Citat:
Ursprungligen postat av
Veridictores
Ja just det, det var säkert Kumla Hovrätt för orättvist dömda barnvåldtäktsmän som han besökte
Någon annan domstol än Örebro Tingsrätt, i Örebro län. Ja visst, det låter ju väldigt vettigt, eller hur ...
Jösses vilken pellejöns som får ur sig något så otroligt okunnigt.
Jaha så det har centraliserats så pass nuförtiden. När jag var ung då fanns det tingsrätter eller tingshus lite varstans som t.ex. i Kolbäck men du verkar vara en yngling så det fanns inte på din karta att jag inte numera konfronteras med den världen. Att jag är en relativt gammal man det har jag mången gång deklarerat. Nåja dra växeln lite till - jag bjuder.
Nå då så, då har ni ringat in målet så till action nu - ha ha jag ger mig fan på att JB väntat på detta så ni får krypa till korset sen. Det ska bli fan så roligt om det stämmer. Imorgon förmiddag bör ni komma med resultatet va?
Jag lutar mig tillbaka, ty jag har inget att förlora. Antingen får ni tji och jag får bekräftat att JB är en man att fortsatt lita på eller så avslöjar ni honom som en lögnare och gör mig en tjänst.
Att lita på folk tills de visar motsatsen istället för att misstro och alltid kräva bevis är ett val jag funnit värt att anamma. Gonatt och tack på förhand för er för er insats i att få rätsida på detta.