Citat:
Ursprungligen postat av
WestleyRichards
Hur skall vi läsare veta när det är fakta, spekulation, lögn eller en rättelse av ett tidigare inlägg?
Kan du på något sätt kvalitetssäkra dina inlägg?
Tala för dig själv och packet. Ni har antingen svårt för er eller så konstrar ni avsiktligt. Ja så ni är hjälplösa obskyra krakar och har inte varit mycket att bry sig om för läsaren i gemen. Dock har ni säkerligen varit upphov till irritation.
Nu vänder jag mig till den objektive läsaren:
Spekulerar jag ja då anger jag det tydligt. Jag ljuger aldrig. I händelse av att jag i framtiden behöver ändra något pga en missuppfattning så kommer jag att ange även det. Detta kan ni med fog ta till er som fakta.
Jag hoppas att även den citerade med anhang är så goda att göra på samma sätt som jag gjort och ämnar att fortsätta så. Något annat vore klart fel och nu vänder jag mig åter till den citerade å samma sorts folk som denne:
Har du något att invända mot att vi gemensamt följer de av mig nu utstakade riktlinjerna för hur vi ska uppföra oss i tråden så var så god och kläm fram det! Om inte har du något att tillägga som ytterligare kan förbättra vår tillvaro här i tråden så var så god och ange det.