2021-09-29, 18:01
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Precis. Tror inte du har stor

Jo jag har ganska stor.
Citera
2021-09-29, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Undrar hur det fungerar i tex Sydkorea där medel är runt den storleken.

Jag vet inte.

Men att 13 som är liten skulle vara på gränsen har jag svårt att tro. Det är bara kolla statistik vad för storlek de flesta föredrar, och det är över medel, så de flesta vill ha stor om de fick välja.
Senast redigerad av Jendy 2021-09-29 kl. 23:52.
Citera
2021-09-30, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Där är fittstorleken förmodligen mer anpassad till utbudet av kukar...
Det funkar inte så Nedo.
MEN det är väl därför svenska gubbar är så pop i Thailand. Jättekukar för thaikvinnorna och ladyboysen.....
Senast redigerad av --cory 2021-09-30 kl. 13:01.
Citera
2021-09-30, 14:01
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Det funkar inte så Nedo.
MEN det är väl därför svenska gubbar är så pop i Thailand. Jättekukar för thaikvinnorna och ladyboysen.....

Det du säger är ju att det är så det funkar..
Vad jag menar är att asiater, vad det verkar har mindre könsorgan oavsett det sitter på män eller kvinnor..
Citera
2021-09-30, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Det du säger är ju att det är så det funkar..
Vad jag menar är att asiater, vad det verkar har mindre könsorgan oavsett det sitter på män eller kvinnor..
Asiater är en intressant ras över huvud taget. Det finns en vanlig blodsjukdom bland asiater som gör att de har för lite röda blodkroppar. Det har evolutionen hjälpt dem med för att det finns så många farliga parasiter i djungeln.
Kanske det var för många ormar som bet I asiaternas kukar i djungeln så att evolutionen hjälpte de asiatiska männen lite på traven.
Citera
2021-10-01, 13:59
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Herregud, hur jävla bitter är du egentligen människan ovan?

Haha ja.. Varför ska inte kvinnor få ha preferenser? Så härligt med er kvinnor som går igång på stor kuk! (Extra plus att verkligen gilla att suga på stor)
Citera
2021-10-01, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mundur
Haha ja.. Varför ska inte kvinnor få ha preferenser? Så härligt med er kvinnor som går igång på stor kuk!

Det är en bra fråga, men man får tydligen inte det.

Det är väldigt nice med stor iallafall 🤫
Citera
2021-10-02, 13:39
Medlem
Citat:
Haha ja.. Varför ska inte kvinnor få ha preferenser? Så härligt med er kvinnor som går igång på stor kuk! (Extra plus att verkligen gilla att suga på stor)

Någon enstaka incel här har inte riktigt alla hästar hemma så hen har nog större problem än sin 8,5 cm grej. Det är lite märkligt att det alltid blir några bittra figurer i de här trådarna som tar så illa vid sig. Vad de inte verkar förstå är att alla väljer/väljer bort en ev partner på många olika nivåer, vissa gillar brunetter, andra blondiner, en del tittar på längd på personen, lön, jobb, utbildning, den typ av personlighet man gillar, kroppstyp etc. Det är så många parametrar som folk sorterar bort det motsatta könet på, både män och kvinnor, men det här med penisstorlek verkar dock så känsligt för några att de måste hoppa på andra. Fast sådana typer är inte riktigt friska i skallen, ljuset är tänt men ingen är hemma. Så länge man inte sårar någon man känner irl med att neka dem och låta dem veta att det är för att snoppen inte duger så kan vi kvinnor gott få diskutera ämnet på nätet anonymt. Och få vara ärliga, jag tänker inte ljuga för att smeka någons ego på nätet, dock kan jag visa förståelse och sympati om den andra är en trevlig person. Var annars kan man prata om sånt? Inte på jobbet iaf. Det finns enstaka killar som bara älskar det här ämnet, och själva tar upp det, fast de brukar då vara välutrustade och stolta över vad de har och därmed vilja skryta lite. Själv är man eg inte såå sexintresserad, det har gått i perioder. (En orgasm fixar jag bäst på egen hand om jag så vill.)

Sen finns det uppenbarligen kvinnor som gillar medelstorlek så det finns inte ens något problem, bara det att deras ego tar väl lite stryk av att få höra att inte alla skulle vara intresserade. De enstaka bitterkukarna som sitter och bitchar/är otrevliga får väl välja de kvinnor som föredrar deras size (och personlighet). Sedan väljer man såklart en partner efter många andra parametrar, själv träffar man tex någon som eg inte passar in på mina preferenser där men det går kanske ändå då den här mannen betyder ganska mycket för mig och han är bra på andra plan. Så att välja bort honom pga några cm det vill man inte göra, dock återstår att se huruvida man är sexuellt kompatibla i övrigt också.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-02 kl. 14:33.
Citera
2021-10-02, 20:06
Medlem
Citat:
Själv är man eg inte såå sexintresserad, det har gått i perioder.

Det var inte jag heller när jag bara hade testat liten. Bara tanken av en liten får mig att tappa all lust, så jag är hellre utan då.

Jag vet många fler som inte heller tycker det är bra med liten, men det är väl klart dom inte går runt och säger det, det gör ju inte vi heller, men som du säger här diskutera man fritt och tänker inte sitta och hitta på att det är bra eller tillräckligt med en liten då jag inte tycker det.

Tur för mig iallafall att dom med stor gillar att berätta om det, så man får reda på det tidigt ☺️
Citera
2021-10-02, 23:38
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Någon enstaka incel här har inte riktigt alla hästar hemma så hen har nog större problem än sin 8,5 cm grej. Det är lite märkligt att det alltid blir några bittra figurer i de här trådarna som tar så illa vid sig. Vad de inte verkar förstå är att alla väljer/väljer bort en ev partner på många olika nivåer, vissa gillar brunetter, andra blondiner, en del tittar på längd på personen, lön, jobb, utbildning, den typ av personlighet man gillar, kroppstyp etc. Det är så många parametrar som folk sorterar bort det motsatta könet på, både män och kvinnor, men det här med penisstorlek verkar dock så känsligt för några att de måste hoppa på andra. Fast sådana typer är inte riktigt friska i skallen, ljuset är tänt men ingen är hemma. Så länge man inte sårar någon man känner irl med att neka dem och låta dem veta att det är för att snoppen inte duger så kan vi kvinnor gott få diskutera ämnet på nätet anonymt. Och få vara ärliga, jag tänker inte ljuga för att smeka någons ego på nätet, dock kan jag visa förståelse och sympati om den andra är en trevlig person. Var annars kan man prata om sånt? Inte på jobbet iaf. Det finns enstaka killar som bara älskar det här ämnet, och själva tar upp det, fast de brukar då vara välutrustade och stolta över vad de har och därmed vilja skryta lite. Själv är man eg inte såå sexintresserad, det har gått i perioder. (En orgasm fixar jag bäst på egen hand om jag så vill.)

Sen finns det uppenbarligen kvinnor som gillar medelstorlek så det finns inte ens något problem, bara det att deras ego tar väl lite stryk av att få höra att inte alla skulle vara intresserade. De enstaka bitterkukarna som sitter och bitchar/är otrevliga får väl välja de kvinnor som föredrar deras size (och personlighet). Sedan väljer man såklart en partner efter många andra parametrar, själv träffar man tex någon som eg inte passar in på mina preferenser där men det går kanske ändå då den här mannen betyder ganska mycket för mig och han är bra på andra plan. Så att välja bort honom pga några cm det vill man inte göra, dock återstår att se huruvida man är sexuellt kompatibla i övrigt också.

Håller helt med! Är ju så mycket som avgör vem man är attraherad av. Kan relatera till rumpor där jag som man gillar en viss typ av rumpa. Är ju inget som helt avgör om jag gillar en kvinna men man kan ju föredra något (likt stor fin kuk för er) Känner mig också träffad, jag har en stor kuk och älskar att visa upp den och även skryta.
Senast redigerad av Mundur 2021-10-02 kl. 23:40.
Citera
2021-10-03, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Om jag laddar upp en film, kan damerna i traden bedomma om min snurrespratt ar liten eller ok?

Vet inte om en film behövs, din verkar ju vara riktigt stor om det du skrivit tidigare stämmer. 22x17cm. Du ligger väl i den allra högsta promillen (eller vad heter det).

Citat:
Håller helt med! Är ju så mycket som avgör vem man är attraherad av. Kan relatera till rumpor där jag som man gillar en viss typ av rumpa. Är ju inget som helt avgör om jag gillar en kvinna men man kan ju föredra något (likt stor fin kuk för er) Känner mig också träffad, jag har en stor kuk och älskar att visa upp den och även skryta.

Ja OCH för vissa kvinnor så har en över medel penis, hur ska jag säga, det känns bättre och faktiskt gör något. Har personligen aldrig fått orgasm utav endast ett samlag men med en kille förra året så började själva sexet faktiskt vara skönt, så självklart så önskar jag på sätt och vis att alla män hade en exakt likadan som han. Av flera skäl, det var sexigt och kändes bra. Det är väl inget fel på att vilja få ut något utav sexet? Utöver att bli slickad vilket är nice om personen vet vad den gör. Just han som hade den här för mig "idealsnoppen" var inte så bra på det, så då föredrog man nästan det ena över det andra momentet. Annars brukar det vara tvärtom, brukar vara det orala som ger en något. Så medelkukade män ska fan inte klaga utan se det från den ljusa sidan, män får alltid orgasm det får inte ens alltid vi kvinnor. Det är olika från kvinna till kvinna. Men är det någon som bitchar om det, förmodligen inte.

Är det nåt jag är stolt över så är det faktiskt den kroppsdelen, ser jäkligt bra ut i tajta jeans mm. Då är det extra kul att stöta på en kille som gillar välsvarvade fina rumpor, fick en del komplimanger av en viss person bla om det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-10-03 kl. 02:51.
Citera
2021-10-03, 16:56
Medlem
Citat:
Känner mig också träffad, jag har en stor kuk och älskar att visa upp den och även skryta.

Varför ska du skryta om det? Alla gillar inte ens stor.
Gillar man det tar man väl reda på att han har det, men om han börjar skryta då tappar man intresset.
Bara antar du att alla gillar stor som du har eller vadå. Finns tydligen många som gillar liten, så du behöver inte skryta bara för att du är nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in