Citat:
Ursprungligen postat av
shutzmann
Vad är det bästa alternativet till Netlix tro?
Jag tycker HBO släpper en hel del bra men man hinner se allt på ett par veckor. Jag brukar ha HBO eller Viaplay i 1-2 månader sen avslutar jag abonnemanget i minst ett halvår och väntar på att det ska komma nya filmer och serier.
Citat:
Ursprungligen postat av
persona.von.grata
Bästa alternativet är att skaffa Netflix premium och dela med någon. Vi är tre parter som delar på ett abonnemang. Jag tror att det går vara upp till fyra. Men allt måste ske officiellt under "vi är familj".
Måste inte de som använder kontot bo under samma tak bara det att abonnemanget används på olika tv-apparater i hemmet?
Inget som Netflix märker i första hand förstås men reglerna säger väl det?
Citat:
Ursprungligen postat av
EnlitenUggla
Om nu priserna suger så kan man ju använda vpn.
Netflix är rätt billigt i andra länder
Har lagt ihop 1+1 och kommit på en smart lösning
NordVpn är jävligt bra
Frågade en användare i en annan tråd för ett tag sedan angående Netflix och VPN. Han sa att det var lugnt förr ett par år sedan men nu har Netflix betydligt bättre koll på när folk använder VPN och stänger av en när man blir påkommen.
Använder du VPN i dagsläget till Netflix? Fungerar det så fall bra och utan problem? Och hur länge har du använt det?
Citat:
Ursprungligen postat av
JazzinForBlueJean
Har Prime, Disney +, Netflix och stora Viaplaypaketet. HBO och CMore (sporten främst) jag in via Teliaplaypaketet. Kostar en del, men tycker det är bekvämt då jag i stort kan se allt jag har intresse för.
Måste bli dyrt. Vad kostar det dig i månaden? Minst 1000 kr?