2021-10-06, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jag säger varken ja eller nej till de påståendet, då de av fuppen framgår att han har ett antal miljoner, sedan är de mycket möjligt att han har kapital som polisen inte hittat. Fastigheter i andras namn osv, MEN varför anlitar han då inte ordentliga hitmans från tex Balkan ist för att förlita sig på nollor som Ahmed ELM och hans gäng?

Han kallas jude för en anledning, han snålar in på väldigt mkt grejer. Klart han tar mongo ahmed från rosengård som kmr torska för 500 lax än en jugge hitman för stort pris samt mordet förblir olöst. Finns nog många olika anledningar till varför han gör som han gör, killen är väldigt smart sällan han haft med polisen att göra under sina 20år+ år som kriminell o langare
Citera
2021-10-06, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Nej, det var Daniel J*vcevski som messade med Goldfinger. Goldfinger är en svensk kille.
Ahh tack för klargörande vem de va.
Denna Daniel J,är det han från krockan?eller bodde där på 2k talet?
Citera
2021-10-06, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Juden e god för 3 siffriga miljoner era åsnor vad fan fattar ni som inte har någon insyn alls ni vet inte ett skit märks det, jag har bra koll här och där. Juden är en av dom största knarklangarna genom svensk historia, punkt slut.

Juden hitt o juden ditt snälla lägg av. Det märks på FUPEN att han har kraschat rejält har dessutom ångest över förlorade laster och misslyckande mord och mycket mer. Däribland så är han skyldig en holländsk Entreprenör 400.000 euro. Han har också varit tvungen och panta sin klocka för att köpa ihop sig ny last och betala oändliga skulder till transportörer, ledargestalter. Sen ser man hur dåligt planerat allt är på dem 9 offren med knappt marginal. Och det roligaste av allt är att han ger uppdrag till Ahmad mog*rabi av alla människor på planeten istället för att hyra in en lönnmördare från forna Sovjet. Läs på Fup innan du pratar och har egna inspirationer och påhittade historier.
Senast redigerad av Konto334 2021-10-06 kl. 12:43.
Citera
2021-10-06, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konto334
Juden hitt o juden ditt snälla lägg av. Det märks på FUPEN att han har kraschat rejält har dessutom ångest över förlorade laster och misslyckande mord och mycket mer. Däribland så är han skyldig en holländsk Entreprenör 400.000 euro. Han har också varit tvungen och panta sin klocka för att köpa ihop sig ny last och betala oändliga skulder till transportörer, ledargestalter. Sen ser man hur dåligt planerat allt är på dem 9 offren med knappt marginal. Och det roligaste av allt är att han ger uppdrag till Ahmad mog*rabi av alla människor på planeten istället för att hyra in en lönnmördare från forna Sovjet. Läs på Fup innan du pratar och har egna inspirationer och påhittade historier.

Jag förstår vad du menar, hade tänkt likadant om jag inte vetat med 100% säkerhet det jag vet , dom har fuckat upp massa och kan inte förstå varför , många hämtar saker på kredit eller betalar hälften för dom slipper lägga ut sina egna pengar det är typiskt snåla människor, hans pengar ligger mest i fastigheter och hotel, killen har enorma pengar , dom förlora flera laster dom gör inte små affärer tänk alla laster dom förlorat varje last e mellan 4 miljoner till 8 miljoner kr räkna vad dom förlorat ingen tycker det är roligt förlora såna pengar och bitcoins tror han har sjuka summor där
Citera
2021-10-06, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Jag förstår vad du menar, hade tänkt likadant om jag inte vetat med 100% säkerhet det jag vet , dom har fuckat upp massa och kan inte förstå varför , många hämtar saker på kredit eller betalar hälften för dom slipper lägga ut sina egna pengar det är typiskt snåla människor, hans pengar ligger mest i fastigheter och hotel, killen har enorma pengar , dom förlora flera laster dom gör inte små affärer tänk alla laster dom förlorat varje last e mellan 4 miljoner till 8 miljoner kr räkna vad dom förlorat ingen tycker det är roligt förlora såna pengar och bitcoins tror han har sjuka summor där

Och lik förbannat är han tvungen att pantsätta sin klocka?
Citera
2021-10-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Skickade DJ till fb för att upprätthålla hans heder medans han är borta ett tag?
Jag skriver som det är. Du är bara avundsjuk på han. Han har upprättat sin heder redan så det bokstavligen smäller om det. Gå till kyrkogården i Malmö och titta ha ha ha
Citera
2021-10-06, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidlinjen18
Och lik förbannat är han tvungen att pantsätta sin klocka?
Va handla de för summor?va fick han för klockan?
Citera
2021-10-06, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Jag skriver som det är. Du är bara avundsjuk på han. Han har upprättat sin heder redan så det bokstavligen smäller om det. Gå till kyrkogården i Malmö och titta ha ha ha
Finns ingen som läst fup:en här i tråden som kan vara avundsjuk. Minst nöjda med denna fup:en måste dom vara som vill hylla dessa till Gudfadern figurer.
Citera
2021-10-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

Vet ej, refererade till inlägg från Konto334 strax ovanför
Citera
2021-10-06, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

Det förekommer i en FUP om grov narkotikabrott som DJ står åtalad för där han efter fjärde cannabis-lasten som tullen/polisen beslagtagit desperat tvingas sälja sin (Audemars piguet) klocka som är värderad till nästan en halv miljon kronor.
Vi snackar om last med flera ton cannabis per omgång.
Vad jag har förstått när jag läst FUPEN så pantas klockan till att skaffa fram pengar och köpa ihop sig en båt som ska transporteras med kokain till Sverige som också den lasten beslagtogs.
Detta gjorde han pågrund av att omständigheterna gick såpass dåligt att transportera med lastbil så att han gick vidare med att smuggla till havs.
Senast redigerad av Konto334 2021-10-06 kl. 19:04.
Citera
2021-10-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konto334
Det förekommer i en FUP om grov narkotikabrott som DJ står åtalad för där han efter fjärde cannabis-lasten som tullen/polisen beslagtagit desperat tvingas sälja sin (Audemars piguet) klocka som är värderad till nästan en halv miljon kronor.
Vi snackar om last med flera ton cannabis per omgång.
Vad jag har förstått när jag läst FUPEN så pantas klockan till att skaffa fram pengar och köpa ihop sig en båt som ska transporteras med kokain till Sverige som också den lasten beslagtogs.
Detta gjorde han pågrund av att omständigheterna gick såpass dåligt att transportera med lastbil så att han gick vidare med att smuggla till havs.

Ja det gick rätt åt helvete med lasterna jätte mycket pengar som gått upp i rök, sen har ju polisen redan beslagtagit en rolex platina som e värderat till 700 lax som han inte fått tillbaka i ett annat ärende , sen måste man förstå människorna som inte känner han har svårt och få det I sitt huvud när man läser den här fup så kan absolut ingen tro på det och det förstår jag , han har gjort bort sig nu mot slutet helt med vilsna människor inte lönt förklara till personer här för dom kommet aldrig förstå en sån sak, bara dom transporter som gick upp i rök e värda minst 20 Millar, polisen skulle aldrig skriva så mycket om honom om han inte var så stor i ekonomi och jagat han i över tio år , står stort och tydligt en av Sveriges största smuggalare inte svårt och förstå då vilka summor det handlar om men han har ingen nytta av dom pengarna nu om han får livstidsstraff killen är 38 år har inga barn heller
Citera
2021-10-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Vad exakt ska jag vara avundsjuk på? Att han är häktad och inte jag? Att hans miljarder inte kan hjälpa han ut från fängelset? Att hans enda kontakt är hans försvarare? Att han kommer bli gammal och grå hårig i sin cell?

Eller avundas jag hans pengar som inte kunde köpa ett par vanloga handskar för till sina hitmans? Han kunde inte fixa bil till sina skyttar? Eller ännu värre han hade INGA skyttar😂 vem hade han? Ahmed elmoghrabi som snodde vapen från honom.

Ja jag blie jäääättw avundsjuk och önskar jag var honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in