Citat:
Ursprungligen postat av
Mundur
Haha ja.. Varför ska inte kvinnor få ha preferenser? Så härligt med er kvinnor som går igång på stor kuk! (Extra plus att verkligen gilla att suga på stor)

Någon enstaka incel här har inte riktigt alla hästar hemma så hen har nog större problem än sin 8,5 cm grej. Det är lite märkligt att det alltid blir några bittra figurer i de här trådarna som tar så illa vid sig. Vad de inte verkar förstå är att alla väljer/väljer bort en ev partner på många olika nivåer, vissa gillar brunetter, andra blondiner, en del tittar på längd på personen, lön, jobb, utbildning, den typ av personlighet man gillar, kroppstyp etc. Det är så många parametrar som folk sorterar bort det motsatta könet på, både män och kvinnor, men det här med penisstorlek verkar dock så känsligt för några att de måste hoppa på andra. Fast sådana typer är inte riktigt friska i skallen, ljuset är tänt men ingen är hemma. Så länge man inte sårar någon man känner irl med att neka dem och låta dem veta att det är för att snoppen inte duger så kan vi kvinnor gott få diskutera ämnet på nätet anonymt. Och få vara ärliga, jag tänker inte ljuga för att smeka någons ego på nätet, dock kan jag visa förståelse och sympati om den andra är en trevlig person. Var annars kan man prata om sånt? Inte på jobbet iaf.

Det finns enstaka killar som bara älskar det här ämnet, och själva tar upp det, fast de brukar då vara välutrustade och stolta över vad de har och därmed vilja skryta lite. Själv är man eg inte såå sexintresserad, det har gått i perioder. (En orgasm fixar jag bäst på egen hand om jag så vill.)
Sen finns det uppenbarligen kvinnor som gillar medelstorlek så det finns inte ens något problem, bara det att deras ego tar väl lite stryk av att få höra att inte alla skulle vara intresserade. De enstaka bitterkukarna som sitter och bitchar/är otrevliga får väl välja de kvinnor som föredrar deras size (och personlighet). Sedan väljer man såklart en partner efter många andra parametrar, själv träffar man tex någon som eg inte passar in på mina preferenser där men det går kanske ändå då den här mannen betyder ganska mycket för mig och han är bra på andra plan. Så att välja bort honom pga några cm det vill man inte göra, dock återstår att se huruvida man är sexuellt kompatibla i övrigt också.