2021-10-09, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag har en åsikt om att jag gillar stor, och det är tydligen en väldigt stark åsikt? och nu måste man ha bevis för det också.

Jag vet vad jag pratar om, och har även skrivit när jag varit osäker. Så jag tycker inte att det har något med saken att göra. Så länge jag vet vad jag gillar så förstår jag inte vad det skulle spela för roll.

Vad exakt tycker ni gäller för att man ska få ha en åsikt om saken?
Du behöver inte bevisa något alls men då det är ett anonymt forum så spelar det ju ingen roll. Du kan ju ljuga åt båda hållen också såklart och ingen här kan bevisa det.
Du kan vara oskuld och ändå attraheras av stora kukar. Vem vet, du kanske har tre dildos hemma en 10x8 en 14x12 och en 20x16 och har av egen erfarenhet och övning märkt att den stora ger dig enormt mycket mer än en liten. Men det är ju skillnad att bli riktigt hårt påsatt av en stor kuk bakifrån än att själv kontrollera en dildo. Jag tycker nog att du bör ha haft minst 10 olika män varav tre under längre tid så ni hunnit lära känna varandra ordentligt då sexet tenderar till att bli bättre med lite övning tillsammans. En stor kuk är inte allt.
Citera
2021-10-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vem har sagt något om bevis?

Då du mest hela tiden låter så tvärsäker på att det är en stor du vill ha, men inte kan precisera vad det är med en stor som är så bra, så låter det lite tunt i mina öron.

Jag personligen skulle uppleva dig som mera trovärdig ifall du backar upp dina åsikter med lite "kött på benen", så att det låter som att du vet vad du pratar om, och inte bara har läst att en viss storlek ska vara bra.

Då detta med storleken är en smaksak, så får du givetvis tycka och föredra precis vad du vill. Men det låter mera trovärdigt om det "hörs" att du vet vad du pratar om

Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Du behöver inte bevisa något alls men då det är ett anonymt forum så spelar det ju ingen roll. Du kan ju ljuga åt båda hållen också såklart och ingen här kan bevisa det.
Du kan vara oskuld och ändå attraheras av stora kukar. Vem vet, du kanske har tre dildos hemma en 10x8 en 14x12 och en 20x16 och har av egen erfarenhet och övning märkt att den stora ger dig enormt mycket mer än en liten. Men det är ju skillnad att bli riktigt hårt påsatt av en stor kuk bakifrån än att själv kontrollera en dildo. Jag tycker nog att du bör ha haft minst 10 olika män varav tre under längre tid så ni hunnit lära känna varandra ordentligt då sexet tenderar till att bli bättre med lite övning tillsammans. En stor kuk är inte allt.

Jag pratar av erfarenhet iallafall.
Håller inte med om att det måste vara ett visst antal för att få ha åsikt om vilken storlek man föredrar, så länge man vet vad man gillar så har det ingen betydelse, och därför tycker jag inte att det spelar någon roll i sammanhanget.
Men även om inte ni tar åsikten på allvar så ändrar inte det på vad jag tycker, jag föredrar xstor.
Citera
2021-10-10, 00:04
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Jag pratar av erfarenhet iallafall.
Håller inte med om att det måste vara ett visst antal för att få ha åsikt om vilken storlek man föredrar, så länge man vet vad man gillar så har det ingen betydelse, och därför tycker jag inte att det spelar någon roll i sammanhanget.
Men även om inte ni tar åsikten på allvar så ändrar inte det på vad jag tycker, jag föredrar xstor.

Så om någon undrar varför du ej träffat någon, är du ärlig och säger som det är då? Har inte träffat någon med xstor som du så fint kallar det, hihi.
Citera
2021-10-10, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Så om någon undrar varför du ej träffat någon, är du ärlig och säger som det är då? Har inte träffat någon med xstor som du så fint kallar det, hihi.

Jag har inte varit med om att någon har frågat.

Förra som ville på dejt med mig hade 18×14. Så nog händer det att jag träffar på såna ibland.

Men då skrev s att jag borde ta 8,5 istället.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-10 kl. 01:12.
Citera
2021-10-10, 01:43
Medlem
Citat:
Äntligen 😇

Eftersom 13cm är den bästa omkretsen enligt statistiken så får jag utgå från det, så det stämmer det nog att den perfekta storlek jag vill ha är då 18-20×13

18-20 är ofta i längsta laget.
Citera
2021-10-10, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
18-20 är ofta i längsta laget.

Ja, jag tänker mig 18-19 vore nice, sen får det räcka, annars blir det kanske för mycket.

Men xstor ja tack
Senast redigerad av Jendy 2021-10-10 kl. 02:07.
Citera
2021-10-10, 02:12
Medlem
Citat:
Ja, jag tänker mig 18-19 vore nice, sen får det räcka, annars blir det kanske för mycket.

Men xstor ja tack

Jag förstår att du snöat in dig på längden, blivit ett hjärnspöke till slut.
Citera
2021-10-10, 02:26
Medlem
Citat:
Jag förstår att du snöat in dig på längden, blivit ett hjärnspöke till slut.

Det är vad jag gillar så.

18-20cm 😋 mmh

Jag berättar alltid för dejter vad jag föredrar för längd, och då märker man om det blir en andra dejt eller inte. Då vet man 🤗
Citera
2021-10-10, 03:22
Medlem
Citat:

18-20cm 😋 mmh

Jag berättar alltid för dejter vad jag föredrar för längd, och då märker man om det blir en andra dejt eller inte. Då vet man 🤗

Du är ju porrskadad. Normala män har inte de storlekar du vill ha. Och efter två flaskor vitt vin märker du säkert ändå inte vilken storlek han har.

Är det inte dags att du träffar en karl och får lite riktiga erfarenheter istället för att bara fantisera, lilla fröken pryd?

Om du väntar för länge i livet kommer du till slut att få ta en gammal snusgubbe.
Citera
2021-10-10, 08:26
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Jag har inte varit med om att någon har frågat.

Förra som ville på dejt med mig hade 18×14. Så nog händer det att jag träffar på såna ibland.

Men då skrev s att jag borde ta 8,5 istället.

Nu slingrar du dig bara, du svarar inte på min fråga.

OM - någon frågar varför du är singel, svarar du ärligt då?
Citera
2021-10-10, 10:18
Medlem
Citat:

18-20cm 😋 mmh

På första dejten börjar du alltså snacka kukstorlek.
Citera
2021-10-10, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Nu slingrar du dig bara, du svarar inte på min fråga.

OM - någon frågar varför du är singel, svarar du ärligt då?

Vad menar du att jag ska svara om någon frågar det?

Citat:
På första dejten börjar du alltså snacka kukstorlek.

Ja på första dejten, eller innan, men bäst att göra det tidigt iallfall, helst innan första dejten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in