Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-07-14, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
Mycket designer skit där ute. eller så är det någon halv bra kemist som blandar diverse internetskit sedan aceton och panodil hårspray och diverse skit. så det ska lukta och smaka som ladd. sen blir man uppåt på internet skiten dom plaskat omkring med. Finns ju diverse saker färdigblandat som supermix hexecaine syntacina dimethocaine osv. finns ju uppsjö av ful skit. Tråkigt nog.

Finns inget du kan banka med som påminner om ladd. Smakar det aceton så är det för någon bankat det sen gjort stenar med acetonet för forma det för folk ska tro det är obankat. Köp inte kola som är i pulver eller porösa stenar. Det ska blänka som en vit pärla och vara hårda stenar annars är det skräp
Citera
2023-07-14, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Samma här. Gäller alla CS. Från början var jag supersocial på amfetamin som jag började med. Kunde jobba, träffa släkt, var social och var glad o höll låda. Det var dom första åren, för ca 20år sedan.
Sen blev jag mer o mer osocial.
Kan inte hålla en konversation.
Tycker det är fruktansvärt obehagligt att träffa människor under ett rus.
Kan inte titta folk i ögonen.
Kan av någon anledning heller inte skratta på CS, varken ladd eller tjack.
Kan det ha med doserna att göra?
Från början kunde man va 2 pers och dela på en gubbe en hel natt.
Det har ju gått över till att ta så mycket jag pallar med. Om jag slog i mig så ville jag helst ta så mycket att det va svårt att resa mig upp.
Men börjar bli rädd för att dö.
Känner att hjärtat inte gillar det längre samt att EP-anfall som jag skrev i svaret över.
Har slutat injicera pga det men är fortfarande lika osocial och paranoid.

Det är väl inte så konstigt att efter 20 år det blir så. alla droger är roliga i början när allt i skallen är i balans och det funkar. När du knarkar tömmer du din skalle på både serotin och dopamin beroende på vad du tar. Tar du droger ofta kan du stänga av receptorer och signalsubstaner i skallen och efter 20 år är det inte ens säkert att du blir återställd helt, men det gör inget för du har då glömt bort hur det kändes innan du började. När det inte finns någon seronotin eller dopamin kvar så får du motsatt effekt, förstår att du blivit osocial efter 20 år i den miljön med tjack. Vill du må bra skaffar du ett syfte med din vardag som tar dig frammåt. rutiner med bra mat och sömn och självklart ett mål att sträva efter. Ta saker i rätt syfte när du förtjänar att må lite bättre och missbruka ingenting för din egenskull
Citera
2023-07-15, 07:59
Medlem
Nån som har något bra tips för att kunna somna efter en kväll på ladd och alkohol?
Under kvällen konsumeras ca 5-6 enheter alkohol och 0,5-1 gram ladd.

Letar efter ett så safe sätt som möjligt att kunna sova, om det nu finns? Brukar annars ligga vaken hela natten med torr käft och inte kunna somna förrän jag har legat sängen i typ 8 timmar....
Citera
2023-07-15, 13:32
Avstängd
markooz86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Nån som har något bra tips för att kunna somna efter en kväll på ladd och alkohol?
Under kvällen konsumeras ca 5-6 enheter alkohol och 0,5-1 gram ladd.

Letar efter ett så safe sätt som möjligt att kunna sova, om det nu finns? Brukar annars ligga vaken hela natten med torr käft och inte kunna somna förrän jag har legat sängen i typ 8 timmar....

Melatonin - attarax - Propavan inget som är beroende framkallande och man sover sött! =)
Citera
2023-07-18, 01:49
Medlem
morirs avatar
Någon annan som får vad som verkar vara någon slags RC istället för kola? Gäller Göteborgsområdet.
Citera
2023-07-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morir
Någon annan som får vad som verkar vara någon slags RC istället för kola? Gäller Göteborgsområdet.
Misstänker det tyvärr…
Citera
2023-07-18, 21:13
Medlem
morirs avatar
Varför får man pissig jävla stiss-RC när det borde vara enklare än nånsin för kranarna att styra bra kola? https://www.reuters.com/world/americas/coca-price-crash-contributing-colombia-food-insecurity-un-2023-07-14/

Girighet?
Citera
2023-07-20, 17:30
Medlem
Citat:
Varför får man pissig jävla stiss-RC när det borde vara enklare än nånsin för kranarna att styra bra kola? https://www.reuters.com/world/americas/coca-price-crash-contributing-colombia-food-insecurity-un-2023-07-14/

Girighet?

Om du inte kan fixa bra kola så beställ på dn istället så kan du hitta riktigt bra och i alla fall få runt 70% istället för 10-30% och slippa massa andra kemikalier som det kan innehålla.
Citera
2023-07-20, 22:08
Medlem
Citat:

Girighet?

Vad står RC för?
Citera
2023-07-20, 23:35
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Vad står RC för?

Research Chemical
Citera
2023-07-20, 23:35
Medlem
morirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Vad står RC för?
Det står för research chemicals vilket på svenska är designerdroger
Citera
2023-07-22, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Samma här. Gäller alla CS. Från början var jag supersocial på amfetamin som jag började med. Kunde jobba, träffa släkt, var social och var glad o höll låda. Det var dom första åren, för ca 20år sedan.
Sen blev jag mer o mer osocial.
Kan inte hålla en konversation.
Tycker det är fruktansvärt obehagligt att träffa människor under ett rus.
Kan inte titta folk i ögonen.
Kan av någon anledning heller inte skratta på CS, varken ladd eller tjack.
Kan det ha med doserna att göra?
Från början kunde man va 2 pers och dela på en gubbe en hel natt.
Det har ju gått över till att ta så mycket jag pallar med. Om jag slog i mig så ville jag helst ta så mycket att det va svårt att resa mig upp.
Men börjar bli rädd för att dö.
Känner att hjärtat inte gillar det längre samt att EP-anfall som jag skrev i svaret över.
Har slutat injicera pga det men är fortfarande lika osocial och paranoid.

Jag upplever bara detta rus på grejerna man får tag på just nu i Sverige! Men jag tror också som någon nämnde att de har mycket med var du befinner dig i din mentala hälsa. Jag har bott i Colombia under än längre period av mitt liv. Laddet där är verkligen annorlunda från de vi får här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in