2021-10-09, 22:52
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Karin, att vända sig till Sveriges incelförening i
Relationsdelen på Flashback blir sällan lyckat. Speciellt som tjej. De ilskna tonerna i svaren grundar sig i att de hade gjort vad som helst för att en ”7a” skulle skicka en bild till dem.

Idioter som tycker att det hänger på andra att de ska få ett förhållande/ens få komma till, kommer ju aldrig bli attraktiva.
Och tycka-synd-om-mig biten sedan.....

Och den dumma skiten som sprids behöver man inte bry sig nämnvärt om, de får ju ändå inte ligga
Citera
2021-10-11, 11:27
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Tyvärr tror jag att det handlar om att man ibland väljer att bjuda in fel sorts människor i sitt liv.
Hoppas det löser sig för dig.
Tror du kanske blandade ihop mig med TS, jag har mitt "på det torra" och gav uttryck för tankar till TS.
Citera
2021-10-11, 12:55
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Tror du kanske blandade ihop mig med TS, jag har mitt "på det torra" och gav uttryck för tankar till TS.

Så kan det vara,my bad
Citera
2021-10-12, 19:18
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Sista raderna...👍😄
Säger samma sak som man...
Hellre sitter jag och har trevligt med vänner runt halva jorden online,än försöka ghosta någon lågintelligent,high-maintenence,insta-bitch,som fått för sig något...😄😄😄

(Själv har jag "hittat" en värdig,dock är hon i ett sorts förhållande sedan 24 år,varken gift,eller förlovad dock...går sakta fram...inget oöverlagt,svarar ibland direkt på SMS,ibland nästa dag...är tydlig i hintar,men står inte på knä med rosor när vi ibland träffas heller..)

Överanalysera inte!
SPECIELLT inte textmeddelanden!
Se till att träffas för en fika på stan,mycket mer informativt än telefonsamtal/SMS/mail/bilder!👍
Är ett SMS "konstigt",så strunta i det och fråga när ni träffas istället.

Bor ni 132mil från varandra? Tjena! Det kommer funka i typ 3% av alla försök...liksom 4000kr i soppa för att åka och hälsa på (doppa) och två dagar ledigt för själva resan..

Bor ni i samma stad/nära,då finns väl inga hinder att träffas? Ett par tre mess och bam! En fika! Funkar det inte så blir ingen direkt sårad,jag menar hur kär har du blivit efter en bild och två mess?😄
Vill inte träffas? Nä,hä? Blocka och gå vidare! Krusa inga bönder,det är deras förlust!🤘🙂

Det är ord och inga visor det!
Nej, att hålla på och krusa, det är inte rätt ingångsläge. Om inte båda är intresserade av att ses för att se om det som känts lovande via meddelanden känns bra även på riktigt så gå vidare.
Citera
2021-10-12, 19:29
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Det är ord och inga visor det!
Nej, att hålla på och krusa, det är inte rätt ingångsläge. Om inte båda är intresserade av att ses för att se om det som känts lovande via meddelanden känns bra även på riktigt så gå vidare.
Tack!💙

Då är jag inte ensam om de funderingarna!
Vad skönt!

Elller är det ett "Sigma" beteende?😄
(Är det bra,eller dåligt att vara sigma?&#128516
Citera
2021-10-12, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ka86
Ja jag har ju haft en bättre vecka om jag säger så.

Har precis kommit ur ett långt förhållande och mår så bra och är så trygg med mig själv och vet vad jag vill och ser bra ut. Ärligt alltså. Absolut ingen 10-poängare. Skulle säga en stark 7:a i alla fall.

Hade kontakt nu i flera veckor med en kille och han sa flera gånger att han verkligen tyckte att jag var superhärlig. Pratade på telefon 3 gånger i TIMMAR men efter sista samtalet tog det slut. Han hörde aldrig av sig igen. Tråkigt men jaja det var väl något som skrämde bort honom.

Har kontakt med en till och vi klickade till en början. Skrev hur långa meddelanden som helst och han var så glad över att jag var en sån klipsk och skärpt tjej och pratade om att ses nu i helgen. Vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka. Han har sett många bilder på mig på sociala medier. Men så ville han ha fler. Så vi skickade några till varandra. Och när jag hade skickat mina skrev han: Jag ska tänka efter , lagar mat nu. Typ så.
Sen skickade han att han ville ses ännu snabbare nu. Men det är något som inte stämmer tänkte jag. Varför skriver man först att man ska tänka efter när någon skickar bilder? Haha är inte det hur konstigt som helst?

/Karin

Kanske Karin är för likt Karen, så att du omedvetet beter dig som en privilegad vit medelålders Karen?
Citera
2021-10-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Kanske Karin är för likt Karen, så att du omedvetet beter dig som en privilegad vit medelålders Karen?
Här kommer exempel på 2 Karens om fenomenet är nytt
https://youtu.be/oYdXZwjw6kk
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här