Citat:
Ursprungligen postat av
Valtyr
Väldigt märklig olycka.
Jag har åkt där själv en väldans massa gånger, och det är som redan beskrivet en väldigt bra väg, 120, avåkningszon, vajerräcke.
Man måste antingen ha haft en EXTREM otur och föraren typ fått hjärtstopp och sen lyckats pricka ett hål i vajerräcket för att den här olyckan ens ska vara möjlig. Sannolikhet? Extremt låg. Samtidigt inträffar osannolika saker ibland.
Jag var själv inne på att en musse infiltrerat och kört över bilen medvetet. Men ju mer jag tänker på det, desto konstigare blir det.
För det var ju en polis som körde bilen! Hade det inte varit enklare att bara använda sitt tjänstevapen vid väl valt tillfälle?
Förhoppningsvis klarnar bilden av vad som hänt med tiden.
Det hoppas jag med, men troligtvis blir det inte så.
Det är svårt att inte vara konspiratorisk i en värld som styrs av globalister och vänstern. Det skulle inte förvåna mig om han togs av daga. Men troligtvis kommer vi aldrig få reda på det.
Om det är så att han blev mördad, av någon i bilen eller utomstående, så kommer man att dölja det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Börja på samnytts Instagram. De är överallt. Även i expressens kommentarsfält.
https://mobile.twitter.com/dexterkrokstedt/status/1444779263450812419
Många som firar idag.
Sjukt.
Men folk som muppen du citerade kommer ändå inte fatta vad det handlar om. Du skrev att muslimer firar, hans svar var "det måste vara Islamister". Som om muslimer inte är "islamister". Så lite koll har folk att de inte ens fattar att en muslim är islamist.
Antingen är man muslim eller så är man det inte. Antingen följer man Koranen, eller så gör man det inte - och då är man inte muslim.
Den där bilden är representativ inte bara för muslimer, utan för alla araber. Det är så de fungerar. Det är så de är.