2021-10-07, 18:01
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag tror inte att jag skrev att ingen vill ha en omkrets på 16 cm, men undrar hur många som vill Det?
Vid en omkrets på cirka 18 cm är det ganska precist lika grovt som en falukorv...
Okej då. Enligt mina erfarenheter vill de allra flesta ha det. Kanske framförallt tjejer som gett sig fan på att bli duktiga kuksugerskor. Där har vi förövrigt största nackdelen med stor kuk, inte många som kan hantera det oralt.
Citera
2021-10-07, 18:11
Medlem
Xanyos avatar
Jag har en normalstor penis men det ser liten ut slak, min pung är en aning längre än mitt skaft så att säga. The switch har redan inträffat hos mig hahaha. Men dock när den växer till sig så blir den 18cm och jag blir lika förvånad ut varje gång att den kan se ut som en liten prinskorv för att sen växa till sig så mycket 😁

Man brukar ju säga att det finns 2 typer av penisar:

(Grower) Den som ser liten ut slak men växer till sig ordentligt & blir stor vid erektion.
(Shower) Den penisen som ser stor ut redan slak och blir en aning större vid erektion.

Jag är definitivt en Grower. Nu vill jag veta vad andra här är för något. Grower eller Shower?
Citera
2021-10-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Okej då. Enligt mina erfarenheter vill de allra flesta ha det. Kanske framförallt tjejer som gett sig fan på att bli duktiga kuksugerskor. Där har vi förövrigt största nackdelen med stor kuk, inte många som kan hantera det oralt.

Okej.

Har aldrig råkat på en man med dom måtten, men vet att jag tycker att en omkrets på 12 cm är alldeles lagom för min del
Må ju vara svårt att suga en sån stor på ett vettigt sätt?
Men allt är relativt
Citera
2021-10-07, 20:30
Medlem
Citat:
Min är ~19 cm lång och ~16 i omkrets och av mina 70-80 sexpartners. Vanligast jag fått höra är att den är stor eller rentav perfekt. Jag har valt att ta till mig det sistnämnda

Citat:
Enligt mina erfarenheter vill de allra flesta ha det.

Hehe ja jag tror dig, iallafall längden håller jag med.

Jag har funderat lite på vilken omkrets jag föredrar och jag kan inte komma ihåg. 🤔
Hade varit bra att veta där också vad man gillar, men det har jag glömt bort.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-07 kl. 21:21.
Citera
2021-10-07, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Eller 16 som du tycker är stort....

Javisst, det är stor 😄

Jag föredrar xstor, men kommer inte hitta nån sån så stor funkar också.

Citera
2021-10-07, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Javisst, det är stor 😄

Jag föredrar xstor, men kommer inte hitta nån sån så stor funkar också.

Har ju sagt det finns 20x13 här, du kan härmed avsluta ditt letande efter den perfekta penisen 😂
Citera
2021-10-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Har ju sagt det finns 20x13 här, du kan härmed avsluta ditt letande efter den perfekta penisen 😂

Äntligen 😇

Eftersom 13cm är den bästa omkretsen enligt statistiken så får jag utgå från det, så det stämmer det nog att den perfekta storlek jag vill ha är då 18-20×13
Senast redigerad av Jendy 2021-10-08 kl. 01:00.
Citera
2021-10-08, 09:49
Medlem
Citat:
Äntligen 😇

Eftersom 13cm är den bästa omkretsen enligt statistiken så får jag utgå från det, så det stämmer det nog att den perfekta storlek jag vill ha är då 18-20×13
Var hittar du att 13 är den perfekta omkretsen?
Citera
2021-10-08, 14:18
Medlem
Citat:
Äntligen 😇

Omkrets 13? Va fan, det ar ju typ en blyertspenna.
Citera
2021-10-08, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat

Vad har du i omkrets då 45 ?
Citera
2021-10-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat

Jag tyckte jag läste det nånstans, men jag kanske minns fel.
Jag kommer inte heller riktigt ihåg från egen erfarenhet vilken omkrets som är perfekt. Så jag utgick från den.

Det var faktiskt en som sa att de flesta vill att omkretsen ska vara minst 14+, så det kanske stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Var hittar du att 13 är den perfekta omkretsen?

Enligt din erfarenhet tyckte de flesta att 19×15 inte har varit något märkvärdigt?

Jag har inte tagit reda på omkretsen tidigare, men det ska jag börja göra nu, för det är kanske lika viktigt.
Citera
2021-10-08, 15:56
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Jag tyckte jag läste det nånstans, men jag kanske minns fel.
Jag kommer inte heller riktigt ihåg från egen erfarenhet vilken omkrets som är perfekt. Så jag utgick från den.

Det var faktiskt en som sa att de flesta vill att omkretsen ska vara minst 14+, så det kanske stämmer.

Enligt din erfarenhet tyckte de flesta att 19×15 inte har varit något märkvärdigt?

Jag har inte tagit reda på omkretsen tidigare, men det ska jag börja göra nu, för det är kanske lika viktigt.

Träna dina slidmuskler så behöver du inte fråga om längd o omkrets på varje snubbe du finner tilltalande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in