2021-10-06, 22:21
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Shit alltså, snubbe nummer två kanske skriver så för att...se olika alternativ nedan.

- Han är en självsäker player som spelar svår för att sedan växla tempo och föreslå att ni skall ses snabbare.

- Han är en geniun och ärlig men socialt korkad människa som inte har insikt om att inte varje tanke behöver delas med en tjej i en chat.

- Han är manipulativ och empatilös. Skriver rätt ut att han skall tänka för att upprätthålla en maktposition. Du får alltså vänta, det är han som styr och kontrollerar.

- Han är en lustigkurre. Först skriver han att han måste tänka, för att sedan direkt skriva att han vill ses tidigare. En skön skämtare.

Vad han är för lirare är det upp till dig att lista ut, för lite info för att ta det längre här.
Att han skrev att han skulle tänka känns ju lite som att han inte blev helt övertygad eller tillräckligt intresserad men sen fick han se fler bilder och blev väldigt intresserad. Eller så är han en idiot och blev bara kåt.

Men sedan tänker jag också att det finns ju vissa saker som är no-nos hos män. Typ om kvinnan röker. Det är ingen man som gillar det väl?
Citera
2021-10-06, 22:22
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extendedhuman
Analysen visar att den genomsnittliga åldern på världens vackraste kvinna har stigit från 33 år 1990 till 39 år 2017. Allra vackrast anses kvinnor alltså vara strax innan 40-strecket.22 okt. 2017

Strunt. Alla män mellan 15 och 105 anser 16-23 vara idealet för majoriteten av kvinnor.

Studie efter studie bekräftar detta, oavsett vad ruggugglorna i Sex and the City hävdar.
Citera
2021-10-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ingen har sagt att hela befolkningen är intelligent men kvinnor och män fungerar olika, männen har lätt för att bli bekväma och tänka att "allt annat är ju ändå bra så att hon blivit lite fet gör inget" medan en kvinna typ har noll tolerans, mot allt. Hon vet att hon kan få bättre, och det kan hon hela livet om hennes man inte håller måttet. Det finns alltid någon för en kvinna. Det är väldigt sällsynt att hon ska vara "helt ensam" utan att det inte ska vara självvalt. Men män som inte valt att vara ensamma finns det mängder av.

Klart att det finns snygga män med intelligens, ingen har sagt något annat.

Jodå, snygga intelligenta män väljer snygga intelligenta kvinnor tillbaka!

Kul att du blev både sur och ägd. Ha det bra! *vinkar*

Det går matematiskt inte ihop att det ska finnas en massa ensamma män men inte ensamma kvinnor om det inte är så att det finns många män som har relation med flera kvinnor.
Citera
2021-10-06, 22:32
Medlem
booyou123s avatar
Byt namn,jag menar "vem fan e som Karin"(gammalt djungelordspråk från hertsön i Luleå
Citera
2021-10-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Strunt. Alla män mellan 15 och 105 anser 16-23 vara idealet för majoriteten av kvinnor.

Studie efter studie bekräftar detta, oavsett vad ruggugglorna i Sex and the City hävdar.
Jag var iaf definitivt snyggast 35-40 år, både ansikte och kropp.
Citera
2021-10-06, 22:40
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Som sagt, du kommer sällan bli förstahands val för någon man som har valmöjligheter (en attraktiv man). De kanske fick bättre alternativ eller så kanske du inte är en 7a.. 🤓

Välkommen till livet som katt och lådvins dam. Hoppas det var värt det.
Nu vet ju inte jag hur TS ser ut..hon är 35 och för mig är det lite för ungt..jag har satt min gräns till 37,visst,undantag skulle göras om ALLTING annat var 110%...

Katter har jag redan 4 😄

Blev änkling för drygt ett år sedan... är det mer lådvin för mig också?😄👍
Citera
2021-10-06, 22:41
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extendedhuman
Jag var iaf definitivt snyggast 35-40 år, både ansikte och kropp.

Var du ett fetto upp till 35 så kan det stämma, aldrig i livet att en kvinna når sin peak vid den åldern.
Citera
2021-10-06, 22:43
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:

Men ge dig med din unkna misogyni nu i dina hundratals inlägg, vi fattar att du personligen verkar gilla gymnasietjejer! 🤮 Vilket inte de flesta andra män gör. Suck. Fokusera på TS istället.

Har du ens någon tolkning att erbjuda förutom att TS måste vara sjukt ful för att hon är en viss ålder?? Gubbarna i 45-årsåldern har ju uppenbarligen haft ett intresse, åtminstone initialt av TS, trots att hon endast var 10 år yngre och då står
med ena foten i graven, enligt dig.. 🤣

Då de haft ett uppenbarligt intresse initialt så måste något gått snett under kommunikationen.
Mitt tips är det att TS lät det sväva ut för mycket.
Tex prata i telefon i flera timmar med en person, flera ggr. Verkar inte smart initialt.

Bidra med något vettigt du med! Tack. 🙏
Citera
2021-10-06, 22:44
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Nu vet ju inte jag hur TS ser ut..hon är 35 och för mig är det lite för ungt..jag har satt min gräns till 37,visst,undantag skulle göras om ALLTING annat var 110%...

Katter har jag redan 4 😄

Blev änkling för drygt ett år sedan... är det mer lådvin för mig också?😄👍

För män är det annorlunda, 35 når många män sin peak.

Tror knappast du är en man med valmöjligheter som sätter en gräns vid 37 dock.
Citera
2021-10-06, 22:48
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Men ge dig med din unkna misogyni nu i dina hundratals inlägg, vi fattar att du personligen verkar gilla gymnasietjejer! 🤮 Vilket inte de flesta andra män gör. Suck. Fokusera på TS istället.

Har du ens någon tolkning att erbjuda förutom att TS måste vara sjukt ful för att hon är en viss ålder?? Gubbarna i 45-årsåldern har ju uppenbarligen haft ett intresse, åtminstone initialt av TS, trots att hon endast var 10 år yngre och då står
med ena foten i graven, enligt dig.. 🤣

Då de haft ett uppenbarligt intresse initialt så måste något gått snett under kommunikationen.
Mitt tips är det att TS lät det sväva ut för mycket.
Tex prata i telefon i flera timmar med en person, flera ggr. Verkar inte smart initialt.

Bidra med något vettigt du med! Tack. 🙏

De flesta männen föredrar yngre, de vågar bara inte erkänna det 2021 med risk att "såra" kvinnor och gå utan sex 🤣

Jag har redan gett råd till TS. Med all sannolikhet kom något bättre erbjudande upp för de båda männen eller så var hon inte så snygg som hon tror. Vilket inte är så konstigt vid 35 års ålder.

Hon skulle stannat med hennes senaste man. Men gräset är grönare på andra sidan am I right.. 😎
Citera
2021-10-06, 22:57
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
De flesta männen föredrar yngre, de vågar bara inte erkänna det 2021 med risk att "såra" kvinnor och gå utan sex 🤣

Jag har redan gett råd till TS. Med all sannolikhet kom något bättre erbjudande upp för de båda männen eller så var hon inte så snygg som hon tror. Vilket inte är så konstigt vid 35 års ålder.

Hon skulle stannat med hennes senaste man. Men gräset är grönare på andra sidan am I right.. 😎

Ok men tro så då, det stämmer inte öht med den empiriska verkligheten men fine, lev i din värld där du är kungen bland unga brudar. En dag vaknar du också upp.

Som tur är så finns det ett stort utbud för kvinnor i den ålder som beskrivs. TS kan logga in på dejtingsajter och få hundratals nya erbjudanden under nästa vecka om hon så vill. 👍

Jag tror stenhårt på att TS har tjabbat på för mkt med kommunikation. Mystiken försvann. Samt att internetkontakter är ganska flyktiga. Är man intresserad ska man boka dejt ganska snart, eftersom de flesta använder dejtingsajter lite som netflix eller Flashback! Lite underhållning ungefär.
Citera
2021-10-06, 23:00
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Ja du...

Antingen var de ute efter ett snabbt ligg och det drog ut för långt på tiden så de gick vidare i förhoppning om att hitta ett ligg någon annan stans.
De kan också ha haft fler på gång samtidigt och någon annan var mer villig till att ligga. Alt att de vet om detta och därför har flera på gång i olika 'stadier' så att de alltid har någon som är redo att ligga.

Eller så blev det så intensivt att den ena där kände att det gick för fort och att det var för seriöst snack direkt.

Att en kvinna har svårare att få en karl i dagens läge när det råder ett överskott av män tror jag inte ett dugg på. Kanske är det så att de som skriver så själva sitter ensamma på kammaren och inte får nåt ragg.
Om man anser att en kvinnas enda egenskap är att vara snygg så är det inte så konstigt att de själva inte får någon på kroken.

Snarare är det ju så idag att kvinnor hellre är ensamma än nöjer sig med nån halvdan karl.
Sista raderna...👍😄
Säger samma sak som man...
Hellre sitter jag och har trevligt med vänner runt halva jorden online,än försöka ghosta någon lågintelligent,high-maintenence,insta-bitch,som fått för sig något...😄😄😄

(Själv har jag "hittat" en värdig,dock är hon i ett sorts förhållande sedan 24 år,varken gift,eller förlovad dock...går sakta fram...inget oöverlagt,svarar ibland direkt på SMS,ibland nästa dag...är tydlig i hintar,men står inte på knä med rosor när vi ibland träffas heller..)

Överanalysera inte!
SPECIELLT inte textmeddelanden!
Se till att träffas för en fika på stan,mycket mer informativt än telefonsamtal/SMS/mail/bilder!👍
Är ett SMS "konstigt",så strunta i det och fråga när ni träffas istället.

Bor ni 132mil från varandra? Tjena! Det kommer funka i typ 3% av alla försök...liksom 4000kr i soppa för att åka och hälsa på (doppa) och två dagar ledigt för själva resan..

Bor ni i samma stad/nära,då finns väl inga hinder att träffas? Ett par tre mess och bam! En fika! Funkar det inte så blir ingen direkt sårad,jag menar hur kär har du blivit efter en bild och två mess?😄
Vill inte träffas? Nä,hä? Blocka och gå vidare! Krusa inga bönder,det är deras förlust!🤘🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in