2021-10-11, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Dum fråga kanske, men godkänner du penisöverdrag?

Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag vet inte vad det är för nå?

Penisöverdrag är ett no-no i min värld iaf, så osexigt det måste vara? Mannen kan nog inte känna så mycket heller. Och tänk om skiten fastnar och man skulle behöva åka till akuten för att få ut det. Snacka om att skapa sig ev problem. Och hur gör man med kondom med en sån.

Det är en grej som säljs för att sätta på mannens penis för att göra den längre eller nåt. Kan leta upp nåt för att visa dig. Usch lol men det finns säkert en efterfrågan annars hade sånt inte sålts. Kan det inte sabba självkänslan för en del män dessutom om kvinnan skulle ta upp att testa en sån. Han skulle ev börja känna sig otillräcklig. https://www.sinful.se/fantasy-x-tensions-perfect-1-extension

Edit: oj finns det sådana som är böjda uppåt & vibrerar också m. fjärrkontroll, nu blev det lite intressant. haha Eller nä det är väl inget för mig ändå.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-11 kl. 06:40.
Citera
2021-10-11, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Mår du bra eller? Du har skrivit det tusen gånger.

77 inlägg har stackars Jendy i denna tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av Krackhaus
Om hannen biter Jendy i nacken och håller ner henne till underkastelse i marken, timberwolf-style, medan han poundar henne hårt och skoningslöst - Duger fortfarande inte en 5cm kortare penis för Jendy då?

Ja, ensam med Jendy på en öde ö, då fick hon anpassa sig efter hannen oavsett storlek.

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Penisöverdrag är ett no-no i min värld iaf, så osexigt det måste vara? Mannen kan nog inte känna så mycket heller. Och tänk om skiten fastnar och man skulle behöva åka till akuten för att få ut det. Snacka om att skapa sig ev problem. Och hur gör man med kondom med en sån.

Det är en grej som säljs för att sätta på mannens penis för att göra den längre eller nåt. Kan leta upp nåt för att visa dig. Usch lol men det finns säkert en efterfrågan annars hade sånt inte sålts. Kan det inte sabba självkänslan för en del män dessutom om kvinnan skulle ta upp att testa en sån. Han skulle ev börja känna sig otillräcklig. https://www.sinful.se/fantasy-x-tensions-perfect-1-extension

Edit: oj finns det sådana som är böjda uppåt & vibrerar också m. fjärrkontroll, nu blev det lite intressant. haha Eller nä det är väl inget för mig ändå.

Skaffa dig en riktig kar i stället för att hålla på med impotenta gamla gubbar i sängen som behöver konstiga hjälpmedel.
Citera
2021-10-11, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Jendy kanske är sugen på att hålla i fjärrkontrollen

Haha ja, det där penisöverdraget verkade nästan intressant. Nästan samtliga sleeves är dock ljushyade, är företagen som tillverkar dem rasister eller? Det går ju inte att sätta på en ljus på en mörkhyad person.

De få modeller man kollade på (för Jendys skull förstås & i studiesyfte ) utökade omkretsen lite för mycket i mitt tycke. Tänk om man inte vill ha så mycket mer omkrets på en person då. Man fick nästan ont i underlivet av att se de där, bättre med äkta vara om det är möjligt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-11 kl. 10:57.
Citera
2021-10-11, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Haha. Ja men dåså, kanske finns en lösning trots allt då, behöver inte längre fråga om storleken, undra bara vad dom säger när man tar fram den 😁

Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Då kan du väl nöja dig med en mindre?

Något för dig kanske?
Citera
2021-10-11, 18:03
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Vad menar du att jag ska svara om någon frågar det?

Ja på första dejten, eller innan, men bäst att göra det tidigt iallfall, helst innan första dejten.

Om någon frågar dig varför har du inte träffat rätt kille, svarar du då? Har inte träffat någon med 18-20 cm kuk.
Citera
2021-10-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Om någon frågar dig varför har du inte träffat rätt kille, svarar du då? Har inte träffat någon med 18-20 cm kuk.

Nej det skulle jag inte säga, eftersom det är inte anledningen. Det är inte så ovanligt med 18-20cm.
Citera
2021-10-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Ja, ensam med Jendy på en öde ö, då fick hon anpassa sig efter hannen oavsett storlek.

Tänk att hamna där med din 8,5 🥺

Nej måste tänka på nå roligare så jag inte får mardrömmar. En 18-20cm hade ju varit helt ok fastna på öde ö med 😇 då hade man gärna blivit kvar länge, det hade bara varit trevligt.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-11 kl. 21:47.
Citera
2021-10-11, 22:45
Medlem
Citat:
Tänk att hamna där med din 8,5 🥺

Nej måste tänka på nå roligare så jag inte får mardrömmar. En 18-20cm hade ju varit helt ok fastna på öde ö med 😇 då hade man gärna blivit kvar länge, det hade bara varit trevligt.

Tycker inte du tjockleken är viktigare? Eller minst lika viktig. Tänk en trådsmal 20 centimeters 😄
Citera
2021-10-11, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terragg
Tycker inte du tjockleken är viktigare? Eller minst lika viktig. Tänk en trådsmal 20 centimeters 😄

Inte vad jag vet nu, men det är något jag borde ta reda på.
Det var något jag kom på nyligen, att tänk om det också är viktigt.

Det är lite jobbigt i sökandet på min perfekta att jag inte har full koll på vilken omkrets jag vill ha.
Jag vet inte vad för omkrets jag har erfarenhet av så vet inte om jag gillar stor eller liten eller kanske till o med xstor, eller om det är någon jag inte gillar. 😲
Senast redigerad av Jendy 2021-10-11 kl. 23:26.
Citera
2021-10-11, 23:58
Medlem
Citat:
Inte vad jag vet nu, men det är något jag borde ta reda på.
Det var något jag kom på nyligen, att tänk om det också är viktigt.

Det är lite jobbigt i sökandet på min perfekta att jag inte har full koll på vilken omkrets jag vill ha.
Jag vet inte vad för omkrets jag har erfarenhet av så vet inte om jag gillar stor eller liten eller kanske till o med xstor, eller om det är någon jag inte gillar. 😲

Något som förvånar mig ändå, om du är helt seriös, är att du aldrig tycks ha greppat kuken och fått en uppfattning om grovleken på så sätt?

Om man har sex, är det väl inte så ovanligt att man tidvis har ett grepp om den, och genom att mäta sina fingrar så kan man bilda sig en uppfattning om hur grov eller inte grov den är. Åtminstone jag kan det för att få ett någorlunda mått om jag nu vill ha det.

Du får har sex med den eller dom män du vill ha sex med och i efterhand när du vet vilken som var bäst för dig, mäta så du vet vilken omkrets som är din favorit
Citera
2021-10-12, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men jendy, du borde väl utan problem hitta en stor som passar dig på alla såna sidor ? va va ?

På "rätt" sida så har typ 75% av männen en som är 18 cm eller längre, och liknande procenttal på omkretsen om 15-16 cm också.
Men frågan är om det är sanningsenliga mått, eller om dom är skarvade i tro att nå framgång...
Citera
2021-10-12, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
På "rätt" sida så har typ 75% av männen en som är 18 cm eller längre, och liknande procenttal på omkretsen om 15-16 cm också.
Men frågan är om det är sanningsenliga mått, eller om dom är skarvade i tro att nå framgång...

Det är ganska få som har 18 cm eller längre.
Senast redigerad av B-a-c-k-f-l-a-s-h 2021-10-12 kl. 01:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in