2021-10-17, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lamb2012
Alltså varför gjorde han det? Är det för att känna varandras dofter eller?
Nej, han vill känna doften av det ni åt till middag..
Citera
2021-10-17, 08:37
Avslutad
För att kunna förutspå aktiemarknaden nästa vecka.

Citera
2021-10-17, 08:41
Medlem
Eller om cykeln står kvar på gatan.😀
Enklast är väl att fråga honom.
Citera
2021-10-17, 08:42
Medlem
CC75s avatar
Finns många personer som gillar att ligga och snusa på någon. Inget konstigt med det. Dofter är en viktigt del i bondningen bland både djur och människor.

// CC
Citera
2021-10-17, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Om han luktade på dig så var det för att känna doften, de borde du väl förstå.
Man luktar väl inte på något om man inte vill känna vad det luktar.

Jo såklart men tänkte mer om det är ett gott tecken.

Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Det verkar som att varje gång du interagerar med en kille så kommer du hit efteråt och ställer fullständigt pantade frågor.

Han luktade på dig för att känna din lukt. Det är en vanlig kärleksfull gest. Vad mer kan man egentligen svara på en sån fråga?

Det var det jag undrade om det var ett gott tecken eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Nej, han vill känna doften av det ni åt till middag..

Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
För att kunna förutspå aktiemarknaden nästa vecka.

Det låter ju bra.
Citera
2021-10-17, 08:47
Medlem
Citat:
Eller om cykeln står kvar på gatan.😀
Enklast är väl att fråga honom.

Ja fast känns inte bra att fråga det.

Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Finns många personer som gillar att ligga och snusa på någon. Inget konstigt med det. Dofter är en viktigt del i bondningen bland både djur och människor.

// CC

Ingen annan har luktat så på mig förr det var därför jag undrade. Jag gillar ju också att göra det men kanske inte på första dejten tänker jag.
Citera
2021-10-17, 08:47
Medlem
Du funderar inte på om han under sexet luktade på något?😉🙈 och varför?
Citera
2021-10-17, 08:49
Medlem
Citat:
Du funderar inte på om han under sexet luktade på något?😉🙈 och varför?

Hmm nej det gjorde han inte inte som han gjorde efteråt i alla fall. Han luktade inte på något under sexet. Möjligtvis på halsen kanske
Citera
2021-10-17, 08:50
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ingen annan har luktat så på mig förr det var därför jag undrade. Jag gillar ju också att göra det men kanske inte på första dejten tänker jag.

Finns ingen "regel" kring detta. Kändes allt bra mellan er (vilket vad du har skrivit i din andra tråd att det verkar göra) så gjorde han vad han kände för. Inget konstigt.

// CC
Citera
2021-10-17, 08:53
Medlem
Märkte du om han var under bältet och tog några djupa andetag?😌😉🤔
Citera
2021-10-17, 08:56
Medlem
link71s avatar
Skulle inte säga avgörande direkt, men förhoppningsvis kanske han vill fortsätta ha kontakt?
Mvh
Citera
2021-10-17, 08:57
Medlem
Citat:
Har träffat en kille en gång efter att ha lärt känna varandra innan. Kände mig så pass trygg med honom att jag var hem till honom första gången vi sågs.
Frågade honom innan vad han anser om det. Jag sa att jag aldrig har gjort så förr men eftersom vi har pratat så mycket med varandra och lärt känna varandra lite så kändes det bra att ses hemma första gången och det blev typ succé. Vi hade så sjukt skönt sex för att vara första gången. Och vi hade sex många gånger om och vi båda fick varandra att komma flera gånger och även samtidigt en gång. Båda sa att det var hur grymt som helst.

Enligt honom så bryr han sig inte om att ha sex första träffen eller inte sa han men nu tänkte jag höra rent allmänt om en kille tycker sexet är riktigt skönt med en tjej. Kan han gå vidare till nästa då eller vill killar oftast fortsätta träffa den tjejen igen då?
Innan jag gick ut i bilen tog han min hand och höll den och sa det här får vi göra om. Han ville även visa mig hur han tänkt göra hemma i sitt hus, byta tak med mer och frågade mig vad jag tyckte. Är det ett gott tecken att fortsätta ses?

Jag hörde av mig efteråt och tackade för senast och så skrev vi att det var så skönt och han skrev till och med smiley med hjärtögon. Men sen hör han inte av sig något mer. Det har gått två dagar. Men det kanske är för lite med två dagar? Han är född 76 om det spelar roll. Men vill killar oftast fortsätta ses seriöst när sexet är så grymt?

Sorry. Det va ett one night stand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in