Citat:
Kvinnan väljer mannen (mest). Båda väljer varandra i slutändan men det är ju oftare en man dras med en kvinna han egentligen inte orkar med än tvärtom. I alla fall i Sverige. Vad som händer i muslimska länder är en annan femma och hör inte hit.Du har missuppfattat hur verkligheten fungerar. En attraktiv man (en med valmöjligheter) väljer kvinna, inte tvärt om. Om du inbillar dig att en attraktiv man ens skulle ge en "mindre snygg" kvinna tid för att lära känna henne så har jag en nyhet för dig - det funkar inte så.
Om han är en stark man kommer han forma kvinnan såsom han vill ha henne, inte tvärtom.
Och attraktiv man och intelligens är synonymt, du blir inte en attraktiv man utan en viss intelligens (status, resurser, utseende). Bara 1 (möjligen 2 om man föds rik) är medfött, utseendet.
Så, nu har vi rett ut den saken.
Min gissning är att TS aldrig fick barn med sitt ex och letar desperat efter en pappa till hennes barn, därför dumpade hon sitt ex.
Om han är en stark man kommer han forma kvinnan såsom han vill ha henne, inte tvärtom.
Och attraktiv man och intelligens är synonymt, du blir inte en attraktiv man utan en viss intelligens (status, resurser, utseende). Bara 1 (möjligen 2 om man föds rik) är medfött, utseendet.
Så, nu har vi rett ut den saken.
Min gissning är att TS aldrig fick barn med sitt ex och letar desperat efter en pappa till hennes barn, därför dumpade hon sitt ex.
Är du dum i huvudet? Ursäkta språket men tror du på allvar att man vill skaffa barn med vem som helst? Om man nu är ute efter det. Så kan jag svara på frågan att NEJ det vill en kvinna inte. Om hon inte är totalt bakom flötet. Kvinnor vill ha barn med intelligenta män.
Kvinnor prioriterar intelligenta män, framför "enbart" en snygging. En snygging utan en hjärna förlorar kvinnan på nolltid. Finns ju ingen framtid!
Din gissning är enbart din gissning och kommer förbli din gissning. Det är inget faktum. Lägg inte ord i mun på TS och försök förvrida tråden för att du är en bitter man.
Jag tycker att vi ska låta TS förklara läget istället för att du ska spekulera en massa och skita ner tråden pga dina personliga problem och erfarenheter med kvinnor.

Hon vet att hon kan få bättre, och det kan hon hela livet om hennes man inte håller måttet. Det finns alltid någon för en kvinna. Det är väldigt sällsynt att hon ska vara "helt ensam" utan att det inte ska vara självvalt. Men män som inte valt att vara ensamma finns det mängder av.