2021-10-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Var du ett fetto upp till 35 så kan det stämma, aldrig i livet att en kvinna når sin peak vid den åldern.
Jag var tvärtom smal. För övrigt får du tro vad du vill.
Citera
2021-10-06, 23:04
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Ok men tro så då, det stämmer inte öht med den empiriska verkligheten men fine, lev i din värld där du är kungen bland unga brudar. En dag vaknar du också upp.

Som tur är så finns det ett stort utbud för kvinnor i den ålder som beskrivs. TS kan logga in på dejtingsajter och få hundratals nya erbjudanden under nästa vecka om hon så vill. 👍

Jag tror stenhårt på att TS har tjabbat på för mkt med kommunikation. Mystiken försvann. Samt att internetkontakter är ganska flyktiga. Är man intresserad ska man boka dejt ganska snart, eftersom de flesta använder dejtingsajter lite som netflix eller Flashback! Lite underhållning ungefär.

Det är sant att de allra flesta män vill ha yngre men långt ifrån alla män kan få dem. Tyvärr för dig och resten av reserven vid 30+ spannet så är männen ni vill ha de som vill ha de yngre (och får dem).

Hela "du är man, du ska dejta de i din ålder pervo!" memen är skapad av kvinnor som dig som vill skämma män att vara med er.

Nu är det dock 2021 och det finns en stor mängd män som inte får de yngre tjejerna och får nöja sig med er 30+are. Tyvärr för dem vill ni inte ha dem och därför är vartannat hem ett singelhem idag. 🤓

Ni skulle gjort som mamman till mina barn, hållt på er oskuld, hoppats på en man som mig, föd mina barn och säkra er framtid i era bästa år. Min kvinna kommer aldrig sakna något. 😘
Citera
2021-10-06, 23:05
Medlem
orvarens avatar
Citat:
För män är det annorlunda, 35 når många män sin peak.

Tror knappast du är en man med valmöjligheter som sätter en gräns vid 37 dock.
Nej,herregud!

Jag är 52!

Jag är helt överrens med att jag kommer få kompromissa!

Det jag menar är att jag vill inte ha någon "flicka",men heller ingen "gamm-kärring" heller,tränar HEMA och cyklar oftast minst en mil om dagen..så en fläskig kattkärring går fet-bort!😄
(Det gör en spacklad insta-tjej också..&#128516
En 35 åring,som springer ultima-lopp och flänger i fjäll är heller inte intressant..😄
Citera
2021-10-06, 23:08
Medlem
Jane-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ka86
Ja jag har ju haft en bättre vecka om jag säger så.

Har precis kommit ur ett långt förhållande och mår så bra och är så trygg med mig själv och vet vad jag vill och ser bra ut. Ärligt alltså. Absolut ingen 10-poängare. Skulle säga en stark 7:a i alla fall.

Hade kontakt nu i flera veckor med en kille och han sa flera gånger att han verkligen tyckte att jag var superhärlig. Pratade på telefon 3 gånger i TIMMAR men efter sista samtalet tog det slut. Han hörde aldrig av sig igen. Tråkigt men jaja det var väl något som skrämde bort honom.

Har kontakt med en till och vi klickade till en början. Skrev hur långa meddelanden som helst och han var så glad över att jag var en sån klipsk och skärpt tjej och pratade om att ses nu i helgen. Vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka. Han har sett många bilder på mig på sociala medier. Men så ville han ha fler. Så vi skickade några till varandra. Och när jag hade skickat mina skrev han: Jag ska tänka efter , lagar mat nu. Typ så.
Sen skickade han att han ville ses ännu snabbare nu. Men det är något som inte stämmer tänkte jag. Varför skriver man först att man ska tänka efter när någon skickar bilder? Haha är inte det hur konstigt som helst?

/Karin

Låter som om första killen hade någon annan vid sidan av som det blev något med. Den andra killen låter bara som ett svin. Har inget med din personlighet eller ditt utseende att göra.
Citera
2021-10-06, 23:08
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Nej,herregud!

Jag är 52!

Jag är helt överrens med att jag kommer få kompromissa!

Det jag menar är att jag vill inte ha någon "flicka",men heller ingen "gamm-kärring" heller,tränar HEMA och cyklar oftast minst en mil om dagen..så en fläskig kattkärring går fet-bort!😄
(Det gör en spacklad insta-tjej också..&#128516
En 35 åring,som springer ultima-lopp och flänger i fjäll är heller inte intressant..😄

52 är ingen ålder, vet några hyffsat framgångsrika män i den åldern som har 25ish åringar runt sina lillfingrar.

Du skjuter dig själv i foten som nöjer dig med 30+are.. 😏
Citera
2021-10-06, 23:10
Medlem
Mmm, kungen av unga snygga brudar.. men nej jag inte faktiskt. 😂
Citera
2021-10-06, 23:11
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:

Har precis kommit ur ett långt förhållande och mår så bra och är så trygg med mig själv och vet vad jag vill och ser bra ut. Ärligt alltså. Absolut ingen 10-poängare. Skulle säga en stark 7:a i alla fall.

Hade kontakt nu i flera veckor med en kille och han sa flera gånger att han verkligen tyckte att jag var superhärlig. Pratade på telefon 3 gånger i TIMMAR men efter sista samtalet tog det slut. Han hörde aldrig av sig igen. Tråkigt men jaja det var väl något som skrämde bort honom.

Har kontakt med en till och vi klickade till en början. Skrev hur långa meddelanden som helst och han var så glad över att jag var en sån klipsk och skärpt tjej och pratade om att ses nu i helgen. Vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka. Han har sett många bilder på mig på sociala medier. Men så ville han ha fler. Så vi skickade några till varandra. Och när jag hade skickat mina skrev han: Jag ska tänka efter , lagar mat nu. Typ så.
Sen skickade han att han ville ses ännu snabbare nu. Men det är något som inte stämmer tänkte jag. Varför skriver man först att man ska tänka efter när någon skickar bilder? Haha är inte det hur konstigt som helst?

/Karin

Enklast är väl att du raggar efter någon ny?
Citera
2021-10-06, 23:19
Medlem
Citat:

/Karin

Egentligen inte enbart dig jag citerar men skulle någon kunna förklara hur en stark sjua ser ut?
Citera
2021-10-06, 23:19
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Det är sant att de allra flesta män vill ha yngre men långt ifrån alla män kan få dem. Tyvärr för dig och resten av reserven vid 30+ spannet så är männen ni vill ha de som vill ha de yngre (och får dem).

Hela "du är man, du ska dejta de i din ålder pervo!" memen är skapad av kvinnor som dig som vill skämma män att vara med er.

Nu är det dock 2021 och det finns en stor mängd män som inte får de yngre tjejerna och får nöja sig med er 30+are. Tyvärr för dem vill ni inte ha dem och därför är vartannat hem ett singelhem idag. 🤓

Ni skulle gjort som mamman till mina barn, hållt på er oskuld, hoppats på en man som mig, föd mina barn och säkra er framtid i era bästa år. Min kvinna kommer aldrig sakna något. 😘

Oskuld.. Haha ok, 1800-talet ringde och ville ha tillbaka sina värderingar. 🤣 Ok hela ditt inlägg är en enda meme, sorry, jag tog dig på allvar först.

TS: berätta gärna mer ifall du vill, om hur kommunikationen utvecklade sig. Kom ihåg att lite mystik alltid är bra! Dvs prata inte för mkt/för länge, varje gång. Uppdatera gärna om du vill lägga till mer info så vi kan förstå hur allt gick till. Det saknas en del info i din TS. Kom ihåg att utbudet där ute för dig som kvinna är vanligtvis mycket stort, så du hittar snart nya män att flörta med.
Citera
2021-10-06, 23:29
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Oskuld.. Haha ok, 1800-talet ringde och ville ha tillbaka sina värderingar. 🤣 Ok hela ditt inlägg är en enda meme, sorry, jag tog dig på allvar först.

TS: berätta gärna mer ifall du vill, om hur kommunikationen utvecklade sig. Kom ihåg att lite mystik alltid är bra! Dvs prata inte för mkt/för länge, varje gång. Uppdatera gärna om du vill lägga till mer info så vi kan förstå hur allt gick till. Det saknas en del info i din TS. Kom ihåg att utbudet där ute för dig som kvinna är vanligtvis mycket stort, så du hittar snart nya män att flörta med.

Haha, jag ÄR misogyn, skulle det vara en förolämpning? 🤣🤣

@TS lite fler filter, byt åldern från 35 till 29 och hinta att du gillar hårda tag så kommer det gå bättre för dig.
Citera
2021-10-06, 23:33
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Att han skrev att han skulle tänka känns ju lite som att han inte blev helt övertygad eller tillräckligt intresserad men sen fick han se fler bilder och blev väldigt intresserad. Eller så är han en idiot och blev bara kåt.

Men sedan tänker jag också att det finns ju vissa saker som är no-nos hos män. Typ om kvinnan röker. Det är ingen man som gillar det väl?

Som jag förstod det så skrev han att han skulle tänka efter att han fått samtliga bilder. Så det byggde jag mina scenarios kring. TS gav ingen vidare info så visst kan det finnas flertalet andra prylar som fick snubben att stanna upp och tänka. Tror dock mina scenarios täcker det bra ändå.

Edit: Misstänker att TS antingen är en 14-åring eller en person som träffade partnern vid typ 17-årsåldern och haft sex med samma person hela livet, sedan tog det slut. Verkar fatta noll om allt trixande och fixande kring raggning och lösare förbindelser. "Varför skrev han så?" Haha, använd skallen och analysera situationen, hur svårt skall det vara...
Senast redigerad av MrLevaLivet 2021-10-06 kl. 23:37.
Citera
2021-10-06, 23:41
Medlem
orvarens avatar
Citat:
52 är ingen ålder, vet några hyffsat framgångsrika män i den åldern som har 25ish åringar runt sina lillfingrar.

Du skjuter dig själv i foten som nöjer dig med 30+are.. 😏
😄 Jo..förvisso...men..fan,någon som kan vara mitt BARN ...för min del blir det lite..hmm..fel..😄
Kalla mig gammaldags kanske?🙂😄

Som ett engångs efter ett krogbesök..why not,men mer än så? Nja,är skeptisk..🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in