Citat:
Ursprungligen postat av
Forestjump
Myt? Allt du någonsin hört är antagligen sant. Har själv sett en del och kompisar ännu mer. Killen gjorde en stagedive rakt in i ett tält på swedenrock och ett vilt slagsmål utbröt. Iom att killarna han hoppa in hos inte var helt lagliga så lugnade det hela ner sig med handskakning osv.
När en av dessa senare ska sove upptäcker han en fet dreadlock i tältet. Det där måste ha gjort jävligt ont men onkel verkade mest lycklig att ha fått nya vänner. De bestämde sig allihop för att fylla en hink med skit och sen måla tält.
Mitt tält låg väldigt nära så jag missade ingen info där.
Killen tycker det är kul att springa på bajamajorna och låsa upp och skaka. Det jävligaste är varför så många tjejer flockas runt honom. Har aldrig fattat hur ett sådant äckel lyckas. Han är väldigt vältalig ska dock tilläggas. Han pratar väldigt tydligt.
Han var inte så där jätepoppis på truckstopp efter den gången han ställde sig på borden och pissade rätt ut. Alla som jobbade där tyckte inte det var särskilt kul nej. Sett tjejer bara vända ryggen mot honom när han går runt så att... Särskilt dom yngre tjejerna.
Folket på hissningen blir på riktigt rabiata och går i gång bara man hintar om den personen på något sätt.
när jag var i svängen så träffade jag en kille D-l som verkade vara ytterst ödmjuk och så där... bajsäcklet och en polare till honom drog runt i Kungsbacka och dom var ute någonstans och misshandlade D-L och bara lämnade honom mitt i vintern utomhus.
Någon kan nog rota fram Domen... för äckelbajsarn är dömd.
Numera ska han enligt hörsägen tracka någon på Herkullesgatan genom att gå dit och lägga bajs runt någons bostad och det ska ha pågått i åratal.
han ska även ha misshandlat en hantverkare som bara skulle göra ett litet jobb utanför han förra bostad i ett garage. Det sak också vara orsaken till varför han flyttade, han blev vräkt.
Nä det där är ingen pajas som bara gör lite roliga grejer för att vara rolig, han är knäpp och det är på riktigt.