Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenalina23
Jag säger varken ja eller nej till de påståendet, då de av fuppen framgår att han har ett antal miljoner, sedan är de mycket möjligt att han har kapital som polisen inte hittat. Fastigheter i andras namn osv, MEN varför anlitar han då inte ordentliga hitmans från tex Balkan ist för att förlita sig på nollor som Ahmed ELM och hans gäng?
Han har fastigheter och företag som hotel och sånt, Han är I god för över 100 millar utan problem, om man tänker efter så är det egentligen inte så mycket efter alla åren Han jobbat med sin position, för typ ett antal år sen viste inte dom nya generationerna hur man jobbade utomlands och knöt kontakter, idag kan typ alla som drar till Spanien Holland knyta kontakter och göra pengar, kolla bara hur många kriminella håller sig utomlands idag som är av yngre generationer , typ alla grips i Spanien Holland förut fans inte sånt , så var det ett antal få personer med såna kontakter och alla köpte av dom stora, jag kan garantera dig att såna so Han drar in i årsinkomst 15 millar utan problem, mekk* lyckades under sin korta karriär dra in lätt 40 millar om inte mer genom hans skräm taktik alla köpte av honom , judens bror blev inte kidnappad för att dom ville fucka Han, mekk* hade redan en stor del av marknaden till och med den nya generationerna visste att han var rik dom ville åt hans pengar och inget , samtidigt viste dom han va snål så dom begärde en summa på 2 miljoner euro men tror dom fick iallafall hälften minst såg någon skrev han betala 1 miljon I lösen summa stämmer absolut inte dom hade aldrig släppt honom för den millen, enligt rykte från deras sida fick dom ut en mycket stor summa men inget vet exakt, lite konstig nog köpte folk dyra klockor bilar direkt efter kidnappningen, mekk* grabbar alltså vad mekk* fick vet ingen men han tog nog största delen, nu hade verken nai* fru eller flam* eller betul* något med det och göra endå dog dom , det som är sjukt att genom det gamla rånet som nai* och ligan var inblandad i Danmark var en av höjdarna i rånet just döds änglens bror som mekk* jobbade åt "marockanen" så dom har garanterat varit bekanta med varandra varandra därför hitta dom förmodligen flam bostad i London som hämnd för dom var kompanjoner och jobbade ihop med juden, detta fick jag från en äldre man i 50 års åldern som verkar ha riktigt bra koll och rört sig i alla kretsar,