2021-10-04, 07:36
Medlem
DeMysteriiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Undrar hur mycket skattepengar Vilks kostat svenska folket? De flesta konstnärer kan inte leva på försäljningen av det de skapar utan de lever på det allmänna som socialfall. Har man sen personskydd 24/7 i ett antal år så blir det jävligt dyrt. Nu slipper vi i alla fall den utgiften.

Det enda positiva med Vilks är att han retade upp muslimerna men i övrigt var han i mitt tycke en ointressant konstnär.

Mja, Vilks har ju inte kostat samhället några pengar. Det som har kostat är hans polisbeskydd, och det har han haft han för att människor försökt ta död på honom. Det är givetvis de människorna som kostat samhället pengar.
Citera
2021-10-04, 07:37
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Muslimerna på twitter skriver bla att de ska pissa på hans grav. Men de är kanske inte vänster.

Posta länkarna till de twittrarna här så vi alla kan gå in och ge dem var de förtjänar!
Citera
Medlem
staticages avatar
Vad är procenten för detta?

Trafikolycka vs bli halshuggen av en muslim.Jag lutar åt halshuggningen.

Skulle möjligheten finnas att Lars flugit på ratten och styrt den dit?

Lars måste ha varit trött på hur livet såg ut,fick inte träffa sin partner ens.
Citera
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Det var inte Vilks som kostade oss pengar, det var de som hotade honom.

Bra sagt!

Förstår inte de som tjafsar om att det ooomöjligt kan vara en olycka - trots att bilen enligt uppgifter körde runt 150 om inte högre - för att det finns mitträcke och det måste tyda på en självmordsmortyr bakom ratten. Jaså, så DÅ går det plötsligt att komma över mitträcket..?
Helt uppenbarligen kan man komma över mitträcket. Även personer under hot kan dö i olyckor. Ge er.
Citera
2021-10-04, 07:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rritt
Det är inte falskhet. Det är att kunna hålla två tankar i huvudet samtidigt. Det går att ta avstånd från en persons åsikter men samtidigt respektera vederbörande som yrkesperson och sörja dess frånfälle. Att inte hålla med någon är liksom inte det samma som att tycka den ska dö. För de flesta i varje fall.

Du deltar själv i skademineringen alltså. De är inte ett dugg ledsna. Tro inte för höga tankar om journalister och politiker. Falskare narcissister får du leta länge efter.

Men du är ju en typisk svenne som blint tror så väl om dina heliga myndigheter och samhällsinstitutioner. Helt bruten mentalt utan att du själv fattar det.
Citera
2021-10-04, 07:40
Medlem
En muslim som dolt att hen är på gång som martyr en längre tid väljer en obskyr trafikolycka efter att ha gått med laddar pistol bredvid offret.

Jo, det är ju sannolikt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Väldigt märklig olycka.
Jag har åkt där själv en väldans massa gånger, och det är som redan beskrivet en väldigt bra väg, 120, avåkningszon, vajerräcke.
Man måste antingen ha haft en EXTREM otur och föraren typ fått hjärtstopp och sen lyckats pricka ett hål i vajerräcket för att den här olyckan ens ska vara möjlig. Sannolikhet? Extremt låg. Samtidigt inträffar osannolika saker ibland.

Jag var själv inne på att en musse infiltrerat och kört över bilen medvetet. Men ju mer jag tänker på det, desto konstigare blir det.
För det var ju en polis som körde bilen! Hade det inte varit enklare att bara använda sitt tjänstevapen vid väl valt tillfälle?

Förhoppningsvis klarnar bilden av vad som hänt med tiden.
Klarar ett vajerräcke en skenande 4-tons bil som kommer ångande i 180 (spekulation)? Enl inlägg tidigare i tråden kördes han runt i en ”bepansrad Land Rover”, någon annan skriver att en sådan väger 4 ton och vittnesuppgifter har gjort gällande att det gått snabbt.

Bilolyckor händer. Fartdårar finns. Tänker att det är troligare att det är en polis vid ratten som är lite väl glad i att trycka hårt på gaspedalen än att det skulle vara en infiltrerande muslim…
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Posta länkarna till de twittrarna här så vi alla kan gå in och ge dem var de förtjänar!

Börja på samnytts Instagram. De är överallt. Även i expressens kommentarsfält.

https://mobile.twitter.com/dexterkrokstedt/status/1444779263450812419

Många som firar idag.
Citera
2021-10-04, 07:41
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Väldigt märklig olycka.
Jag har åkt där själv en väldans massa gånger, och det är som redan beskrivet en väldigt bra väg, 120, avåkningszon, vajerräcke.
Man måste antingen ha haft en EXTREM otur och föraren typ fått hjärtstopp och sen lyckats pricka ett hål i vajerräcket för att den här olyckan ens ska vara möjlig. Sannolikhet? Extremt låg. Samtidigt inträffar osannolika saker ibland.

Jag var själv inne på att en musse infiltrerat och kört över bilen medvetet. Men ju mer jag tänker på det, desto konstigare blir det.
För det var ju en polis som körde bilen! Hade det inte varit enklare att bara använda sitt tjänstevapen vid väl valt tillfälle?

Förhoppningsvis klarnar bilden av vad som hänt med tiden.
Det hoppas jag med, men troligtvis blir det inte så.

Det är svårt att inte vara konspiratorisk i en värld som styrs av globalister och vänstern. Det skulle inte förvåna mig om han togs av daga. Men troligtvis kommer vi aldrig få reda på det.

Om det är så att han blev mördad, av någon i bilen eller utomstående, så kommer man att dölja det.

Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Börja på samnytts Instagram. De är överallt. Även i expressens kommentarsfält.

https://mobile.twitter.com/dexterkrokstedt/status/1444779263450812419

Många som firar idag.
Sjukt.

Men folk som muppen du citerade kommer ändå inte fatta vad det handlar om. Du skrev att muslimer firar, hans svar var "det måste vara Islamister". Som om muslimer inte är "islamister". Så lite koll har folk att de inte ens fattar att en muslim är islamist.

Antingen är man muslim eller så är man det inte. Antingen följer man Koranen, eller så gör man det inte - och då är man inte muslim.

Den där bilden är representativ inte bara för muslimer, utan för alla araber. Det är så de fungerar. Det är så de är.
Senast redigerad av Bajslukt 2021-10-04 kl. 07:44.
Citera
2021-10-04, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Du deltar själv i skademineringen alltså. De är inte ett dugg ledsna. Tro inte för höga tankar om journalister och politiker. Falskare narcissister får du leta länge efter.

Men du är ju en typisk svenne som blint tror så väl om dina heliga myndigheter och samhällsinstitutioner. Helt bruten mentalt utan att du själv fattar det.

Vem är du själv?
Citera
2021-10-04, 07:43
Avslutad
Citat:
Vem är du själv?

Bruten och demoraliserad är jag förvisso själv. Men jag fattar i alla fall att jag är det.
Citera
2021-10-04, 07:43
Medlem
Citat:
Klarar ett vajerräcke en skenande 4-tons bil som kommer ångande i 180 (spekulation)? Enl inlägg tidigare i tråden kördes han runt i en ”bepansrad Land Rover”, någon annan skriver att en sådan väger 4 ton och vittnesuppgifter har gjort gällande att det gått snabbt.

Bilolyckor händer. Fartdårar finns. Tänker att det är troligare att det är en polis vid ratten som är lite väl glad i att trycka hårt på gaspedalen än att det skulle vara en infiltrerande muslim…

Det har ju tidigare skrivits om hur dåliga vajerräcken är på att stoppa tyngre bilar typ suvar o liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in