2014-02-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring

Din kuk är nog för övrigt färdigvuxen om du är gammal nog att skriva på Flashback. .

Folk måste sluta skriva detta! Finns många killar som kommer sent in i puberteten och då kan den växa mycket längre än 18 år. Min har vuxit sedan jag var 18, både slak och stånd. Var också en kille på typ förra sidan i denna tråd som hade rätt stor dase som sa att hans har vuxit någon cm sen han var 18. Fan man behöver inte ens vara sen i puberteten för att den ska växa efter 18!!!

Nu kanske killar med lågt testosteron läser ditt inlägg och inte går och kollar upp sig eftersom de tror att kuken inte kan växa efter 18, och då skiter i att kolla upp sig. 18 år är ingen jävla helig siffra då allt slutar utvecklas, vilket många verkar tro på internet har jag märkt. Du verkar insatt i denna testosterongrej i övrigt, konstigt att du slänger ur dig sånahär osanningar..
Senast redigerad av deliriumm 2014-02-18 kl. 16:53.
Citera
2014-02-18, 17:50
Medlem
Visuellt så tänder jag på stora kukar. Men är väldigt stor så blir det bara bökigt att ha sex, snubben måste liksom vara aktsam så att han inte stöter för hårt/djupt liksom. Bästa sexet tror jag man har med personer som man är förälskad i eller bara sjukt kåt på. Tror inte att kukstorleken är så viktig som många tycks tro, även om en liten kuk i kombination med snabbt sprut och dåligt hantverk är typ den största besvikelsen ever..
Citera
2014-02-18, 18:26
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Folk måste sluta skriva detta! Finns många killar som kommer sent in i puberteten och då kan den växa mycket längre än 18 år. Min har vuxit sedan jag var 18, både slak och stånd. Var också en kille på typ förra sidan i denna tråd som hade rätt stor dase som sa att hans har vuxit någon cm sen han var 18. Fan man behöver inte ens vara sen i puberteten för att den ska växa efter 18!!!

Nu kanske killar med lågt testosteron läser ditt inlägg och inte går och kollar upp sig eftersom de tror att kuken inte kan växa efter 18, och då skiter i att kolla upp sig. 18 år är ingen jävla helig siffra då allt slutar utvecklas, vilket många verkar tro på internet har jag märkt. Du verkar insatt i denna testosterongrej i övrigt, konstigt att du slänger ur dig sånahär osanningar..
Min slutade växa (utgår i alla fall att den slutat växa men man vet ju aldrig ) vid runt 20-21 års ålder. Lyckades allt dra sig ett par cm till efter 18. Då bör det tilläggas att jag hade runt 15cm i längd när jag var i 11-årsåldern. Fast på den tiden fattade jag inte vad folk menade när de sa att jag hade en väldigt stor då det var "normalt" för mig.
Citera
2014-02-18, 18:43
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:

kudos!
Citera
2014-02-18, 19:21
Medlem
Ju större kuk desto bättre. Alla som säger att storleken inte spelar någon roll ljuger för att inte göra killen ledsen. Thats it !
Citera
2014-02-18, 19:30
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoooney
Ju större kuk desto bättre. Alla som säger att storleken inte spelar någon roll ljuger för att inte göra killen ledsen. Thats it !
Ungefär som: "Mitt ex hade större än dig men storleken har ingen betydelse, du är duktig ändå"
Citera
2014-02-18, 19:40
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoooney

vad är viktigast- att kuken är stor eller att det som förs in i din fitta är stort nog att fylla dig till max?

det finns nämligen penisöverdrag. och de kommer få bättre kvalitét och sitta åt bättre och bättre än de som finns idag. om jag som har 16x13 lär mig använda en sådan, skulle du känna någon som helst saknad till större killar du haft isf? eller är du en äcklig kukfascist som måste stängas in på ett kloster för att få perspektiv på saker?
Citera
2014-02-18, 22:58
Medlem
GusFrings avatar
Citat:

"Nog" skrev jag, skrev inte att det är så i samtliga fall. Det finns t o m udda fall där tjejer får sin första mens vid 18, så det vore väl konstigt om det inte KAN hända att en killes penis växer efter 18.

Men visst, förtydligande skadar inte.
Citera
2014-02-19, 03:14
Bannlyst
Att storleken inte spelar någon roll är väl bara något som killar/tjejer med killar med små penisar skriver.
Finns inget bättre än att ha en hängande hunk som gör brudarna galna.
Citera
2014-02-19, 06:01
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Att storleken inte spelar någon roll är väl bara något som killar/tjejer med killar med små penisar skriver.
Finns inget bättre än att ha en hängande hunk som gör brudarna galna.
Och alla som skriver mellan raderna på ett anonymt forum och försöker hävda att de har en stor kuk har oftast en liten dvärgpenis
Citera
2014-02-19, 06:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Och alla som skriver mellan raderna på ett anonymt forum och försöker hävda att de har en stor kuk har oftast en liten dvärgpenis

Själv mäter jag 18,9
Citera
2014-02-19, 06:22
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Själv mäter jag 18,9
Som sagt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera