2021-10-03, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Han var inte så där jätepoppis på truckstopp efter den gången han ställde sig på borden och pissade rätt ut. Alla som jobbade där tyckte inte det var särskilt kul nej. Sett tjejer bara vända ryggen mot honom när han går runt så att... Särskilt dom yngre tjejerna.

Folket på hissningen blir på riktigt rabiata och går i gång bara man hintar om den personen på något sätt.

när jag var i svängen så träffade jag en kille D-l som verkade vara ytterst ödmjuk och så där... bajsäcklet och en polare till honom drog runt i Kungsbacka och dom var ute någonstans och misshandlade D-L och bara lämnade honom mitt i vintern utomhus.

Någon kan nog rota fram Domen... för äckelbajsarn är dömd.
Numera ska han enligt hörsägen tracka någon på Herkullesgatan genom att gå dit och lägga bajs runt någons bostad och det ska ha pågått i åratal.

han ska även ha misshandlat en hantverkare som bara skulle göra ett litet jobb utanför han förra bostad i ett garage. Det sak också vara orsaken till varför han flyttade, han blev vräkt.

Nä det där är ingen pajas som bara gör lite roliga grejer för att vara rolig, han är knäpp och det är på riktigt.

Vad jag vet så har han suttit på psyket. Innan dess hade han tydligen vårdnaden någon gång runt millenieskiftet. När exakt vet ej. Att han inte har åkt på mer stryk är väl för att ingen vill ta i äcklet.
Citera
2021-10-03, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forestjump
Vad jag vet så har han suttit på psyket. Innan dess hade han tydligen vårdnaden någon gång runt millenieskiftet. När exakt vet ej. Att han inte har åkt på mer stryk är väl för att ingen vill ta i äcklet.

Asså han är inte den minsta killen tyvärr. Något längre än medelsnittet och inte värst tunn heller. gissar att kan snittar 90 kilo däråt och är längre än mig.

Psykiskt hälsa har jag inte hört så mycket om. man glömmer mycket under dom här åren och den gubben är knappast mitt intresse heller. dottern har han fått vara med för det har jag sett själv då han och dottern själva vart ute och gått ´såg som senast då dottern kanske var typ åtta år eller runt där...

Men inte en gång efter det. tro fan på det med den bostad han håller sig med och dom flickvännerna han håller sig med, på knappt 17 år åldern. Nu borde hon vara i myndig ålder förmodligen. Noll koll på vad dom gör och hade aldrig sagt något heller då jag hoppas att dottern växer upp till en fin och mer normal människa än vad han är. Jag hoppas det gått bra för henne och att hon fått en fin uppväxt och gör något fint av sitt liv.

Nä jag förstår inte heller hur fan någon tjej kan vilja vara med en gubbe som knappt har något ens riktig fast bostad, och har äckel som främsta intresse. ett tag så var det ju väldigt sockersöta unga tjejer som drällde runt där, jag fattar ingenting. Vilken loser som helst kan en tjej ha det mycket tryggare och bättre med ta vilken radon gubbe som helst.
Citera
2021-10-03, 14:08
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Tro det eller ej men denne onkel hade iaf förr en förmåga att skaffa lärlingar. Dock verkade han ha nya varje gång så det går att anta att han psykologiskt påverkar folk starkt tills de får en chans att sticka haha. Såg han första gången på 80-talet och han hade enligt en klasskamrat till han pissat en tjej i ansiktet när hon däckat under ett bord. Killen har alltid äcklat sig redan i grundskolan med tex att dricka upp mjölken för att sedan spy upp den och sedan upprepa processen.
Såg han på kårhuset i slutet av 90 på någon efterfest med en vacker dam, helt normal lugn och sansad. Några timmar senare låg han på golvet på rygg med neddragna byxor och visade röven för alla. Han hade runkat i ett drinkglas och hällde ut det på roulettebordet.
Ja, han har ju alltid haft sin lärlingar. Piss-Johan och allt vad de nu hette. Sedan så var ju själva fenomenet Bajsmannen Onkel och Sundsvalls-Kristoffer, de två såg exakt likadana ut och det var att de båda kunde svina på olika festivalen och vara Bajsmannen.

Citat:
Myt? Allt du någonsin hört är antagligen sant. Har själv sett en del och kompisar ännu mer. Killen gjorde en stagedive rakt in i ett tält på swedenrock och ett vilt slagsmål utbröt. Iom att killarna han hoppa in hos inte var helt lagliga så lugnade det hela ner sig med handskakning osv.
När en av dessa senare ska sove upptäcker han en fet dreadlock i tältet. Det där måste ha gjort jävligt ont men onkel verkade mest lycklig att ha fått nya vänner. De bestämde sig allihop för att fylla en hink med skit och sen måla tält.
Mitt tält låg väldigt nära så jag missade ingen info där.
Killen tycker det är kul att springa på bajamajorna och låsa upp och skaka. Det jävligaste är varför så många tjejer flockas runt honom.

Ja, klart att det mesta är faktiskt sant. Men man brukar ju säga myten och visst finns det en myt om Bajsmannen, de flesta känner till honom och han är som Jultomten eller Big Foot. Så detb skulle vara intressant att allt skulle avhandlas i en eventuell dokumentär, vilket Onkel verkligen skulle behöva.

Att han tål stryk är ju också rätt känt. Han har ju tydligen fått en del smällar som han tydligen har uppskattat.

Citat:
Har aldrig fattat hur ett sådant äckel lyckas. Han är väldigt vältalig ska dock tilläggas. Han pratar väldigt tydligt.

Han har oftast fått tag på rätt fina tjejer. Men det är inte så ovanligt, jag känner andra killar som nästan är lika vidriga som Onkel och de har också oftast rätt fina tjejer i släptåg. Det är väl lite revolt mot föräldrarna kanske att bli ihop med den värste äckligaste.
Citera
2021-10-03, 14:09
Bannlyst
Lever bajsmannen idag? Finns det någon relativt ny bild på honom?
Citera
2021-10-03, 14:11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbkuk20000
Jadå han lever. Här är en bild på honom från 2019.
http://media.johnnybode.com/2019/01/DSCN6872.jpg
Citera
2021-10-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbkuk20000

Han kletade nyligen på tysklandsbåten iaf.
Citera
2021-10-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, han har ju alltid haft sin lärlingar. Piss-Johan och allt vad de nu hette. Sedan så var ju själva fenomenet Bajsmannen Onkel och Sundsvalls-Kristoffer, de två såg exakt likadana ut och det var att de båda kunde svina på olika festivalen och vara Bajsmannen.

Ja, klart att det mesta är faktiskt sant. Men man brukar ju säga myten och visst finns det en myt om Bajsmannen, de flesta känner till honom och han är som Jultomten eller Big Foot. Så detb skulle vara intressant att allt skulle avhandlas i en eventuell dokumentär, vilket Onkel verkligen skulle behöva.

Att han tål stryk är ju också rätt känt. Han har ju tydligen fått en del smällar som han tydligen har uppskattat.

Han har oftast fått tag på rätt fina tjejer. Men det är inte så ovanligt, jag känner andra killar som nästan är lika vidriga som Onkel och de har också oftast rätt fina tjejer i släptåg. Det är väl lite revolt mot föräldrarna kanske att bli ihop med den värste äckligaste.

Jag vet mycket väl hur han ser ut och skulle inte blanda ihop han med någon som är lik.

Såg han slänga sig över en solstol med ryggen före mellan ett par som hade det bra. Det borde gjort ont men han ville sen bara visa hur händig han är. Han satte sig ogenerat mellan dem och började laga en manglad solstol. Hans humor är inte helt normal.
Citera
2021-10-03, 14:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Jag vet mycket väl hur han ser ut och skulle inte blanda ihop han med någon som är lik.

Såg han slänga sig över en solstol med ryggen före mellan ett par som hade det bra. Det borde gjort ont men han ville sen bara visa hur händig han är. Han satte sig ogenerat mellan dem och började laga en manglad solstol. Hans humor är inte helt normal.

Enligt han själv så var det så att de så så lika ut och att Kristoffer kunde vara och svina på Roskildefestivalen (knarkfestival enligt Onkel som han ej vill gå på). Och tanken med Bajsmannen var att det var två. Sedan vet jag inte hur den här Kristoffer ser/såg ut. Men han hade väl dreadlocks gissar jag.
Citera
2021-10-03, 14:33
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Haha lyckades han fixa stolen? Han humor är väl kanske lite mer extrem än andras. Det som är så fascinerade med honom är at han är 50 år och fortfarande håller på och svinar och ser likadan ut nu som han gjorde som tonåring. Kan tänka att de andra som var han polare förr i tiden har vuxit upp och skaffat sig familj och en vanligt arbete.
Citera
2021-10-03, 15:02
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Asså han är inte den minsta killen tyvärr. Något längre än medelsnittet och inte värst tunn heller. gissar att kan snittar 90 kilo däråt och är längre än mig.

Psykiskt hälsa har jag inte hört så mycket om. man glömmer mycket under dom här åren och den gubben är knappast mitt intresse heller. dottern har han fått vara med för det har jag sett själv då han och dottern själva vart ute och gått ´såg som senast då dottern kanske var typ åtta år eller runt där...

Men inte en gång efter det. tro fan på det med den bostad han håller sig med och dom flickvännerna han håller sig med, på knappt 17 år åldern. Nu borde hon vara i myndig ålder förmodligen. Noll koll på vad dom gör och hade aldrig sagt något heller då jag hoppas att dottern växer upp till en fin och mer normal människa än vad han är. Jag hoppas det gått bra för henne och att hon fått en fin uppväxt och gör något fint av sitt liv.

Nä jag förstår inte heller hur fan någon tjej kan vilja vara med en gubbe som knappt har något ens riktig fast bostad, och har äckel som främsta intresse. ett tag så var det ju väldigt sockersöta unga tjejer som drällde runt där, jag fattar ingenting. Vilken loser som helst kan en tjej ha det mycket tryggare och bättre med ta vilken radon gubbe som helst.

Han bar sin dotter i en plastpåse när hon var ett spädbarn. Dottern tror jag inte har så mycket kontakt med sin fader, kan nog förstå det. Hon är väl i 30-års ålder nu.

Att han får fina tjejer eller tjejer ö.h.t är väl det klassiska att de vill reta sina föräldrar och göra revolt. Känner många tjejer som blivit ihop med pundare och liknande bara för att reta upp sina föräldrar, och i värsta fall har de blivit gravida och allt vad det innebär.
Citera
2021-10-03, 15:04
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jadå han lever. Här är en bild på honom från 2019.
http://media.johnnybode.com/2019/01/DSCN6872.jpg

Föresten vilken snygg tröja han hade.
What Would GG Do?
https://deathbyparty.com/wp-content/...lin-boy041.jpg

Han vet nog precis vad GG Allin skulle ha gjort.
Citera
2021-10-03, 15:13
Bannlyst
Citat:
Han kletade nyligen på tysklandsbåten iaf.

Finns det bilder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in