2021-10-03, 17:11
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Varför ska du skryta om det? Alla gillar inte ens stor.
Gillar man det tar man väl reda på att han har det, men om han börjar skryta då tappar man intresset.
Bara antar du att alla gillar stor som du har eller vadå. Finns tydligen många som gillar liten, så du behöver inte skryta bara för att du är nöjd.

Nej skryta är nog fel ord, är inte så att jag tar upp det själv. Men gillar ju frågan om den kommer.
Citera
2021-10-03, 17:16
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vet inte om en film behövs, din verkar ju vara riktigt stor om det du skrivit tidigare stämmer. 22x17cm. Du ligger väl i den allra högsta promillen (eller vad heter det).

Ja OCH för vissa kvinnor så har en över medel penis, hur ska jag säga, det känns bättre och faktiskt gör något. Har personligen aldrig fått orgasm utav endast ett samlag men med en kille förra året så började själva sexet faktiskt vara skönt, så självklart så önskar jag på sätt och vis att alla män hade en exakt likadan som han. Av flera skäl, det var sexigt och kändes bra. Det är väl inget fel på att vilja få ut något utav sexet? Utöver att bli slickad vilket är nice om personen vet vad den gör. Just han som hade den här för mig "idealsnoppen" var inte så bra på det, så då föredrog man nästan det ena över det andra momentet. Annars brukar det vara tvärtom, brukar vara det orala som ger en något. Så medelkukade män ska fan inte klaga utan se det från den ljusa sidan, män får alltid orgasm det får inte ens alltid vi kvinnor. Det är olika från kvinna till kvinna. Men är det någon som bitchar om det, förmodligen inte.

Är det nåt jag är stolt över så är det faktiskt den kroppsdelen, ser jäkligt bra ut i tajta jeans mm. Då är det extra kul att stöta på en kille som gillar välsvarvade fina rumpor, fick en del komplimanger av en viss person bla om det.

Tråkigt att du inte kommit under vanligt samlag, vet att det kan vara väldigt olika bland kvinnor. Brukar kunna lösa sig om man haft sex under en tid och lärt sig varandras kroppar. Försöker alltid få kvinnan att komma först om det är möjligt, är så härligt när det spänner runt kuken och man ser njutningen.

Det ska du vara stolt över, finns inget härligare än en fin kvinnorumpa!
Citera
2021-10-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mundur
Nej skryta är nog fel ord, är inte så att jag tar upp det själv. Men gillar ju frågan om den kommer.

Det är ju nackdelen med er, att ni tror att det enda som krävs är eran 19cm och så ska man bli intresserad, möjligtvis att det funkar på någon oseriös, men skulle inte bli intresserad bara för att ni har stor, som ni skryter om dessutom.

Antagligen hade S rätt om att de med xstor är oseriös.
Citera
2021-10-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det är ju nackdelen med er, att ni tror att det enda som krävs är eran 19cm och så ska man bli intresserad, möjligtvis att det funkar på någon oseriös, men skulle inte bli intresserad bara för att ni har stor, som ni skryter om dessutom.

Antagligen hade S rätt om att de med xstor är oseriös.

Fan jag lider med dig stackare om du både ska hitta en vettig kille och även att han är ordentlig utrustad, Det kan fan inte va nån lätt match alltså 😅
Citera
2021-10-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Fan jag lider med dig stackare om du både ska hitta en vettig kille och även att han är ordentlig utrustad, Det kan fan inte va nån lätt match alltså 😅

Nej.

Kollar man statistik så föredrar de flesta 16cm.
Förmodligen för att 16 är stor och bra, och dom brukar inte få för sig saker som de med xstor. Sen är det dessutom många som inte ens gillar xstor.

16 måste nog vara bästa storleken.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-04 kl. 01:15.
Citera
2021-10-04, 09:39
Medlem
Aah ja porrskoadade småtjejer som tror att stora kukar är meningen med livet mn mans kuk är över arton centimeter och tjock men det var inget jag tänkte på att den var innan jag läste den här tråden och jag märkte inte någon skillnad på den eller på snoppar av andra storlekar jag haft i mina dagar särskilt när jag bodde i USA på 80-talet kom jag i kontakt med många olika snoppar och oavsett storlek så var det inget jag märkte av vid under sexakten så det sitter enbart i huvudet på dessa porrskadade småluder som egentligen inte skulle se eller kännda skillnaden på en snopp på 13, 15 eller tjugo centimeter om det var mörkt i rummet.
Citera
2021-10-04, 22:52
Avslutad
Underdriver man mäns penisstorlek? När jag var i 15-års åldern så hade vi ett gäng kompisar som jämförde snoppstorlekar i den åldern och mina kompisar låg på mellan 16-19cm. Och det var vanliga svenska pojkar precis som mig, som dock hade betydligt mindre. Jag var den enda som hade under 16cm.

Jag tror medel är längre än vad statistiken säger.
Citera
2021-10-04, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbsel
Underdriver man mäns penisstorlek? När jag var i 15-års åldern så hade vi ett gäng kompisar som jämförde snoppstorlekar i den åldern och mina kompisar låg på mellan 16-19cm. Och det var vanliga svenska pojkar precis som mig, som dock hade betydligt mindre. Jag var den enda som hade under 16cm.

Jag tror medel är längre än vad statistiken säger.

Varför visar då varje undersökning som görs att det inte är så? Du måste i så fall påvisa ett betydande metodfel hos samtliga seriösa mätningar som gjorts de senaste tjugo åren (säkert ännu längre tillbaka).

- Dina vänner kanske mätte från sidan. Från sidan är min 16 eller nåt, snarare än 14.
- Var det någon vän som inte deltog? Personer med större kukar är mer benägna att offentliggöra dem, precis som här på Flashback (där alla ligger 5+ cm över snittet).
Citera
2021-10-05, 13:18
Medlem
Har läst att enligt statistiken är 16cm är perfekt storlek, och de flesta tycker att 18+ är för stor.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-05 kl. 13:26.
Citera
2021-10-05, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mundur
En stor fin kuk

Nja det håller jag inte med om. En stor är inte speciellt fin. En liten är ju lite gullig iallafall, men tyvärr inte nå bra.
Senast redigerad av Jendy 2021-10-05 kl. 13:51.
Citera
2021-10-05, 14:06
Medlem
swebarbs avatar
Jendy du är verkligen galen i snoppar, har du ingen o suga eller? stackare jäkla tjat om storlek hit o dit fattar inte hur folk orkar. vet inte vad min är ? 18-19 kanske? spela roll ändå ingen som vill ha mig.. i mitt nästa liv vill jag födas som en tjej med stora tuttar.
Citera
2021-10-05, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Jendy du är verkligen galen i snoppar, har du ingen o suga eller? stackare jäkla tjat om storlek hit o dit fattar inte hur folk orkar. vet inte vad min är ? 18-19 kanske? spela roll ändå ingen som vill ha mig.. i mitt nästa liv vill jag födas som en tjej med stora tuttar.

Snurre skrev att alla incels hade liten.
Men det verkar alltså finnas en del med xstor 😋
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in