Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Oh, det var ju just det som inte stämde och som jag nu för säkert tionde gången nä antagligen bortåt dubbelt så många gånger sagt att jag missförstod JB om detta och att vad han avsåg med denna timme var att han hade bokat en timmes möte - inte att han satt uppkopplad. Själv har jag aldrig använt mig av Teams så jag är inte så hemma på detta. Stämmer det bättre nu då?
Fan jag får nog skriva in detta i min signatur om detta inte tar någon ände. Mycket märkligt.....
Stämde och stämde…
Han kopplade aldrig upp sig som det var uppgjort att han skulle göra, varför inte?
När kontaktades han egentligen om att mötet hade ställts in av Esbjörn?
Enligt dina redogörelser skulle det ha varit vid en tidpunkt då han redan skulle ha suttit uppkopplad.
Visste han redan om att det inte skulle bli något möte, utan allt var iscensatt för att Brännström skulle stå bakom hörnet och göra ett skandalreportage?
Så synd att Brännström och fotografen hamnade bakom en trafikolycka på E4an och inte hann fram.
Så kontaktades han först av Ebbas ombud eller först av den ”sk” ledsagaren?
För även om den ”sk” ledsagaren kontaktade honom, måste han ändå ha blivit kontaktad av Ebbas ombud som meddelade att Esbjörn lämnat lokalen ställt in mötet.