Citat:
Ursprungligen postat av
Socks
Ja du...
Antingen var de ute efter ett snabbt ligg och det drog ut för långt på tiden så de gick vidare i förhoppning om att hitta ett ligg någon annan stans.
De kan också ha haft fler på gång samtidigt och någon annan var mer villig till att ligga. Alt att de vet om detta och därför har flera på gång i olika 'stadier' så att de alltid har någon som är redo att ligga.
Eller så blev det så intensivt att den ena där kände att det gick för fort och att det var för seriöst snack direkt.
Att en kvinna har svårare att få en karl i dagens läge när det råder ett överskott av män tror jag inte ett dugg på. Kanske är det så att de som skriver så själva sitter ensamma på kammaren och inte får nåt ragg.
Om man anser att en kvinnas enda egenskap är att vara snygg så är det inte så konstigt att de själva inte får någon på kroken.
Snarare är det ju så idag att kvinnor hellre är ensamma än nöjer sig med nån halvdan karl.
Sista raderna...👍😄
Säger samma sak som man...
Hellre sitter jag och har trevligt med vänner runt halva jorden online,än försöka ghosta någon lågintelligent,high-maintenence,insta-bitch,som fått för sig något...😄😄😄
(Själv har jag "hittat" en värdig,dock är hon i ett sorts förhållande sedan 24 år,varken gift,eller förlovad dock...går sakta fram...inget oöverlagt,svarar ibland direkt på SMS,ibland nästa dag...är tydlig i hintar,men står inte på knä med rosor när vi ibland träffas heller..)
Överanalysera inte!
SPECIELLT inte textmeddelanden!
Se till att träffas för en fika på stan,mycket mer informativt än telefonsamtal/SMS/mail/bilder!👍
Är ett SMS "konstigt",så strunta i det och fråga när ni träffas istället.
Bor ni 132mil från varandra? Tjena! Det kommer funka i typ 3% av alla försök...liksom 4000kr i soppa för att åka och hälsa på (doppa) och två dagar ledigt för själva resan..
Bor ni i samma stad/nära,då finns väl inga hinder att träffas? Ett par tre mess och bam! En fika! Funkar det inte så blir ingen direkt sårad,jag menar hur kär har du blivit efter en bild och två mess?😄
Vill inte träffas? Nä,hä? Blocka och gå vidare! Krusa inga bönder,det är deras förlust!🤘🙂