Citat:
Ursprungligen postat av
Anvandarnamnen
Att det handlar om en vårdnadstvist är lögn och ditt eget påhitt.
Tack men paret ligger i skilsmässa och hon har begärt enskild vårdnad, det finns ingenting som pekar på att maken skulle gå med på det men du ska få chansen att posta en källa som visar att det inte är en vårdnadstvist i botten. Så upp till bevis nu din kacklande höna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anvandarnamnen
Sluta påstå saker som inte är fakta för att du ska kunna måla upp henne som boven i dramat.
Haha jag har inte påstått att den försvunna kvinnan är boven i dramat din viktigpetter men det skulle inte alls vara förvånande om hon varit lika delaktig i allt bråk som uppstått!
Det är en jävla skillnad 😎
Sen ska du sluta ge order åt andra i tråden, man kan bara tänka sig hur du själv är funtad som inte klarar av att debattera på vuxet sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anvandarnamnen
Hon har enligt fakta begärt skilsmässa, anmält honom för misshandel och hot, sökt kontaktförbud samt fått skyddade personuppgifter.
Fakta? Här har du lite fakta: Maken är fortfarande inte straffad för hot och misshandel eller brott i nära relationer, kan du möjligen bevisa att kvinnans påståenden är sanna? Jag har dessutom en fråga till, är du någon sorts feministisk aktivist som vill övertyga tråden om att alla män är jättedumma och kvinnor är änglar ända ut i fingerspetsarna?
Återkom gärna ett seriöst svar på mina frågor!