Citat:
Ursprungligen postat av
Motorprinsen
Tråkigt liv du måste ha när du bara köper in dig på en osannolik teori och sen kräver bevis på att den inte stämmer…😀
SE är mer oskyldig än KP eftersom han har alibi och saknar motiv och vapen.
Vad gjorde den koleriske Filter-Hitler mordnatten? Vad gjorde Babian-Mördaren?
Bevisa att dessa två stolpskott är oskyldiga!
Det är möjligt att mitt liv ar aningen tråkigt understundom.
Jag har aldrig krävt några bevis på något,det är vissa av er förnekare som gör detta.
Vissa s.k. förnekare gör inget annat än att försöka bevisa SE s oskuld så till den milda grad att man börjar fundera på vad som driver dem.
När de sedan fortsätter att misslyckas så blir vissa allt desperatare.
SE saknar alibi ni som påstår annat ljuger faktiskt sluta med det! Han befann sig vid mordplatsen ungefär samtidigt som mordet begicks.
Det är i princip uteslutet att han var ett på platsen varandes vittne , då han hade så oerhört dålig koll på vad som faktiskt hände på platsen minuterna efter mordet. Detta gör honom såklart inte per automatik till GM, men det gör honom synnerligen misstänkt.
Motivet avslöjade han ju i Skydd& Säkerhet, och vi vet att han ogillade OP och dennes politik.
OP var ett hatobjekt och samtalsämne i SEs umgängeskrets. Kanse hade man sagt att den där jävla Palme borde skjutas.
Plötsligt vad Palme där mitt framför SE.
Mer motiv än så kräver inte jag iaf.
Många mördare saknar vettiga motiv , även ett statsministermord kan ske slumpartat och vara ett impulsdåd.
Vapenfrågan är frågetecknet , det enda egentliga frågetecknet i SE teorin.
I den krets han rörde sig i fanns vapensamlare och militärer och allt möjligt så det bör inte ha varit svårt för honom att få tag i ett vapen om han ville.Jag tror inte att vapensamlaren har något alls med mordet att göra.