Citat:
Ursprungligen postat av
lamb2012
Jag ska på dejt på söndag efter jobbet, har inte varit på dejt på 9 år! Är så otroligt nervös detta är verkligen skit jobbigt haha. Det värsta är första dejten.
Grejen är den att jag har ju haft kontakt med killen i kanske 4 veckor nu och vi har skrivit jättemycket och pratat i telefon i flera timmar och gillat varandra både i text och tal uppenbarligen. Vi har även skickat flera bilder till varandra och jag gillar verkligen det jag ser och han säger att jag är jättefin.
Men jag är så rädd att vi inte ska klicka i verkligheten. Jag vill verkligen att vi ska göra det då jag gillar den här killen.
SÅ nu undrar jag hur stor chans är det att om man har klickat på allt hittills utseende personlighet, hur vi pratar skrattar och våra röster hur vi pratar med varandra vad vi pratar om med mera så kommer man även klicka i verkligheten? Har det varit så i ert fall ni som dejtat och pratat mycket innan? Eller har det blivit helt fel när ni väl ses?
Det där är en ganska intressant fråga. Skulle vara kul att se statistik över det. Kanske är dating appar och online kännedom om varandra bara skadligt (även om det finns lyckade relationer från online källor).
Annars skulle väl tinder ha löst alla problemen för länge sedan?