2021-10-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Är ditt nick represantivt för din ålder? 1986? Om du är 35 så har jag en nyhet till dig Karin, ditt bäst före datum är passerat, du skulle inte lämnat den senaste mannen.

Ingen seriös (läs: bra) man kommer vilja ha dig till något annat än ett booty call.

Fast dess killar har båda varit 46 år. Är inte det ganska rimligt då att ha kontakt för dom har ju mycket svårare att få en 25-åring om jag säger så. Dessa tjejer kommer ju tycka 45-åringar är gubbar.
Citera
2021-10-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.Blaine
I rubriken står det att du blev dumpad för din personlighet respektive ditt utseenden, men ingenstans framgår det i texten att killarna du dejtade bröt kontakten p.g.a. just det. Inte heller går det att avgöra vad det var som fick dem att tröttna. Kanske var de inte intresserade från första början utan hade hoppades på något kortsiktigt, eller så fanns det initialt en nyfikenhet som dog ut av olika skäl, vilket igen jag enbart kan spekulera över.

Jo fast vad var det annars då liksom. Klart det var därför.
Citera
2021-10-06, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ka86
Så om man är en 7:a har man svårare att få en man?

En man som kan få 8or eller 9or ja.
Citera
2021-10-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gemenerVERSALER
Riktigt snygga kvinnor har sina peak på 27-28 max därefter rasar allt.

Jo fast varför började dom att ha kontakt med mig då när dom såg att jag är 35
Citera
2021-10-06, 19:32
Medlem
Citat:
Fast jag leker inte att jag är en 10:a, jag skickade vanliga bilder på mig. Förstår verkligen inte
Du leker med deras tid.
Citera
2021-10-06, 19:33
Medlem
styckets avatar
Han kanske tänkte att han skulle bli mer sugen av bilderna men blev inte det

(men nu fick han kåtslag)
Senast redigerad av stycket 2021-10-06 kl. 19:38.
Citera
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Fast dess killar har båda varit 46 år. Är inte det ganska rimligt då att ha kontakt för dom har ju mycket svårare att få en 25-åring om jag säger så. Dessa tjejer kommer ju tycka 45-åringar är gubbar.

Som sagt, du kommer sällan bli förstahands val för någon man som har valmöjligheter (en attraktiv man). De kanske fick bättre alternativ eller så kanske du inte är en 7a.. 🤓

Välkommen till livet som katt och lådvins dam. Hoppas det var värt det.
Senast redigerad av Daniel501 2021-10-06 kl. 19:35.
Citera
Medlem
Citat:
En man som kan få 8or eller 9or ja.

Jo fast hade han inte sett det på mina föregående bilder då tänker ju jag. Vad är skillnaden liksom. Det var ju jag på dom bilderna han hade sett och jag på dom bilderna han fick.
Citera
2021-10-06, 19:34
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Det jag menar, att som 7 har du svårare än män då utseendet är kvinnors ända egenskap

Menar du enda?

Nej, vi kvinnor kan vara rätt duktiga på att stava rätt, också…

Gäsp, kvinnohatarna måste ha riktigt tråkigt ikväll, om de infiltrerar varenda tråd i R&S!

TS: Kan du beskriva lite mer i detalj vad det är som hänt? Av det du skrivit så kan jag utläsa att du och killarna eventuellt haft för mycket/intensiv kontakt. Inte särskilt bra att prata i timmar med någon i telefon, i början. Då kan mystiken dö ut. Bättre att gå på några dejter med personen istället.
Senast redigerad av IcyHeart 2021-10-06 kl. 19:36.
Citera
2021-10-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Som sagt, du kommer sällan bli förstahands val för någon man som har valmöjligheter (en attraktiv man). De kanske fick bättre alternativ eller så kanske du inte är en 7a.. 🤓

Men han som jag pratade I telefonen med kom alltså plötsligt bara på att nej hon är ingen 7:a ändå
Citera
2021-10-06, 19:36
Bannlyst
Citat:
Jo fast varför började dom att ha kontakt med mig då när dom såg att jag är 35

Förmodligen desperata. Är du söker på att de är snygga? Snygga kan de vara men har de en intressant personlighet på samma nivå? Eller har de självförtroende på samma nivå?

Skulle inte tippat på det
Citera
2021-10-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Menar du enda?

Nej, vi kvinnor kan vara rätt duktiga på att stava rätt, också…

Gäsp, kvinnohatarna måste ha riktigt tråkigt ikväll, om de infiltrerar varenda tråd i R&S!

TS: Kan du beskriva lite mer i detalj vad det är som hänt? Av det du skrivit så kan jag utläsa att du och killarna eventuellt haft för mycket/intensiv kontakt. Inte särskilt bra att prata i timmar med någon i telefon, i början. Då kan mystiken dö ut. Bättre att gå på några dejter med personen istället.

Många män tänker nog tyvärr så, man vill ha en knulldocka och inte en livskamrat & partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in