Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Gnäll nu inte på att Johann Binninge lärde Esbjörn ett å annat om fastighetsaffärer ja så mycket så Ebba tog till storsläggan på Facebook vilket visade sig att JB behärskade bättre. Ni har så grovt underskattat Binninge...eller hmf....det rör sig nog faktiskt om avundsjuka för hur han har lyckats så bra fastän han försatts i en så taskig sits, men
den ska vi också fixa snart nog.
En del av er borde

riktigt ordentligt för hur ni burit er åt mot honom. Ni skulle se vilket fint handskrivet brev som Esbjörn skrivit till honom och som jag har bild på i min telefon.
Det du
Veridictores som kacklade så högt om att ett drinkglas kunde också du minsann lägga upp. Du om någon borde be Johann så jävla mycket om ursäkt för alla de okvädningsord du rabblat upp likt en muslim som sitter å räknar radbandskulor - helt vettlöst och så även om JB skulle ha varit skyldig till det han är dömd för. Så där bär man sig bara INTE åt

Du kan nog säga nästan vad som helst, men Binninge är och förblir någon jag aldrig skulle anlita vid en fastighetsaffär. Han har inte lyckats med uppdraget alls, för Esbjörn blev av med fastigheten och på vägen dit, under det år som gick, så har han visat hur juridiskt inkompetent han är. Hans enda vapen är medial utpressning med hjälp av lögner och skitsnack. Det kanske funkar på en sådan som Ebba, men mot en vanlig privatperson kan han inte ta till media, utan får slåss i domstolen eller vid förlikningsbordet.
Binninge kanske är trevlig som vän, vad vet jag, men bara för att man är vän, betyder det inte att man är det bästa verktyget för att lösa en situation.
Angående Binninges sits, så har han definitivt satt sig i den alldeles själv. Det är inte Ebbas fel att han för femton år sedan begick flera brott som han blev dömd för.