2021-10-15, 09:22
Medlem
Jag träffade ett hyfsat stort antal kvinnor via chattar/dejtingsidor/andra onlinekontakter under ca 10 års tid när jag var lite yngre och det var verkligen blandat resultat.

Nån sorts kemi hade vi ju byggt upp iom att vi kom överens att ses men om man ska försöka generalisera lite så kan jag väl säga att hade vi bytt (sanningsenliga) bilder samt uttryckt och visat uppskattning för varandras utseende och personlighet (skrattat åt humor, delat intressen eller livsåskådning osv) så funkade det för mig i de allra flesta fallen lika bra IRL som online.

Ibland kanske vi inte var ute efter samma saker men det måste inte heller vara ett hinder bara båda är lite flexibla. Den söta, kinesiska gymnasiestudenten som 23-åriga jag såg som potentiell flickvän ville bara bli av med oskulden med en gweilo visade det sig men vi hade båda två rätt trevligt ändå när vi väl träffades.
Citera
2021-10-17, 07:44
Medlem
Om killen har grymt skönt sex, kan det vara avgörande för en seriös relation?

Har träffat en kille en gång efter att ha lärt känna varandra innan. Kände mig så pass trygg med honom att jag var hem till honom första gången vi sågs.
Frågade honom innan vad han anser om det. Jag sa att jag aldrig har gjort så förr men eftersom vi har pratat så mycket med varandra och lärt känna varandra lite så kändes det bra att ses hemma första gången och det blev typ succé. Vi hade så sjukt skönt sex för att vara första gången. Och vi hade sex många gånger om och vi båda fick varandra att komma flera gånger och även samtidigt en gång. Båda sa att det var hur grymt som helst.

Enligt honom så bryr han sig inte om att ha sex första träffen eller inte sa han men nu tänkte jag höra rent allmänt om en kille tycker sexet är riktigt skönt med en tjej. Kan han gå vidare till nästa då eller vill killar oftast fortsätta träffa den tjejen igen då?
Innan jag gick ut i bilen tog han min hand och höll den och sa det här får vi göra om. Han ville även visa mig hur han tänkt göra hemma i sitt hus, byta tak med mer och frågade mig vad jag tyckte. Är det ett gott tecken att fortsätta ses?

Jag hörde av mig efteråt och tackade för senast och så skrev vi att det var så skönt och han skrev till och med smiley med hjärtögon. Men sen hör han inte av sig något mer. Det har gått två dagar. Men det kanske är för lite med två dagar? Han är född 76 om det spelar roll. Men vill killar oftast fortsätta ses seriöst när sexet är så grymt?
Senast redigerad av lamb2012 2021-10-17 kl. 07:47.
Citera
2021-10-17, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lamb2012
Har träffat en kille en gång efter att ha lärt känna varandra innan. Kände mig så pass trygg med honom att jag var hem till honom första gången vi sågs.
Frågade honom innan vad han anser om det. Jag sa att jag aldrig har gjort så förr men eftersom vi har pratat så mycket med varandra och lärt känna varandra lite så kändes det bra att ses hemma första gången och det blev typ succé. Vi hade så sjukt skönt sex för att vara första gången. Och vi hade sex många gånger om och vi båda fick varandra att komma flera gånger och även samtidigt en gång. Båda sa att det var hur grymt som helst.

Enligt honom så bryr han sig inte om att ha sex första träffen eller inte sa han men nu tänkte jag höra rent allmänt om en kille tycker sexet är riktigt skönt med en tjej. Kan han gå vidare till nästa då eller vill killar oftast fortsätta träffa den tjejen igen då?
Innan jag gick ut i bilen tog han min hand och höll den och sa det här får vi göra om. Jag hörde av mig efteråt och tackade för senast och så skrev vi att det var så skönt och han skrev till och med smiley med hjärtögon. Men sen hör han inte av sig något mer. Det har gått två dagar. Men det kanske är för lite med två dagar? Han är född 76 om det spelar roll. Men vill killar oftast fortsätta ses seriöst när sexet är så grymt?

Behöver du ens ställa den frågan?

Det är du som ska höra av dig till honom, fattar du inte det?
Citera
2021-10-17, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Behöver du ens ställa den frågan?

Det är du som ska höra av dig till honom, fattar du inte det?

Ja fast det var jag som hörde av mig också? Eller vad menar du?
Citera
2021-10-17, 08:00
Medlem
Varför luktade han på mig?

Kanske låter jättekonstigt men träffade min dejt för första gången igår, och hade jättebra sex och hade det allmänt mysigt. När vi skulle sova sen så tror jag att han trodde att jag sov, så han liksom vände sig mot mig med ansiktet och luktade på mig i typ tinningen/kinden i 1 sek.. Alltså varför gjorde han det? Är det för att känna varandras dofter eller?
Citera
2021-10-17, 08:00
Medlem
Citat:

Hör av dig en gång till och ge han bollen. Fattar han inte att han har bollen så är han dum i huvudet.

Då spelar det ingen roll hur bra han är på att knulla, han är fortfarande dum i huvudet och inget att ha mer än till att knulla med.

Lovar dig att knullet avtar efter några månader och sen sitter du där med en hjärndöd kukbärare... Då är det så lagom kul.
Citera
2021-10-17, 08:02
Medlem
Citat:

Han är ju 45 år, vet inte hur gammal du är. Två dagar sedan? Ge honom en paus, är du så desperat?
Citera
2021-10-17, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Han är ju 45 år, vet inte hur gammal du är. Två dagar sedan? Ge honom en paus, är du så desperat?

I hennes nya tråd så var hon hemma hos dejt (någon ny då får man anta eftersom dejten i denna tråd inte svarat på ett par dagar) igår och sov över, så att som svar på din fråga så verkar fröken vara ganska desperat ja.

Citera
2021-10-17, 08:14
Medlem
Citat:

Innan jag gick ut i bilen tog han min hand och höll den och sa det här får vi göra om. Han ville även visa mig hur han tänkt göra hemma i sitt hus, byta tak med mer och frågade mig vad jag tyckte. Är det ett gott tecken att fortsätta ses?

Jag hörde av mig efteråt och tackade för senast och så skrev vi att det var så skönt och han skrev till och med smiley med hjärtögon. Men sen hör han inte av sig något mer. Det har gått två dagar. Men det kanske är för lite med två dagar? Han är född 76 om det spelar roll. Men vill killar oftast fortsätta ses seriöst när sexet är så grymt?

Hur fan ska FB kunna svara på detta.

Bara din version.

Är du snygg?
Eller fet och ful.
Citera
2021-10-17, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbakiosk
I hennes nya tråd så var hon hemma hos dejt (någon ny då får man anta eftersom dejten i denna tråd inte svarat på ett par dagar) igår och sov över, så att som svar på din fråga så verkar fröken vara ganska desperat ja.

En äkta liten slampa, vem vill ta i henne med tång ens? Skriker desperation.
Citera
2021-10-17, 08:32
Medlem
Om han luktade på dig så var det för att känna doften, de borde du väl förstå.
Man luktar väl inte på något om man inte vill känna vad det luktar.
Citera
2021-10-17, 08:34
Medlem
sugmag-ses avatar
Det verkar som att varje gång du interagerar med en kille så kommer du hit efteråt och ställer fullständigt pantade frågor.

Han luktade på dig för att känna din lukt. Det är en vanlig kärleksfull gest. Vad mer kan man egentligen svara på en sån fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in