2021-10-12, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Nej måste tänka på nå roligare så jag inte får mardrömmar. En 18-20cm hade ju varit helt ok fastna på öde ö med 😇 då hade man gärna blivit kvar länge, det hade bara varit trevligt.

Du har ju aldrig sex så du är säkert en så tajt tjej så det duger säkert med en liten.

Dessutom är det kvinnan som ska tillfredsställa mannen, inte tvärtom.
Citera
2021-10-12, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Du har ju aldrig sex.

Jodå, med rätt storlek

Men som sagt:

Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Det är ganska få som har 18 cm eller längre.

Och med lite tur så dyker det upp en var 5-6e år eller så
Citera
2021-10-12, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Något som förvånar mig ändå, om du är helt seriös, är att du aldrig tycks ha greppat kuken och fått en uppfattning om grovleken på så sätt?

Om man har sex, är det väl inte så ovanligt att man tidvis har ett grepp om den, och genom att mäta sina fingrar så kan man bilda sig en uppfattning om hur grov eller inte grov den är. Åtminstone jag kan det för att få ett någorlunda mått om jag nu vill ha det.

Du får har sex med den eller dom män du vill ha sex med och i efterhand när du vet vilken som var bäst för dig, mäta så du vet vilken omkrets som är din favorit

Jaha är det så ni andra gör, ni smygmäter alltså. Dags att mäta sina fingrar tror jag.
Citera
2021-10-12, 09:21
Medlem
Pacwans avatar
Kan bara tala för mig själv och enligt min erfarenhet är det lätt att tjejer blir väldigt förälskade (och ryktet sprider sig bland tjejkompisar) i den storleken som Jendy och Cymbaltazzz pratar om.
Jag har 18.5 lång(bpel), 12.5 precis bakom ollonet(ollon något grövre), 13 på mitten och 15 vid roten och en uppåtböj.

Nu är jag gift och frugan "älskar min snöpp" men under de unga och vilda åren så var det ganska så egendomligt...de tjejer som vart mest intresserade var samtliga över 1,80. Små och nätta tjejer var inte alls lika på och visade vad de ville..
Citera
2021-10-12, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pacwan
Kan bara tala för mig själv och enligt min erfarenhet är det lätt att tjejer blir väldigt förälskade (och ryktet sprider sig bland tjejkompisar) i den storleken som Jendy och Cymbaltazzz pratar om.
Jag har 18.5 lång(bpel), 12.5 precis bakom ollonet(ollon något grövre), 13 på mitten och 15 vid roten och en uppåtböj.

Nu är jag gift och frugan "älskar min snöpp" men under de unga och vilda åren så var det ganska så egendomligt...de tjejer som vart mest intresserade var samtliga över 1,80. Små och nätta tjejer var inte alls lika på och visade vad de ville..

En uppåtböjd verkar kvinnor uppskatta. Har inga personliga erfarenheter dock så kan inte säga om jag hade tyckt att det känns bättre än en som är rak. Kanske. Jag älskar min dejts penis numer eftersom den sitter på just honom så vill egentligen inte ha något annat nu. Även om jag hade varit gladare för några extra cm på längden (upp till 19 cm) men det ska han inte veta. Hoppas jag lyckas hålla truten bara och inte råkar säga något om längd och vad som varit skönast tidigare. Han är het som han är samt har en fin kropp. Det vankas nog kärlek banne mig när jag känner såhär ang penisstorlek efter tidigare preferenser.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-12 kl. 09:49.
Citera
2021-10-12, 11:01
Medlem
Citat:
Det är ganska få som har 18 cm eller längre.

Jo, men dom anger det som sin storlek. Visst är det lustigt att så många med stor är på sexsidor...
Antingen mäter dom fel,.har fel på måttbandet eller så skarvar dom i tron att få mera framgång.
Jag tackar nej till dom med stora mått och ofta då så heter det "att så stor är den inte" men får inget svar på varför han då uppger det.
Citera
2021-10-12, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jaha är det så ni andra gör, ni smygmäter alltså. Dags att mäta sina fingrar tror jag.

Vet ju hur stor min dildo är, och hur jag når runt den med fingrarna. Då är det ganska enkelt att få en uppfattning av äkta vara oxå
Och genom det vet jag vilken storlek jag föredrar.
Citera
2021-10-12, 11:38
Bannlyst
16.5 cm duger la?
Citera
2021-10-12, 11:47
Medlem
Citat:
Något som förvånar mig ändå, om du är helt seriös, är att du aldrig tycks ha greppat kuken och fått en uppfattning om grovleken på så sätt?

Om man har sex, är det väl inte så ovanligt att man tidvis har ett grepp om den, och genom att mäta sina fingrar så kan man bilda sig en uppfattning om hur grov eller inte grov den är. Åtminstone jag kan det för att få ett någorlunda mått om jag nu vill ha det.

Du får har sex med den eller dom män du vill ha sex med och i efterhand när du vet vilken som var bäst för dig, mäta så du vet vilken omkrets som är din favorit

Jag har inte fått någon uppfattning, har inte tänkt på det.

Om man bara frågar om längd så har han 18-20cm, o man tror han har perfekt, och man tänker äntligen, sen visar det sig att han har typ 8 i omkrets, så kanske det blir en besvikelse ändå.

Så tänker mig att det kan vara en bra idé att ta reda på både och i fortsättningen.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-12 kl. 11:56.
Citera
2021-10-12, 12:18
Medlem
Citat:
Jo, men dom anger det som sin storlek. Visst är det lustigt att så många med stor är på sexsidor...
Antingen mäter dom fel,.har fel på måttbandet eller så skarvar dom i tron att få mera framgång.
Jag tackar nej till dom med stora mått och ofta då så heter det "att så stor är den inte" men får inget svar på varför han då uppger det.

Du ställer dig frågan varför män ljuger om sin storlek på sexsidor?
Citera
2021-10-12, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag har inte fått någon uppfattning, har inte tänkt på det.

Om man bara frågar om längd så har han 18-20cm, o man tror han har perfekt, och man tänker äntligen, sen visar det sig att han har typ 8 i omkrets, så kanske det blir en besvikelse ändå.

Så tänker mig att det kan vara en bra idé att ta reda på både och i fortsättningen.

Ifall storleken är viktig, vilket den tycks vara för dig, så ska du såklart ta reda på det innan du träffar en
man. Och var ärlig med att det är viktigt för dig, så att du får korrekta mått på en gång. Men tänk på att den som mäter rätt, mäter ju från blygdbenet, så det är något mera än den "införbara" längden.

Jag tycker att en omkrets på 10-12 cm är alldeles förträffligt, men det är säkert lite skillnad med 8 i omkrets, man har inte provat någon sån så jag vet inte.
Citera
2021-10-12, 12:25
Medlem
Citat:
Du ställer dig frågan varför män ljuger om sin storlek på sexsidor?

Nä, det var ju fort gjort att genomskåda det.
Jag tror att dom förlorar på det, då det är upp till bevis då dom står med byxorna vid anklarna,och inte så kul att bli dissad då om man ljugit om sin storlek. Och det gäller åt båda hållen, då en del vill ha mindre och en det vill ha större, så om dom var ärliga från början skulle kanske chansen öka?
Det är inte att storleken i sig inte överensstämmer för min del, utan att man ljuger för att man tror att man vinner på det, och den gubben funkar inte på mig...

Jag nekar konsekvent mått över vad jag anser vara optimalt, och många har angett dom större måtten, men backar ofta och minskar måttet med 2-3 cm då jag meddelar att jag inte gillar stora.
Så en sån man, hade ju haft större chans vad gäller mig, om han uppgett det ärliga måttet på en gång
Och den som vill ha en stor, 18-20, lär ju vilka få det bekräftat med bild innan träff, och då får ju mannen det svårt att visa det om han ljugit....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in