Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Nja, nog pågick testerna längre än 3 månader på människor. Jag är bara så förvånade över de som vill få det till att vaccinerna skulle vara livsfarliga tar det för givet att viruset är ofarligt. Tycker all tillgänglig data visar på att det förhåller sig precis tvärtom.
Viruset är inte ofarligt men det är inget virus. Folk dör varje dag av i infektionssjukdomar. Att vaccinera en hel värd med ett otestat vaccin är ett jäva experiment.
Häxjakt på dom som inte vill vaccinera sig är vidrig tvångsmedcinering är inte ok. Vaccinet kommer inte utrota detta virus. Jag är vaccinerad blev smittad av en vaccinerad och det visar sig att hela smittkedjan är vaccinerade. Vem ska utses till syndabock då?
Hur mår vi efter 3 4 5 6 sprutor? Det kan ingen veta. Riskgrupper och äldre har ju så klart en fördel. Men är ung kommer det bli ett antal sprutor. Jag är gammal och tog den frivilligt man måste ju testa på någon tänker jag. Men nu hetsas det på unga och gravida. Vaccinet är livsfarligt för en del så det är inte svart/vitt.
När det dyker upp komplikationer så sägs det alltid att det inte går att härleda till vaccinet även om en frisk 30 åring dött 1 dag efter vaccinet.
Jag gillar inte censur dom som är kritiska till vaccin ska tystas ner med alla medel.
Den du möjligt skyddar med vaccinet är dig själv för ett tag. Det finns så många självförvållade sjukdomar och skador som belastar vården. Men icke vaccinerade ska ha all skuld.