Citat:
Ursprungligen postat av
Findusofelix
Vem har sagt något om bevis?
Då du mest hela tiden låter så tvärsäker på att det är en stor du vill ha, men inte kan precisera vad det är med en stor som är så bra, så låter det lite tunt i mina öron.
Jag personligen skulle uppleva dig som mera trovärdig ifall du backar upp dina åsikter med lite "kött på benen", så att det låter som att du vet vad du pratar om, och inte bara har läst att en viss storlek ska vara bra.
Då detta med storleken är en smaksak, så får du givetvis tycka och föredra precis vad du vill. Men det låter mera trovärdigt om det "hörs" att du vet vad du pratar om

Citat:
Ursprungligen postat av
MannenP
Du behöver inte bevisa något alls men då det är ett anonymt forum så spelar det ju ingen roll. Du kan ju ljuga åt båda hållen också såklart och ingen här kan bevisa det.
Du kan vara oskuld och ändå attraheras av stora kukar. Vem vet, du kanske har tre dildos hemma en 10x8 en 14x12 och en 20x16 och har av egen erfarenhet och övning märkt att den stora ger dig enormt mycket mer än en liten. Men det är ju skillnad att bli riktigt hårt påsatt av en stor kuk bakifrån än att själv kontrollera en dildo. Jag tycker nog att du bör ha haft minst 10 olika män varav tre under längre tid så ni hunnit lära känna varandra ordentligt då sexet tenderar till att bli bättre med lite övning tillsammans. En stor kuk är inte allt.
Jag pratar av erfarenhet iallafall.
Håller inte med om att det måste vara ett visst antal för att få ha åsikt om vilken storlek man föredrar, så länge man vet vad man gillar så har det ingen betydelse, och därför tycker jag inte att det spelar någon roll i sammanhanget.
Men även om inte ni tar åsikten på allvar så ändrar inte det på vad jag tycker, jag föredrar xstor.