2021-10-06, 01:45
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Juden e god för 3 siffriga miljoner era åsnor vad fan fattar ni som inte har någon insyn alls ni vet inte ett skit märks det, jag har bra koll här och där. Juden är en av dom största knarklangarna genom svensk historia, punkt slut.
Större än Jonas?
Nja sett Dani Judes EnchroChatt känns inte så smidigt å storslaget. Kanske månar om barndomsvänner, å de påkallar hämd å mordplaner mot Mekky grupperingen - och det hägrar vad ha. Gjorde mot Mio - så klantar man sig.
Varför är han ens på hotell i Malmö området med hela sin kryptoplånbok. Rum t.o.m. bokat i hans namn?
Senast redigerad av Pandalina4 2021-10-06 kl. 01:54.
Citera
2021-10-06, 01:52
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMahogney
Så, var du på rättegången idag? Eller var det någon här som var och lyssnade? Får allmänheten sitta med och lyssna?

Var inte där tyvärr. Heltid på kontoret gäller nu när Tegnell släppt alla restriktioner.

Hoppas Sydsvenskan eller annan tidning för direktrapportering några dagar i alla fall.
Vad jag minns är det runt 45 dagar kvar utspridda fram till jul.
Citera
2021-10-06, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jag säger varken ja eller nej till de påståendet, då de av fuppen framgår att han har ett antal miljoner, sedan är de mycket möjligt att han har kapital som polisen inte hittat. Fastigheter i andras namn osv, MEN varför anlitar han då inte ordentliga hitmans från tex Balkan ist för att förlita sig på nollor som Ahmed ELM och hans gäng?

Han har fastigheter och företag som hotel och sånt, Han är I god för över 100 millar utan problem, om man tänker efter så är det egentligen inte så mycket efter alla åren Han jobbat med sin position, för typ ett antal år sen viste inte dom nya generationerna hur man jobbade utomlands och knöt kontakter, idag kan typ alla som drar till Spanien Holland knyta kontakter och göra pengar, kolla bara hur många kriminella håller sig utomlands idag som är av yngre generationer , typ alla grips i Spanien Holland förut fans inte sånt , så var det ett antal få personer med såna kontakter och alla köpte av dom stora, jag kan garantera dig att såna so Han drar in i årsinkomst 15 millar utan problem, mekk* lyckades under sin korta karriär dra in lätt 40 millar om inte mer genom hans skräm taktik alla köpte av honom , judens bror blev inte kidnappad för att dom ville fucka Han, mekk* hade redan en stor del av marknaden till och med den nya generationerna visste att han var rik dom ville åt hans pengar och inget , samtidigt viste dom han va snål så dom begärde en summa på 2 miljoner euro men tror dom fick iallafall hälften minst såg någon skrev han betala 1 miljon I lösen summa stämmer absolut inte dom hade aldrig släppt honom för den millen, enligt rykte från deras sida fick dom ut en mycket stor summa men inget vet exakt, lite konstig nog köpte folk dyra klockor bilar direkt efter kidnappningen, mekk* grabbar alltså vad mekk* fick vet ingen men han tog nog största delen, nu hade verken nai* fru eller flam* eller betul* något med det och göra endå dog dom , det som är sjukt att genom det gamla rånet som nai* och ligan var inblandad i Danmark var en av höjdarna i rånet just döds änglens bror som mekk* jobbade åt "marockanen" så dom har garanterat varit bekanta med varandra varandra därför hitta dom förmodligen flam bostad i London som hämnd för dom var kompanjoner och jobbade ihop med juden, detta fick jag från en äldre man i 50 års åldern som verkar ha riktigt bra koll och rört sig i alla kretsar,
Citera
2021-10-06, 02:21
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Han har fastigheter och företag som hotel och sånt, Han är I god för över 100 millar utan problem, om man tänker efter så är det egentligen inte så mycket efter alla åren Han jobbat med sin position, för typ ett antal år sen viste inte dom nya generationerna hur man jobbade utomlands och knöt kontakter, idag kan typ alla som drar till Spanien Holland knyta kontakter och göra pengar, kolla bara hur många kriminella håller sig utomlands idag som är av yngre generationer , typ alla grips i Spanien Holland förut fans inte sånt , så var det ett antal få personer med såna kontakter och alla köpte av dom stora, jag kan garantera dig att såna so Han drar in i årsinkomst 15 millar utan problem, mekk* lyckades under sin korta karriär dra in lätt 40 millar om inte mer genom hans skräm taktik alla köpte av honom , judens bror blev inte kidnappad för att dom ville fucka Han, mekk* hade redan en stor del av marknaden till och med den nya generationerna visste att han var rik dom ville åt hans pengar och inget , samtidigt viste dom han va snål så dom begärde en summa på 2 miljoner euro men tror dom fick iallafall hälften minst såg någon skrev han betala 1 miljon I lösen summa stämmer absolut inte dom hade aldrig släppt honom för den millen, enligt rykte från deras sida fick dom ut en mycket stor summa men inget vet exakt, lite konstig nog köpte folk dyra klockor bilar direkt efter kidnappningen, mekk* grabbar alltså vad mekk* fick vet ingen men han tog nog största delen, nu hade verken nai* fru eller flam* eller betul* något med det och göra endå dog dom , det som är sjukt att genom det gamla rånet som nai* och ligan var inblandad i Danmark var en av höjdarna i rånet just döds änglens bror som mekk* jobbade åt "marockanen" så dom har garanterat varit bekanta med varandra varandra därför hitta dom förmodligen flam bostad i London som hämnd för dom var kompanjoner och jobbade ihop med juden, detta fick jag från en äldre man i 50 års åldern som verkar ha riktigt bra koll och rört sig i alla kretsar,

Flamurs syster är svensk dansk och Jugoslav. Misse B. Vart med i flera docusoper i England. Likaså hennes man Jake Hall.
De la upp saker minst 4 ggr om dagen om vart de var. Ofta med hennes bror. Inte svårt att hitta Flamur.
Mekky låg väl bakom vad jag läst mig till i olika förundersökningar.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-10-06 kl. 02:24.
Citera
2021-10-06, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Större än Jonas?
Nja sett Dani Judes EnchroChatt känns inte så smidigt å storslaget. Kanske månar om barndomsvänner, å de påkallar hämd å mordplaner mot Mekky grupperingen - och det hägrar vad ha. Gjorde mot Mio - så klantar man sig.
Varför är han ens på hotell i Malmö området med hela sin kryptoplånbok. Rum t.o.m. bokat i hans namn?

Det folk inte förstår är att juden är bra vän med Jonas
Jonas är en annan kaliber men juden är inte lång ifrån honom, jag är själv chockad hur man kan göra bort sig så här som dom gjort , tror mer droger och brudar har förstört deras hjärnceller, du såg ju juden var och slicka fitta man tappar all koncentration , synd bara att det skulle sluta så här helt jävla onödigt och förstöra allt man byggt upp i åratal på en natt , broder finnas regler inga brudar inga droger tills alla jobben e fixade speciellt när man riskerar livstidsstraff att man kan leka med sin säkerhet så är sjukt , sen kom jag på att unga personer som i 20 års åldern blivit döma i Sverige till livstidsstraff runt 70-80 talet konstigt idag att man ej får döma ut såna straff på personer under 22 år
Citera
2021-10-06, 03:49
Medlem
Vem var det som ville ha ihjäl N*bil och hans flickvän?
Citera
2021-10-06, 07:04
Medlem
Kom de fram vem Goldfinger var i encro som dj snacka med?
Citera
2021-10-06, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Kom de fram vem Goldfinger var i encro som dj snacka med?

Det var inte Juden utan en Daniel J..... kommer inte riktigt ihåg namnet men det är inte samma person men båda är väl åtalade i detta målet.
Citera
2021-10-06, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jag säger varken ja eller nej till de påståendet, då de av fuppen framgår att han har ett antal miljoner, sedan är de mycket möjligt att han har kapital som polisen inte hittat. Fastigheter i andras namn osv, MEN varför anlitar han då inte ordentliga hitmans från tex Balkan ist för att förlita sig på nollor som Ahmed ELM och hans gäng?

Undrar också varför man inte använt utländska mördare, förutom balkan så varför inte flyga hit nån från Sydamerika som hade gjort jobbet för 2 veckors semester i Europa och några tusen kronor på fickan hem.
Citera
2021-10-06, 10:45
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Kontraktet.
Vem var det som ville ha ihjäl N*bil och hans flickvän?
Am*r Mekky och hans kumpaner vad man kan förstå från FUP. Inte skrivet i sten.
Citera
2021-10-06, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Det var inte Juden utan en Daniel J..... kommer inte riktigt ihåg namnet men det är inte samma person men båda är väl åtalade i detta målet.
Ohh fan kunde nästan va säker de va en av de gamla juggarna som va Goldfinger.Dejan.
Citera
2021-10-06, 11:27
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle

Nej, det var Daniel J*vcevski som messade med Goldfinger. Goldfinger är en svensk kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in