Citat:
Att vilja fuska och skriva in honom på "Lyssna till livet" 8 maj visar på ren provokation - för att det faller direkt tillbaka på bråket med LW:Jag drar samma slutsatser som du här.
Bestämt sig hade han redan; frågan var bara när, nu när mordplanen hade misslyckats ett par dagar tidigare.
Vad som är konstigt är att hon fortsätter se S:s FTF:er som sina egna, ex MRSS så sent som i mars månad. Hur länge hade hon tänkt fortsätta fusket. - Och gällde det bara L:s cacher?
För hon var ju på S om att skriva in honom med i "Lyssna till livet."
Det finns gott om ageranden och yttranden från hennes sida som inte kan sägas vara annat än moraliskt förkastliga. Finns antagligen ett berg av undertryckt ilska här.
Ingen utomstående har reagerat på att S och H inte passade för varandra; tvärtom så finns vittnesmål på att de var väldigt lika.
Bestämt sig hade han redan; frågan var bara när, nu när mordplanen hade misslyckats ett par dagar tidigare.
Vad som är konstigt är att hon fortsätter se S:s FTF:er som sina egna, ex MRSS så sent som i mars månad. Hur länge hade hon tänkt fortsätta fusket. - Och gällde det bara L:s cacher?
För hon var ju på S om att skriva in honom med i "Lyssna till livet."
Det finns gott om ageranden och yttranden från hennes sida som inte kan sägas vara annat än moraliskt förkastliga. Finns antagligen ett berg av undertryckt ilska här.
Ingen utomstående har reagerat på att S och H inte passade för varandra; tvärtom så finns vittnesmål på att de var väldigt lika.
HD hade som krav att även SDs fuskloggar skulle raderas. När LW frågar vilka hon menar har hon inget svar.
Hur hade HD tänkt sig resten? Skulle SD ha skrivit en falsk digital logg från sitt konto? De har ju redan splittat, hon skriver ju på sitt Haxkonto.
LW hade gått bananas om hon upptäckt att SD aldrig varit på plats vid hennes wig.
Frågan "Vill du bli inskriven i Lenas wig" ser jag som en ren påminnelse till SD - om hela situationen med LW.
"Tänk så annorlunda livet skulle kunna se ut under andra förutsättningar" är så dubbelbottnat och insinuant som det bara kan bli.
Hon slänger ur sig förfrågan helt apropå när diskussionen kokat ner i att SD dragit upp att han anklagas för sin otrohet.
Här är HD rejält skarp och påtalar att bollen ligger hos honom hur deras relation ska utvecklas. I förhör säger han att hon kan bli väldigt chefig ang vissa saker då diskussionen kommer på tal.
Han reagerar infantilt med att inte vilja åka till USA, medan hon förutsätter att de ska planera.
Identiskt samma reaktion som ses efter han lämnat LW borta i Vivallaskogen. Han skriver till HD på natten att han inte får igenom esta, önskar henne trevlig resa.
Ihop med hennes kryptiska hälsning till SD på LWs wig luktar det här riktigt illa - och är det som främst får mig att fundera på om hon är drivande/ställer krav - ihop med hennes för övrigt känslokalla attityd när hon hoppas hon är död vid försvinnandet och loggar om efter mordet.
Vilket jag tror att FhL tittar på likaväl i förhör då de pressar på rätt friskt med frågor kring denna dialog.