Citat:
Ursprungligen postat av
IcyHeart
Ok men tro så då, det stämmer inte öht med den empiriska verkligheten men fine, lev i din värld där du är kungen bland unga brudar. En dag vaknar du också upp.
Som tur är så finns det ett stort utbud för kvinnor i den ålder som beskrivs. TS kan logga in på dejtingsajter och få hundratals nya erbjudanden under nästa vecka om hon så vill. 👍
Jag tror stenhårt på att TS har tjabbat på för mkt med kommunikation. Mystiken försvann. Samt att internetkontakter är ganska flyktiga. Är man intresserad ska man boka dejt ganska snart, eftersom de flesta använder dejtingsajter lite som netflix eller Flashback! Lite underhållning ungefär.
Det är sant att de allra flesta män vill ha yngre men långt ifrån alla män kan få dem. Tyvärr för dig och resten av reserven vid 30+ spannet så är männen ni vill ha de som vill ha de yngre (och får dem).
Hela "du är man, du ska dejta de i din ålder pervo!" memen är skapad av kvinnor som dig som vill skämma män att vara med er.
Nu är det dock 2021 och det finns en stor mängd män som inte får de yngre tjejerna och får nöja sig med er 30+are. Tyvärr för dem vill ni inte ha dem och därför är vartannat hem ett singelhem idag. 🤓
Ni skulle gjort som mamman till mina barn, hållt på er oskuld, hoppats på en man som mig, föd mina barn och säkra er framtid i era bästa år. Min kvinna kommer aldrig sakna något. 😘