Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Hur i helvete får du till det utifrån min text?
Ja du, du må väl för tusan se att jag inte har nåt svar på det om det nu skulle vara så att Ebba inte sa nåt till sin advokat om det arrangemanget. Det var en undring jag tillade för att överhuvudtaget få till något slags vettigt utifrån advokatens märkliga beteende. Ebba trodde väl kanske att det inte var nåt att gå i taket för som nu advokaten ändå gjorde.
Ja vad skulle det ha hjälpt? Ebbas advokat hade ju bestämt sig! Varför bad inte advokaten att få tala med ombudet?
Länka gärna källan till det påståendet. Ja varför tror du att han gick för, om inte för att Ebbas advokat nekade henne tillträde?
Ganska simpelt hur jag fick det från din text, för du skrev det. Ledsagaren vill inte berätta vem hon var..
Att Busch och ombudet skulle gjort en överenskommelse utan hennes advokat känt till låter som en trådsanning.
Det kan ha ha hjälpt om advokaten och ombudet prata med varandra. Om nu ledsagare prata med ombudet, så kunde han bett om få prata med advokaten.
Mina påstående kommer från expressen, dina kommer från dig själv. Du kan börja länka dina påståenden.
Igen esb valde gå när man höll på att prata med ledsagaren. Du säger ledsagaren blev nekad utan bevis.