2021-10-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DADz21
Dirigera, det är ju det hon verkar göra i sina förhållanden. Dirigerar... Undra hur hon hade känt om någon dirigerat åt henne. Usch, nej har försökt tycka om henne och så men tyvärr köper inte hennes gulli-gull-rosa-moln-söt-tjej-beteende. Mycket annat som döljer sig bakom det.
Precis-hela tiden!

På lördag verkar det bli en ny fotosession.
Senast redigerad av arline 2021-10-13 kl. 22:33.
Citera
2021-10-13, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Precis-hela tiden!

På lördag verkar det bli en ny fotosession.

Ska vi gissa om det blir en preggo-reveal efter det..? 😁
Citera
2021-10-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DADz21
Dirigera, det är ju det hon verkar göra i sina förhållanden. Dirigerar... Undra hur hon hade känt om någon dirigerat åt henne. Usch, nej har försökt tycka om henne och så men tyvärr köper inte hennes gulli-gull-rosa-moln-söt-tjej-beteende. Mycket annat som döljer sig bakom det.

Psykopat Är
Hennes andranamn!
Citera
2021-10-14, 11:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Allt som hon skriver i det där inlägget kopplar jag ihop med nyförälskelse. När man inte får nog av varandra. Men det verkar ju som hon inte fattar att det släpper, problemen kommer efter första året efter man lärt känna varandra ordentligt. Hur kan man vara så otroligt verklighetsfrånvarande? Hon beskriver scenarion som från romantiska filmer. Det är nästan obehagligt ju. Det är synd om henne att hon är så blåst.

Exakt, hon verkar drivas av att hela tiden känna sig kär, visa upp kärleken och att hennes partners i princip ska vara besatta av henne. Hela hon skriker narcisism
Citera
2021-10-15, 07:10
Medlem
Känns som att hon har väldigt dåligt självförtroende när hon flera gånger om måste hävda sig. "Alla frågade hur jag kunde plugga estet, nu kan jag ju historia som rinnande vatten!!!!!".

På tal om att någon tycker det ser ut som att hon sover; alla miljoner gånger hon blinkar då när hon väl tittar in i kameran
Citera
2021-10-15, 08:01
Medlem
Tror ni verkligen att hon skulle börja plugga precis när hon är gravid? Ganska mycket med nyfödd bebis, plugg och arbete samtidigt
Citera
2021-10-15, 08:44
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Tror ni verkligen att hon skulle börja plugga precis när hon är gravid? Ganska mycket med nyfödd bebis, plugg och arbete samtidigt

Det var någon som hade frågat på bloggen vilken skola hon ska läsa på. Men det har hon självklart inte svarat på, så jag tror att hon ljuger om sin distansutbildning..
Citera
2021-10-15, 08:50
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Tror ni att Linn lurade Simon och "råkade" bli gravid?

Kan ju förklara varför han ser så sur ut hela tiden och verkar vara så ointresserad av henne.

Jag har svårt att tro att en ung kille som inte ens verkar kär skulle gå med på att skaffa barn efter bara 5-6 veckor tillsammans.
Citera
2021-10-15, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Tror ni att Linn lurade Simon och "råkade" bli gravid?

Kan ju förklara varför han ser så sur ut hela tiden och verkar vara så ointresserad av henne.

Jag har svårt att tro att en ung kille som inte ens verkar kär skulle gå med på att skaffa barn efter bara 5-6 veckor tillsammans.

Enligt henne själv så är hon "väldigt fertil" (senaste frågestunden i storyn) och hon har tidigare uttryckt att preventinmedel inte fungerar(?) för henne med biverkningar etc. så jag har tolkat det som att hon inte använder det och då blir det ju som det blir.. Jag är dock inte helt säker på att Simon kände till det, men även som man har man ju ett ansvar..
Citera
2021-10-15, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022

Vore väldigt märkligt om hon gick med i BF-grupper på fb utan att vara gravid men man skulle väl inte bli förvånad över det heller.. Tycker i övrigt att hon hintat mycket om graviditeten, hållit för magen på bilder, mått ”dåligt”, bara kunnat äta isglass, lagt upp en bild på dem 4 i familjen med 5 hjärtan etc.

Läser hon distans och har BF i maj hinner hon ju en hel del innan, sen är det ju inte samma sak att plugga till läkare som till florist. Jag själv har studerat distans på uni och hade flera i min klass som fick barn under tiden men fullföljde studierna ändå. Allt går om man vill.. 😉
Citera
2021-10-15, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekopp2040
Vore väldigt märkligt om hon gick med i BF-grupper på fb utan att vara gravid men man skulle väl inte bli förvånad över det heller.. Tycker i övrigt att hon hintat mycket om graviditeten, hållit för magen på bilder, mått ”dåligt”, bara kunnat äta isglass, lagt upp en bild på dem 4 i familjen med 5 hjärtan etc.

Läser hon distans och har BF i maj hinner hon ju en hel del innan, sen är det ju inte samma sak att plugga till läkare som till florist. Jag själv har studerat distans på uni och hade flera i min klass som fick barn under tiden men fullföljde studierna ändå. Allt går om man vill.. 😉

Tänker precis som du. Väntar bara på pregnancyreveal. It’s coming. Så säkert det hon är o fotar/fotat.
Citera
2021-10-15, 20:48
Medlem
Hur mycket reklam gör hon? Den här veckan måste hon väl gjort minst fyra olika reklamsaker?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in