2021-10-03, 11:10
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Rubenson är gift med man, men det var ju Efva Attling också en gång i tiden.

Hanna Bennison, ovanligt kort med sina 1,52 m. Sexualitet framgår inte.

Skulle inte förvåna om Kosse m.fl. kommer ut som minst bisexuella i framtiden.
Ja. Det är inte ovanligt bland kvinnor speciellt. Kajsa Bergqvist har varit gift med en man. Anja Pärson hade pojkvän osv. Men nu vågar dom leva ut som hellesbiska.

Kosse har väl alltid ansetts som hetro..men jag har aldrig sett något som tyder på det heller. Aldrig hört eller sett om någon pojkvän tex.

1.52 motsvarar väl typ 1.65 för herrar. Finns några sådana små lirare genon åren.
Senast redigerad av Steff83 2021-10-03 kl. 11:55.
Citera
2021-10-03, 14:17
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja. Det är inte ovanligt bland kvinnor speciellt. Kajsa Bergqvist har varit gift med en man. Anja Pärson hade pojkvän osv. Men nu vågar dom leva ut som hellesbiska.

Kosse har väl alltid ansetts som hetro..men jag har aldrig sett något som tyder på det heller. Aldrig hört eller sett om någon pojkvän tex.

1.52 motsvarar väl typ 1.65 för herrar. Finns några sådana små lirare genon åren.
Rui Barros, som har spelat i bland annat Porto, Juventus, Monaco och Marseille, är bara 159 cm. Han jobbar numera för Porto.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Rui_Barros

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rui_Barros
Citera
2021-10-03, 14:26
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizophrenia
Rui Barros, som har spelat i bland annat Porto, Juventus, Monaco och Marseille, är bara 159 cm. Han jobbar numera för Porto.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Rui_Barros

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rui_Barros
Ja. Honom minns man ju. Visste inte att han var så kort. Måste ju varit något sorts rekord. Insigne och nån italienare till är väl närmast vad jag känner till idag. Iaf på så hög nivå. Men imponerande.
Senast redigerad av Steff83 2021-10-03 kl. 14:30.
Citera
2021-10-03, 14:43
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Maradona var 1.65.

Men 1.52 får väl anses vara väldigt kort även för en kvinna då deras medellängd ligger på 167,7.

Men nu har vi väl gått OT, dock var det mitt fel.
Senast redigerad av Pecka- 2021-10-03 kl. 15:13.
Citera
2021-10-03, 15:09
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Maradona var 1.65.

Men 1.52 får väl anses vara väldigt kort även för en kvinna då deras medellängd ligger på 167,7.

Men nu har vi väl gått OT, dock var det var mitt fel.
Ja. På samma sätt som 1.65 är för män. Internationellt är ju medellängden dessutom ännu kortare.

Men poängen var att motsvarande längd inte är superovanlig inom fotbollen och det finns en hel spelare med längden.

OT, ja
Citera
2021-10-03, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Cedergren
Ytterligare lesbiska fotbollsdamer...:
  • Jessica Landström (kanske sexigaste flatan av alla svenska damfotbollsspelare historiskt)
  • Nilla Fischer
  • Lisa Dahlkvist
  • Elin Rubensson?...
  • Linda Sembrant?...
  • Hanna Bennison (känns som flickvän passar bättre än...)
  • Kosovare Asllani (en garderob öppnas nog om ett par år...)
  • Stina Blackstenius (garderobsämne...)
  • Fridolina Rolfö (pojkvän tydligen...)
  • Pia Sundhage (kommentar överflödig)

Stina är hetero tillsammans med en Philip

Kosovare måste väl bara var hetero va??? kan inte tänka mig henne som flata
Citera
2021-10-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Cedergren
Ytterligare lesbiska fotbollsdamer...:
  • Jessica Landström (kanske sexigaste flatan av alla svenska damfotbollsspelare historiskt)
  • Nilla Fischer
  • Lisa Dahlkvist
  • Elin Rubensson?...
  • Linda Sembrant?...
  • Hanna Bennison (känns som flickvän passar bättre än...)
  • Kosovare Asllani (en garderob öppnas nog om ett par år...)
  • Stina Blackstenius (garderobsämne...)
  • Fridolina Rolfö (pojkvän tydligen...)
  • Pia Sundhage (kommentar överflödig)

Seriöst, om du inte har nån koll, varför häva ur sig nåt alls? Fischer, Dahlkvist och Sundhage har ju för fan varit öppet lesbiska i åratal och omnämnts långt tidigare i tråden. Rubensson är gift med barn, Rolfö har varit ihop med sin pojkvän i jag vet inte hur många år nu, de få gånger Asllani har uttalat sig om partner har det handlat om pojkvän, Blacken är sambo med sin pojkvän sen hon gick till Göteborg/Häcken, Sembrant tror jag är singel numera, men det har varit pojkvän som gällt tidigare. Bennison vet jag inte, men med tanke på hur bra dina andra gissningar var så är det väl nästan givet att hon också är straight.
Citera
2021-10-03, 18:30
Medlem
En i landslaget lyckades väl få nakenbilder spridda för nåt år sedan
Citera
2021-10-03, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Kosovare måste väl bara var hetero va??? kan inte tänka mig henne som flata

Skulle inte förvåna mig om hon åtminstone provat att lapa trumpet någon gång. Hon är ju omgiven av flator i sitt yrke, så det är ju inte som att inspiration och möjligheter har saknats. Men hon ger inte något speciellt homosexuellt intryck, nej. Framtiden får utvisa.
Senast redigerad av Pecka- 2021-10-03 kl. 19:44.
Citera
2021-10-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Har sagts i massor av år, men INGEN har någonsin kunnat bevisa det i form av en endaste liten bild eller uttalande. Vilket genast får mig att tänka på Lotta Schelin, som alla vet är lebb sedan åratal tillbaka, som idag även är gift med en kvinna, trots detta kommer hon fortfarande inte ut från garderoben av någon anledning. Visst kan jag köpa att anledningen till detta är att hon vill ha sitt privatliv ifred till skillnad från alla idioter idag som lever sina liv genom sociala medier. Respekt till Lotta om det är av den anledningen hon håller käft om sitt privatliv!

Misstänker starkt att Asllani är i ungefär samma situation. Vilket innebär att även hon troligtvis spelar på fel planhalva.
Asllani är ju muslim från Kosovo.Balkan I allmänhet e 50 år bakom..99% av alla homosexuella är deep in the closet pga familjen
Citera
2021-10-18, 10:13
Medlem
Citat:
Skulle inte förvåna mig om hon åtminstone provat att lapa trumpet någon gång. Hon är ju omgiven av flator i sitt yrke, så det är ju inte som att inspiration och möjligheter har saknats. Men hon ger inte något speciellt homosexuellt intryck, nej. Framtiden får utvisa.

Jag tycker inte det finns homosexuellt intryck ,finns bara fördomar

men som sagt tidigare,Kosovare är muslim från Balkan,de är inte lika bakåt som mellanöstern muslimer men Balkan i allmänhet är ju 50 år efter Sverige vad gäller synen på homosexualitet.

VI hade ju kraveller o våldsamma protester mot gay pride i serbien,där fanns tom döda...o kyrkan gick ut o öppet stödde dessa huliganer.Detta är då kristna serber...muslimer är ännu mer konservativa
Citera
2021-10-18, 19:51
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
Jag tycker inte det finns homosexuellt intryck ,finns bara fördomar

Så du tycker inte att manhaftiga kvinnor som Nilla Fischer ger ett homosexuellt intryck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in