tänk på både längden och omkretsen, då många killar bara mäter längd! Kanske kan du nämna att du har en leksak hemma som är si och så stor och att den funkar finfint för dig så du vill bara veta om han är i närheten av den leksakens storlek (så slipper han säga sin exakta storlek).
Sedan kan ju killar gärna tro att dom är större än vad dom är. Avrundar uppåt, så att säga. Eller att dom tror att dom är så bra ändå att det kanske inte spelar roll! Men i det här fallet så har du ju ändå förvarnat lite och om ni skulle träffas på ett test-knull så har du ändå förvarnat.